
Havi összefoglaló – január 2025
Fénysebességgel lettünk túl 2025 első hónapján, és a hálózat eredményein is ugyanez látszik – decemberhez képest ugyan gyengébb, de a tavalyihoz képest erősebb hónapot zártunk.
Új kampányok
Januárban 5 új magyar kampánnyal bővült a hálózatunk:
Januári összegek
A nagy összegek így alakultak globálisan
- Összesen 71 543 konverziót regisztráltunk
- 289 290 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 117 829 986 HUF)
- A rendelések értéke összesen 4 585 175 € volt (ez 1 867 576 166 HUF)
Ebből a magyar piacon:
- Összesen 11 032 konverziót regisztráltunk
- 61 545 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 25 067 740 HUF)
- A rendelések értéke összesen € 611 701 € volt (ez 249 150 405 HUF)
A konverziók teljes száma ezúttal nem tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó több 10 000 db CPC alapú konverziót.
Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2025 januárjában a magyar piacon
TOP 6
További szegmensek
Januárban a jutalékok és konverziók eloszlása szempontjából a legnagyobb növekedés a Sport kategóriában volt megfigyelhető, itt ugyanis 4 és 1%-ot nőttek az említett mutatót. Lecsengett a karácsonyi shopping láz, így a Játék kategória jutalékai és konverziói visszaálltak a normál értékekre, mégha ez látszólag drasztikus visszaesést eredményezett is.
Így változtak az egyes szegmensek 2024 decembere és 2025 januárja között a magyar piacon
A konverziók száma alapján
TOP 6
További szegmensek
Nem újdonság, hogy az év első hónapja sosem hoz jobb eredményeket, mint a december. Ezt mutatja be az alábbi grafikon is. Kivételt képez azonban a Sport kategória, hiszen itt megnőtt a konverziók száma. Vajon új évi fogadalmaknak köszönhetően nőtt meg az érdeklődés ezek iránt a webáruházak iránt? A legsikeresebbek:
Rendelések átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Valószínűleg az általános drágulások következtében több szegmensben is nőtt az átlagos kosárérték. Legjelentősebb mértékben a Háztartás és kert kategóriában.
Jutalékok átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Ha nő a kosárérték, emelkedik az átlagos jutalékszint is. Januárban számottevően nőtt a Multishop kategória, valamint az már említett Háztartás és kert kategória is.
Távolugrók magyar piac
A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.
- GymBeam.hu +202%
- Jateksport.hu +163%
- Ledvonal.hu +154%
- Aliexpress.com +95%
- Butopea.com +46%
Új év, új én? Lehet ez a mottó növelte a sport webáruházak iránti nagyobb érdeklődést, ami a Dognet affiliate hálózatban a GymBeam.hu esetében +220%-kal a Jateksport.hu esetében pedig 163%-kal növelte a konverziók számát. Azt eddig is tudtuk, hogy a legtöbb fényforrás a téli hónapokban fogy, de a Ledvonal.hu-nak ezúttal több, mint kétszer annyi konverziót hozott ez a tény, mint decemberben. Csak így tovább februárban is. 😊
Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon
- Arukereso.hu
- Butor1.hu
- Ledvonal.hu
- 4home.hu
- Ajtorendeles.hu
- Klarstein.hu
- Cosori.hu
- Speedshop.hu
- Tok-shop.hu
- Dyson.hu
A Ledvonal nem csupán a távolugrók közt szerepel, hanem első alkalommal itt, a legsikeresebb kampányaink közt, ráadásul a 3. helyen. Rég nem látott ismerős, az Ajtorendeles.hu is visszatért, ezúttal az 5. helyre. A decemberi siker-kampányok mellett még egy ritkábban szereplő webáruház a Tok-shop is bejutott a legjobb 10-be, még pedig kilencedikként. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊
Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2025 januárjában
Típus | Jutalék EUR | Jutalék HUF |
Tartalom |
255777,85 | 100776473 |
Egyéb |
198662,54 | 78273041 |
Egyéb |
173658,27 | 68421358 |
Tartalom |
139479,09 | 54954761 |
Egyéb |
140798,44 | 55474585 |
Egyéb |
112902,23 | 44483479 |
Tartalom |
138230,46 | 54462801 |
Tartalom |
7825,61 | 3083290 |
Egyéb |
219258,87 | 86387995 |
Tartalom |
38267,59 | 15077430 |
Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.
Valentin nap új kampányokkal (is)
Az egyik legnépszerűbb ajándék kategória szerelmesek napján az ékszer. Az elmúlt negyed évben indított lokális magyar kampányaink közül ajánljuk figyelmedbe az alábbiakat:
De az olyan klasszikusokról se feledkezzünk meg, mint a Szofia, Ékszer-eshop vagy épp a Timestore.
A szépség szegmensünket is bővítettük az utóbbi hónapokban, mégpedig az alábbi kampányokkal:
A régiek közül pedig a Vivantis.hu, Parfumeshop.hu és hu.Hairburst.com amit nem érdemes kihagynod partnerként
A divat kategóriát képviselő webáruházak is nagy népszerűségnek örvendenek ilyenkor. Újonc a Theywear.hu, de e a Reserved, Sinsay, Mohito is remek választás. Ha pedig kiegészítőkben utazol, akkor a Visionespress.hu lehet a jó megoldás. Kezdd el a népszerűsítést már ma!
Autórajongóknak pedig a Silkgroup.hu kampányunkat ajánljuk, amihez hasonló lokális magyar kampány egyelőre nem található a hálózatban.