Kampány: Alza.hu
Jutalék: 1.5%, a kuponoldalak számára 0.5%
2016 óta vannak jelen a magyar piacon, 2018-ban pedig már a negyedik legnagyobb forgalmú webáruház lettek Magyarországon a GKI Digital statisztikája szerint. Az Alza magyarországi nettó forgalma 2018-ban meghaladta a 12 milliárd forintot, ami 129 százalékos növekedés a 2016-os évhez viszonyítva. Budapesten több mint 2 millió eurós (kb. 646 millió Ft) befektetéssel új, közel 5000 m² alapterületű szupermodern bemutatótermet nyitottak.
Az Alza.hu 2019 első felében megkezdte a Barkács & Kert, az Autó & Motor, valamint a Sport & Szabadidő termékcsoportok árusítását, októberben pedig elindította Szépségápolás és Drogéria termékkategóriát. Same Day Delivery szolgáltatásuk lehetővé teszi a vásárlóik számára, hogy a raktáron lévő, 13 óráig megrendelt termékeket még aznap kézhez kapják. Újabb és újabb AlzaBoxok telepítésével pedig folyamatosan bővítik kiszállítási hálózatukat.
Ha érdekel az Alza 25 éves története a kezdetektől egészen máig, itt olvashattok róla bővebben.
A TOP termékcsoportjuk a számítógépek és az elektronikai eszközök.
Legkelendőbb termékeik között megtalálhatók a kávéfőzők, a játékkonzolok, a mobiltelefonok és a televíziók.
Legnagyobb számban értékesített termékkategóriák:
- Háztartási elektronikai eszközök (kávégépek, mixerek, stb.)
- Okostelefonok (Xiaomi, Samsung, Huawei, iPhone)
- Kiegészítők (monitorok, külső meghajtók, stb.)
- Alzak (a cég „arca“, plüss kiszerelésben)
A legszélesebb termékskála
Az Alza piacvezető vállalat, amelyik prémium szolgáltatásokat kínál az ügyfeleinek, emellett páratlan termék-elérhetőséggel, és széles termékskálával rendelkezik. Eredetileg a számítógépek és elektronikai termékek értékesítésére fókuszált, de az Alza ma már otthoni elektronikai gépeket, játékokat, kozmetikumokat, szerszámokat, egészség monitoring termékeket stb. értékesít.
Automatizált logisztikai központ
A legtökéletesebb vásárlási élményt szeretnénk felkínálni a vásárlóinknak, és ehhez a legjobb vevőszolgálatra van szükség. Az Alza folyamatosan fejleszti és korszerűsíti a logisztikai szolgáltatásait, a raktár kapacitását és az értékesítési hálózatát.
Az Alza automatizált logisztikai központja Prágában található, és ez Csehország egyik legfejlettebb logisztikai centruma. Egyéb előnyök mellett, ez a technológiai előny teszi lehetővé, hogy az adott napon az értékesítési fiók megkapja a vásárló által megrendelt terméket a Cseh Köztársaságban bárhol.
1.000.000 termék raktáron
Az Alza termékkatalógusa több, mint 55.000 fajta terméket tartalmaz, és ebből hozzávetőlegesen 1.200.000 terméket tartunk raktáron, ami készen áll az azonnali kiszállításra. A megrendelések mellé ajándékot adhatunk, de a webáruházban gyakran fordul elő árleszállítás, vagy a vásárlóinknak rendezett verseny.
Kiváló vevőszolgálat
Az Alza sikere a kiemelekedően színvonalas vevőszolgálatban rejlik. A vállalat kiváló és átfogó vevőszolgáltatást nyújt, amely lehetővé teszi a legmagasabb szintű vásárlói elvárások kielégítését is. Az évek során az Alza több, mint 15 millió megrendelést dolgozott fel, és több millió elégedett vásárló választotta a webáruházat.
Rangos díjak és elismerések
Ügyfeleink több, mint 20 éve élvezik az Alza minőségi szolgáltatásait. Ezt tükrözi az a számos rangos díj is, amit az Alza a vásárlók elégedettségi felmérései alapján kapott. Az Alza vásárlók 97%-a ajánlotta a webáruházunkat, és 66%-uk rendszeresen látogatja az online boltunkat és az értékesítési fiókjainkat.
Gyorsaság és kényelem
Az Alza folyamatosan fejleszti a szolgáltatásait, egyre magasabb színvonalat határozva meg a megrendelés ügyintézésében és a kiszállítás sebességében. Egyre több lehetőség és szolgáltatás; a vásárlók gyorsan, egyszerűen és kényelmesen vásárolhatnak; a vásárlók többféle szállítási mód közül választhatnak, és napra pontosan leellenőrizhetik a megrendeléseik állapotát.
Elérhető elemek
- Bannerek
- XML feed
- Kuponok
- PR cikkek
- Extra együttműködések
- E-mail sablonok
- Influencer
- iFrame
- Dognet Media
Partnerjogosultságok
- Cash-back
- Tartalom
- Kuponoldalak
- Emailing
- Közvetlen PPC
- Google CSS
- Külső kuponok
A kampány használatakor a partneri felületen található hivatkozásban szereplő összes paramétert használni kell. A paraméterek eltüntetése a mérés meghibásodásához, illetve a jutalék elutasításához vezethet.