Használd ki a kuponoldalakat kosárérték növelésére és upsellre!

Használd ki a kuponoldalakat kosárérték növelésére és upsellre!

A kuponoldalak sok lehetőséget rejtenek, amelyeket csak nagyon ritkán használnak ki a webáruházak, pedig drámain képesek növelni a webshopban történő vásárlás értékét. A Dognet affiliate hálózatban főként tartalomgyártó partnerekkel dolgozunk, de partnereink nem kis százalékát teszik ki az ún. kuponoldalak is. Hogyan működjünk együtt velük úgy, hogy az mindkét oldal számára hatékony legyen?

A kosárérték növelésének pillanata

A kuponoldalak hozzáadott értéke éppen az, hogy meg tudja szólítani a vásárlót abban a pillanatban, amikor valamit „hozzá tud dobni” a kosár tartalmához. Ha a rendelés folyamatánál meglátja a „kuponkód” mezőt, elkezd kupont keresni a böngészőn keresztül. Ez pontosan az a pillanat, amikor felkínálhatjuk neki a lehetőséget arra, hogy hogyan tud kedvezményt érvényesíteni a vásárlás értékének növelésével.

Forrás: Ecommerce Bridge

NÉZZÜNK EGY PÉLDÁT A VALÓ ÉLETBŐL:

  1. Az ügyfél vásárol, a vásárlás végén látja a „kupon” mezőt.
  2. Beírja a Google-be, hogy „xyz webshop kupon”, látja a találatokat, és arra a kuponoldalra kattint, amit elsőre megtalál.
  3. Eljut a kupon független forrásához.
  4. A kosárban 10 ezer Ft értékű termék van, de a webshop átlagos kosárértéke 25 ezer Ft.
  5. A megfelelően beállított affiliate kampány során a kuponoldalon megjelenik egy kupon „3000 Ft kedvezmény 25 ezer Ft feletti vásárlás esetén” kínálattal.
  6. A vásárló a kuponra kattint, megszerzi, és hozzáad még néhány dolgot a kosár tartalmához, hogy érvényesíteni tudja a 3000 forintos kedvezményt.

A webshopból magasabb értékben rendeltek, a kuponoldal pedig valódi hozzáadott értéket hozott létre. Természetesen, előre ki kell számolni a költségességet és figyelembe kell venni a webshop céljait is.

Kuponok a kosárérték növelésére

  • Kupon „XXX” ingyenes szállításra X Ft feletti vásárlás esetén
  • Kupon „XXX” kedvezmény XY márkára
  • Kupon „XXX” ajándékra XX Ft vásárlás felett
  • Kupon „XXX” 3 éves garanciára XY márka esetében
  • Kupon „XXX” kedvezményre XXX Ft vásárlás felett
  • Kupon „XXX” MAXI kedvezményre XXXX Ft feletti vásárlás esetén
  • Kupon „XXX” lopásbiztosításra XY márka esetében

Mindig vegyük figyelembe, hogy mi az, amit webáruházként pluszba tudunk kínálni, mire van szükségünk, de főként számoljuk át és modellezzük előre a lehetőségeket.

Hálózatunkban szakértő affiliate managereink és relationship managereink szívesen nyújtanak tanácsot hirdetőinknek, és segítenek a kuponoldalak beállításában is. Forduljatok hozzánk bizalommal! 
Juhász Szabó Csilla

Affiliate Manager for Hungary

Affiliate marketing webáruházak számára
INGYENES E-KÖNYV

Affiliate marketing webáruházak számára

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyben rengeteg hasznos információt találsz az affiliate kampányod helyes beállításáról és működéséről

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?