Integráció

Üzleti rész

1. Belépési űrlap

Első lépésként a belépési űrlapot kell kitölteni, amelyben megadja webáruháza/projektje alapvető adatait. A kitöltött űrlap elküldését követően felvesszük Önnel a kapcsolatot, legkésőbb a következő munkanapon.

belepo_urlap

2. Szerződés

Közösen áttekintjük az Ön elvárásait, céljait és a kampány potenciálját. Egyeztetjük a kampány beállításait és feltételeit, a jutalék magasságát, a számlázási modellt, a kiértékeléseket, a kampány ellenőrzését és az együttműködésünk minden szükséges részletét. Ez alapján kidolgozunk egy szerződéstervezetet, majd az aláírást követően következik a kampány integrációja.

zmluva

Integráció technikai része

3. Kódok implementálása

Az átktattintások és partnereink által közvetített eladások követéséhez két JavaScript kódot kell elhelyeznie a weboldalán. Ez hasonló, mint a Google Analytics és az eCommerce tracking, amelyek figyelik a látogatókat, és az adatokat a Google Analytics-be továbbítják. A mintakódot megtekintheti cikkünkben.

kody

4. Bannerek

Szükségünk lesz minimálisan egy szett bannerre a projekthez. Nyugodtan használhatja a Google Ads bannereket is itt. Ugyanazokat a méreteket használjuk, mint a Google.😉

Big, half price and one day sale banners. Vector.

5. XML feed

Webshopja van? Ha igen, szükségünk lesz a termékeket tartalmazó XML feedre. Leggyakrabban az Árukereső vagy a Google Shopping szolgáltatásokkal megegyező struktúrájú feedeket használunk. Ha azonban saját feedet is létre tud hozni a számunkra, annál jobb (a mi UTM tageinkkel az URL-ben és a termékek árával az árengedmény előtt).

XML code lines on a display

6. Logó és a projekt leírása

Ahhoz, hogy kampányát megfelelő minőségben prezentálhassuk, szükségünk lesz a weboldal logójára és a projekt leírására. Ezeket az információkat a weboldalunkon tesszük közzé, a Kampányok menüpont alatt. Hogy a többi hirdető kampányleírása hogyan néz ki, megtudja, ha rákattint az egyes kampányokra.

Screenshot_35

Kampány indítása és kezelése

7. Kampány indítása

Ha mindennel készen állunk, hivatalosan is elindíthatjuk a kampányt. Indulás előtt még egyszer közösen ellenőrizzük Önnel a kampány beállításait. Ha minden rendben van, a kampányt elkezdjük népszerűsíteni a partnereink körében.

Screenshot_36

8. Kampány optimalizálása

A kampány felfutási ideje 3-6 hónap, amikor is a fejlődéséről mi gondoskodunk. Ezt követően ismét közösen megnézhetjük a kampánya teljesítményét és az egyes paramétereket. Közösen áttekintjük, hogy tudnánk javítani vagy jobban célozni a kampányt: például javítani az XML feeden, új bannerek, bevonni a projektet a Banea rendszerbe, szorosabb együttműködés kiválasztott partnerekkel, saját irodái IP-címének blokkolása, kuponkódok hozzáadása, a kampányra mutató link elhelyezése az Ön weboldalán, új partnerek megszólítása, extra SEO támogatás és továbbiak.

CASE STUDY: affiliate kampaně 4Home cz&sk přinesly obrat skoro 1 000 000 €