🚀 Dognet 2.0 - az egyetlen adminisztrációs rendszer 2025.10.01-től Több infó

LEGO.com

Kampány: LEGO.com

Provize

CORE termékek 5,60%
EXKLUZÍV * 2,40%
100 euró feletti megrendelések 5,60%
200 euró feletti megrendelések 7,20%

.

Fontos információk a promócióhoz – LEGO Terms and Condition. A feltételek be nem tartása esetén a jutalékok elutasítására és a Lego kampányokból való kizárásra kerülhet sor.

Tudtad, hogy…

A LEGO® név a dán LEG GODT kifejezés első két betűjéből származik, ami azt jelenti, hogy „játszd jól”.

1958. január 28-án a LEGO Group szabadalmaztatta a jellegzetes csövekkel és kiálló pontokkal ellátott LEGO kockát. Azóta minden 2 x 4-es LEGO kocka pontosan ugyanolyan méretű, mint ez a szabadalmaztatott kocka. A LEGO DUPLO kockák nyolcszor nagyobbak az eredeti LEGO kockáknál, de továbbra is összekapcsolhatók.

Átlagosan minden embernek a Földön 86 LEGO kockája van! 2012-ben 45,7 milliárd LEGO kockát gyártottak, ami óránként 5,2 milliót jelent. Ha az összes 2012-ben eladott LEGO kockát egymás után fektetnénk, több mint 18-szor körbeérnék a Földet. Ahhoz, hogy eljuss a Holdra, körülbelül 40 milliárd LEGO kockából kellene építened egy oszlopot.

Az első minifigurát 1978-ban gyártották. Azóta több mint 4 milliárd minifigurát gyártottak, ami a világ legnagyobb népességcsoportjává teszi őket! Minden minifigura kalap nélkül pontosan négy kocka magas.

Elérhető elemek

  • Bannerek
  • XML feed
  • Kuponok
  • PR cikkek
  • Extra együttműködések
  • E-mail sablonok
  • Influencer
  • iFrame
  • Dognet Media

Partnerjogosultságok

  • Cash-back
  • Tartalom
  • Kuponoldalak
  • Emailing
  • Közvetlen PPC
  • Google CSS
  • Külső kuponok
Közvetlen PPC kampány nincs engedélyezve, a márka kulcsszónak az Adwords kizáró kulcsszavai között kell szerepelnie, beleeértve az elütéseket. Google Shopping CSS partnerek engedélyezettek ebben a kampányban. Amennyiben mailing iránt érdeklődik, jóváhagyás szükséges. Nem lehetséges márkakulcsszavakat használni domain névben. A jutalék az ÁFA és postaköltség néküli árból lesz kiszámolva. B2B ügyfelek esetében fennáll a megrendelés elutasításának esélye. A kampány használatakor a partneri felületen található hivatkozásban szereplő összes paramétert használni kell. A paraméterek eltüntetése a mérés meghibásodásához, illetve a jutalék elutasításához vezethet.

Ezt a kampányt egy független harmadik félen keresztül integráltuk, és nincs közvetlen kapcsolatunk a hirdetővel. Éppen ezért nincs ráhatásunk a konverziók jóváhagyásának időtartamára és mértékére, valamint a kampányba való csatlakozási kérelmek jóváhagyására. Éppúgy nem felelünk a jóvá nem írt konverziókért, amelyeket a harmadik fél regisztrál.

Javasolt cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?