Havi összefoglaló – január 2025

Havi összefoglaló – január 2025

 

Fénysebességgel lettünk túl 2025 első hónapján, és a hálózat eredményein is ugyanez látszik – decemberhez képest ugyan gyengébb, de a tavalyihoz képest erősebb hónapot zártunk.

Új kampányok

Januárban 5 új magyar kampánnyal bővült a hálózatunk:

Januári összegek

A nagy összegek így alakultak globálisan

  • Összesen 71 543 konverziót regisztráltunk
  • 289 290 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 117 829 986 HUF)
  • A rendelések értéke összesen 4 585 175 € volt (ez 1 867 576 166  HUF)

Ebből a magyar piacon:

  • Összesen 11 032 konverziót regisztráltunk
  • ‎ ‎61 545 jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 25 067 740  HUF)
  • A rendelések értéke összesen ‎ ‎€ ‎611 701 volt (ez 249 150 405  HUF)

A konverziók teljes száma ezúttal nem tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó több 10 000 db CPC alapú konverziót.  

 

Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2025 januárjában a magyar piacon

TOP 6

       

További szegmensek

Januárban a  jutalékok és konverziók eloszlása szempontjából a legnagyobb növekedés a Sport kategóriában volt megfigyelhető, itt ugyanis 4 és 1%-ot nőttek az említett mutatót. Lecsengett a karácsonyi shopping láz, így a Játék kategória jutalékai és konverziói visszaálltak a normál értékekre, mégha ez látszólag drasztikus visszaesést eredményezett is. 

Így változtak az egyes szegmensek 2024 decembere és 2025 januárja között a magyar piacon


A konverziók száma alapján

TOP 6


További szegmensek

Nem újdonság, hogy az év első hónapja sosem hoz jobb eredményeket, mint a december. Ezt mutatja be az alábbi grafikon is. Kivételt képez azonban a Sport kategória, hiszen itt megnőtt a konverziók száma. Vajon új évi fogadalmaknak köszönhetően nőtt meg az érdeklődés ezek iránt a webáruházak iránt? A legsikeresebbek:

 

Rendelések átlagos értéke szerint

TOP 6


További szegmensek

Valószínűleg az általános drágulások következtében több szegmensben is nőtt az átlagos kosárérték. Legjelentősebb mértékben a Háztartás és kert kategóriában.  

Jutalékok átlagos értéke szerint

TOP 6


További szegmensek

Ha nő a kosárérték, emelkedik az átlagos jutalékszint is. Januárban számottevően nőtt a Multishop kategória, valamint az már említett Háztartás és kert kategória is.

Távolugrók magyar piac

A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.

  1. GymBeam.hu         +202%
  2. Jateksport.hu         +163%
  3. Ledvonal.hu            +154%
  4. Aliexpress.com       +95%
  5. Butopea.com          +46%

Új év, új én? Lehet ez a mottó növelte a sport webáruházak iránti nagyobb érdeklődést, ami a Dognet affiliate hálózatban a GymBeam.hu esetében +220%-kal a Jateksport.hu esetében pedig 163%-kal növelte a konverziók számát. Azt eddig is tudtuk, hogy a legtöbb fényforrás a téli hónapokban fogy, de a Ledvonal.hu-nak ezúttal több, mint kétszer annyi konverziót hozott ez a tény, mint decemberben. Csak így tovább februárban is. 😊

Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon

  1. Arukereso.hu
  2. Butor1.hu
  3. Ledvonal.hu
  4. 4home.hu
  5. Ajtorendeles.hu
  6. Klarstein.hu
  7. Cosori.hu
  8. Speedshop.hu
  9. Tok-shop.hu
  10. Dyson.hu

A Ledvonal nem csupán a távolugrók közt szerepel, hanem első alkalommal itt, a legsikeresebb kampányaink közt, ráadásul a 3. helyen. Rég nem látott ismerős, az Ajtorendeles.hu is visszatért, ezúttal az 5. helyre. A decemberi siker-kampányok mellett még egy ritkábban szereplő webáruház a Tok-shop is bejutott a legjobb 10-be, még pedig kilencedikként. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊

Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2025 januárjában 

Típus Jutalék EUR Jutalék HUF

Tartalom

255777,85 100776473

Egyéb

198662,54 78273041

Egyéb

173658,27 68421358

Tartalom

139479,09 54954761

Egyéb

140798,44 55474585

Egyéb

112902,23 44483479

Tartalom

138230,46 54462801

Tartalom

7825,61 3083290

Egyéb

219258,87 86387995

Tartalom

38267,59 15077430

 

Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.

Valentin nap új kampányokkal (is)

Az egyik legnépszerűbb ajándék kategória szerelmesek napján az ékszer. Az elmúlt negyed évben indított lokális magyar kampányaink közül ajánljuk figyelmedbe az alábbiakat:

De az olyan klasszikusokról se feledkezzünk meg, mint a Szofia, Ékszer-eshop vagy épp a Timestore. 

A szépség szegmensünket is bővítettük az utóbbi hónapokban, mégpedig az alábbi kampányokkal:

 

A régiek közül pedig a Vivantis.hu, Parfumeshop.hu és hu.Hairburst.com amit nem érdemes kihagynod partnerként

A divat kategóriát képviselő webáruházak is nagy népszerűségnek örvendenek ilyenkor. Újonc a Theywear.hu, de e a Reserved, Sinsay, Mohito is remek választás. Ha pedig kiegészítőkben utazol, akkor a Visionespress.hu lehet a jó megoldás. Kezdd el a népszerűsítést már ma!

Autórajongóknak pedig a Silkgroup.hu kampányunkat ajánljuk, amihez hasonló lokális magyar kampány egyelőre nem található a hálózatban.

Affiliate marketing webáruházak számára
INGYENES E-KÖNYV

Affiliate marketing webáruházak számára

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyben rengeteg hasznos információt találsz az affiliate kampányod helyes beállításáról és működéséről

Pénzkereső affiliate weboldal
INGYENES E-KÖNYV

Pénzkereső affiliate weboldal

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyből megtudhatod, hogyan keress pénzt online az affiliate marketing segítségével

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?