Havi összefoglaló – 2024 június
Hivatalosan is kezdetét vette az uborkaszezon. De még így is 15%-ka jobban teljesítettünk globálisan a tavalyi évhez képest. A magyar piac statisztikáinak részleteit a cikkünkben találod. 😊
Új kampányok
Júniusban 2 új magyar kampánnyal bővült a hálózatunk:
Júniusi összegek
A nagy összegek így alakultak globálisan
- Összesen 70 978 konverziót regisztráltunk
- 317 725 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 125 566 734HUF)
- A rendelések értéke összesen 5 258 910 € volt (ez 2 078 351 268 HUF)
Ebből a magyar piacon:
- Összesen 11 185 konverziót regisztráltunk
- 56 448 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 22 207 766 HUF)
- A rendelések értéke összesen 666 307 € volt (ez 262 157 011 HUF)
A konverziók teljes száma ezúttal nem tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó több 10 000 db CPC alapú konverziót.
Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2024 júniusában a magyar piacon
TOP 6
További szegmensek
Ahogy minden hónapban, júniusban sem volt ez másképp, a több konverziót és jutalékot is a Multishop kategória hozta partnereink számára. Viszont a legnagyobb növekedés a Háztartás és Kert kategóriában ment végbe, ahol a konverziók aránya 7%-ot, míg a jutalékoké 4%-ot emelkedett. 1-1%-ot nőtt az Elektronika is, és ugyanennyit esett vissza a Divat és Kiegészítők, valamint Étel, Ital kategória is mindkét mutatót tekintve. A részleteket megtalálod lejjebb.
Így változtak az egyes szegmensek 2024 májusa és júniusa között a magyar piacon
A konverziók száma alapján
TOP 6
További szegmensek
A konverziók számát illetően a legtöbb szegmensben visszaesést tapasztaltunk, ami várható is volt így nyár kezdetén. Az uborkaszezon azonban nincs hatással a Ház és Kert kategóriára, ahol a legsikeresebb kampány a Medenceorias.hu lett. A Hobbi és Utazás szegmens is erősödött, amelyben a Zooplus.hu hozta a legtöbb konverziót. Az Elektronika és Erotika kategóriákban szintén számottevő növekedés volt megfigyelhető, és a Sport szegmensben is. Itt az Exisport.hu kampánya magaslott ki a többi közül.
Rendelések átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Ugyan a konverziók száma néhány esetben nőtt, a rendelések átlagos értékéről ugyanez már nem mondható el. A kosárérték az Erotika kategóriában emelkedett, ahol a Szeresdmagad.hu kampány javuló teljesítménye is közrejátszik. A rendelések átlagos értéke nőtt még a Multishop szektorban is, méghozzá 6 euróval. Őt követi a Sport kategória 3 eurós emelkedéssel.
Jutalékok átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
A jutalékok átlagos értéke sok esetben szinte stagnál, vagy minimális emelkedést mutat a fent említett kategóriákban. A következő hónapok vélhetően ugyanígy alakulnak majd. Vagy egy kicsit jobban 😊
Távolugrók magyar piac
A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.
- Exisport.hu +212%
- Medenceorias.hu +188%
- Sussvelem.com +160%
- Szeresdmagad.hu +107%
- Alza.hu +63%
4 hirdetőnk is duplázott májushoz képest, sőt, az Exisport.hu több, mint 200%-os emelkedést ért el. A távolugró hirdetőink esetében a CSS partnereknek köszönhető ez a jelentős növekedés, akikkel a hálózaton belül szintén jutalék alapon lehet együttműködni. Bővebben erről a típusú együttműködésről már írtunk magazinunkban. A Medenceóriás.hu sikere továbbra is töretlen, a szezon pedig csak most kezdődik. A Sussvelem.com és a Szeresdmagad.hu még nem szerepeltek ezen a listán, ahogy az Alza.hu sem gyakran. Az Alza esetében kiváló tartalmi partnereink érték el ezt a sikert. Csak így tovább júliusban is. 😊
Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon
- Arukereso.hu
- Medenceorias.hu
- Klarstein.hu
- Pepita.hu
- Butor1.hu
- Wolt.com/en/hun
- Electronic-star.hu
- 4home.hu
- Tok-shop.hu
- Eyerim.hu
A lista első két helyén nincs változás, de Klarstein.hu szépen felugrott a dobogó harmadik fokára az előző havi 5.helyről. Ahogy a hőmérő higanyszála emelkedik, úgy konverziószámok is ebben a webáruházban, hiszen slágertermékeik, mint a mobilklímák, klímák, léghűtők ilyenkor a legkelendőbbek. Ugyanez az oka az Electronic-star sikerének is, aki ebben a hónapban a 7. helyen végzett úgy, hogy májusban még nem is volt a listán. Az eyerim.hu is szépen teljesített, ami ebben a hónapban a 10. helyre volt elég. De még hosszú a nyár, és sokan még nem szerezték be az idei napszemüvegüket. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊
Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2024 júniusában
Típus | Jutalék EUR | Jutalék HUF |
Egyéb | 19 474 | 7672756 |
Tartalom | 18 904 | 7448176 |
Egyéb | 18 691 | 7364254 |
Egyéb | 10 681 | 4208314 |
Egyéb | 10 176 | 4009344 |
Egyéb | 10 047 | 3958518 |
Egyéb | 8 799 | 3466806 |
Tartalom | 7 917 | 3119298 |
Egyéb | 7 208 | 2839952 |
Tartalom | 6 928 | 2729632 |
Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.
Kampánytippek
Sokoshop.hu – új
Legújabb kampányunk Bioszállító.hu testvére a Sokoshop.hu mindenkinek kedvez, aki egy kicsit egészségesebb életmódra vágyik. Ne feledkezzünk meg az egészséges és bio élelmiszerekről nyáron sem, illetve a natúrkozmetikumok is népszerűek lesznek idén is. A jutalék 8%, XML feed is elérhető.
Eyerim.hu
Még nem vetted meg a napszemüvegedet idén nyárra? 😮 Az eyerim.hu webáruházban a világmárkák mellett a saját márkás napszemüvegeik közül is érdemes válogatni. A jutalék akár 5,5%, emelett pedig kuponok, akciók, bannerek és XML feed várja a partnereket.
Mobilego.hu
A múlt hónapban emeltek jutalékot minden partnerünk számára az összes termékkategóriában, így az akár már 15% is lehet! Ha még hiányzik valamilyen kütyü a nyaraláshoz, itt biztosan megtalálod.
Borgo.hu
Sneakerek, szandálok papucsok széles választékban, ahol minden vásárló megtalálja a megfelelő lábbelit, a partnerek pedig 5% jutalékban részesülnek. Kupon, bannerek, XML feed elérhetők.