Kampány: Bytoman.hu
A LipBar by TOMAN egy innovatív dekorkozmetikai márka, melyet Tomán Szabina álmodott meg. Központi eleme a személyre szabott rúzsok készítése, hogy minden vendég megtalálhassa a számára tökéletes árnyalatot. A folyamat egy konzultációval kezdődik, ahol profi coloristák segítenek az ideális szín kiválasztásában. Ezt követően a vendég jelenlétében készül el a rúzs, amelyet gravírozással is személyre szabnak. A LipBar termékei illat-, parabén-, és állatkísérlet-mentesek. Az egyedi rúzskészítésre történő időpontfoglalás mellett, a LipBar by TOMAN webshop termék kínálata lehetőséget biztosít a az ajándékkártya vásárlásra, hogy a rúzskészítés élményét mindenki kipróbálhassa. Az ajándékkártyán kívül, lehetőség van arra is, hogy aki már megalkotta a LipBarnál az egyedi rúzsát, ő újrarendelheti kedvezményes áron a saját árnyalatát. Egyelőre egy kész termékünk van, ez Szabina signature rúzsa, ami egyedülálló pigmentösszetételének köszönhetően tökéletesen alkalmazkodik minden bőrtónushoz. Aki kipróbálja azonnal beleszeret ebbe a színbe is. Toman Vital csomagok is megtalálhatóak a webshopon, ami az említett, különleges Szabina’ signature rúzst is tartalmazza.
A LipBar by TOMAN webshop a konkurenciához képest az alábbi előnyöket kínálja:
- Személyre szabott élmény online is : A webshop nemcsak terméket kínál, hanem egyedi élményt: ajándékkártyát lehet vásárolni személyre szabott rúzskészítésre.
- Letisztult, prémium megjelenés: A webshop dizájnja tükrözi a TOMAN márka eleganciáját és minőségét, ami bizalmat kelt és kiemeli a konkurensek tömegtermékei közül.
- Könnyű vásárlási folyamat: Felhasználóbarát felület, gyors vásárlás és egyértelmű információk segítik a vásárlót a döntésben.
- Ajándékélmény online vásárlással – A lehetőség van arra, hogy valaki egy különleges, személyre szabott szolgáltatást adhat ajándékba: születésnapot, lánybúcsút, csapatépítő élményt is foglalhatnak a vendégek.
- Minőségi tartalom és márkaélmény: A márka mögötti történet, az egyediség érzése, a minőségi vizuális anyagok és a lifestyle kommunikáció érzelmi kapcsolatot épít a vásárlóval.
Take It:
Tomán Szabina üzletasszony legújabb befektetése a “Take It by Toman” fehérjepor család, amely termékportfóliójával a tudatos és egészségtudatos fogyasztók számára kínál elérhető áron minőségi összetevőjű fehérjeporokat, amelyek nem csak a teljesítményt fokozzák, hanem a mindennapi jólétet is támogatják magas fehérje tartalmukkal és gazdag összetevőikkel. Szabina elmondása szerint a Toman Diet életmód váltó programban résztvevő vendégek legtöbbje sikereik elérte után egyelten dolgot említett, amit másképp csinált volna, mégpedig azt, hogy már sokkal korábban elkezdte volna a tudatos táplálkozást, akár csak azzal, hogy fehérjét fogyaszt napi szinten.
Elérhető elemek
- Bannerek
- XML feed
- Kuponok
- PR cikkek
- Extra együttműködések
- E-mail sablonok
- Influencer
- iFrame
- Dognet Media
Partnerjogosultságok
- Cash-back
- Tartalom
- Kuponoldalak
- Emailing
- Közvetlen PPC
- Google CSS
- Külső kuponok
