🚀 Dognet 2.0 - az egyetlen adminisztrációs rendszer 2025.10.01-től Több infó

Bytoman.hu

Kampány: Bytoman.hu

A LipBar by TOMAN egy innovatív dekorkozmetikai márka, melyet Tomán Szabina álmodott meg. Központi eleme a személyre szabott rúzsok készítése, hogy minden vendég megtalálhassa a számára tökéletes árnyalatot. A folyamat egy konzultációval kezdődik, ahol profi coloristák segítenek az ideális szín kiválasztásában. Ezt követően a vendég jelenlétében készül el a rúzs, amelyet gravírozással is személyre szabnak. A LipBar termékei illat-, parabén-, és állatkísérlet-mentesek. Az egyedi rúzskészítésre történő időpontfoglalás mellett, a  LipBar by TOMAN webshop termék kínálata lehetőséget biztosít a az ajándékkártya vásárlásra, hogy a rúzskészítés élményét mindenki kipróbálhassa. Az ajándékkártyán kívül, lehetőség van arra is, hogy aki már megalkotta a LipBarnál az egyedi rúzsát, ő újrarendelheti kedvezményes áron a saját árnyalatát. Egyelőre egy kész termékünk van, ez Szabina signature rúzsa, ami egyedülálló pigmentösszetételének köszönhetően tökéletesen alkalmazkodik minden bőrtónushoz. Aki kipróbálja azonnal beleszeret ebbe a színbe is. Toman Vital csomagok is megtalálhatóak a webshopon, ami az említett, különleges Szabina’ signature rúzst is tartalmazza.

A LipBar by TOMAN webshop a konkurenciához képest az alábbi előnyöket kínálja:

  • Személyre szabott élmény online is :  A webshop nemcsak terméket kínál, hanem egyedi élményt: ajándékkártyát lehet vásárolni személyre szabott rúzskészítésre.
  • Letisztult, prémium megjelenés: A webshop dizájnja tükrözi a TOMAN márka eleganciáját és minőségét, ami bizalmat kelt és kiemeli a konkurensek tömegtermékei közül.
  • Könnyű vásárlási folyamat:  Felhasználóbarát felület, gyors vásárlás és egyértelmű információk segítik a vásárlót a döntésben.
  • Ajándékélmény online vásárlással – A lehetőség van arra, hogy valaki egy különleges, személyre szabott szolgáltatást adhat ajándékba: születésnapot, lánybúcsút, csapatépítő élményt is foglalhatnak a vendégek.
  • Minőségi tartalom és márkaélmény: A  márka mögötti történet, az egyediség érzése, a minőségi vizuális anyagok és a lifestyle kommunikáció érzelmi kapcsolatot épít a vásárlóval.

Take It:

Tomán Szabina üzletasszony legújabb befektetése a “Take It by Toman” fehérjepor család, amely termékportfóliójával a tudatos és egészségtudatos fogyasztók számára kínál elérhető áron minőségi összetevőjű fehérjeporokat, amelyek nem csak a teljesítményt fokozzák, hanem a mindennapi jólétet is támogatják magas fehérje tartalmukkal és gazdag összetevőikkel. Szabina elmondása szerint a Toman Diet életmód váltó programban résztvevő vendégek legtöbbje sikereik elérte után egyelten dolgot említett, amit másképp csinált volna, mégpedig azt, hogy már sokkal korábban elkezdte volna a tudatos táplálkozást, akár csak azzal, hogy fehérjét fogyaszt napi szinten.

Elérhető elemek

  • Bannerek
  • XML feed
  • Kuponok
  • PR cikkek
  • Extra együttműködések
  • E-mail sablonok
  • Influencer
  • iFrame
  • Dognet Media

Partnerjogosultságok

  • Cash-back
  • Tartalom
  • Kuponoldalak
  • Emailing
  • Közvetlen PPC
  • Google CSS
  • Külső kuponok
Közvetlen PPC kampány nincs engedélyezve, a márka kulcsszónak az Adwords kizáró kulcsszavai között kell szerepelnie, beleeértve az elütéseket. Google Shopping CSS partnerek nem engedélyezettek ebben a kampányban. Amennyiben mailing iránt érdeklődik, jóváhagyás szükséges. Nem lehetséges márkakulcsszavakat használni domain névben. A jutalék az ÁFA és postaköltség néküli árból lesz kiszámolva. B2B ügyfelek esetében fennáll a megrendelés elutasításának esélye. A kampány használatakor a partneri felületen található hivatkozásban szereplő összes paramétert használni kell. A paraméterek eltüntetése a mérés meghibásodásához, illetve a jutalék elutasításához vezethet.

Javasolt cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?