
Így boostold eladásaid számát percek alatt
Az év utolsó hónapjaival együtt elérkezik az e-kereskedelem rekordbevételeinek ideje is. A felhasználók gyakrabban vásárolnak és készek többet költeni.
Minden évben segítünk ügyfeleinknek az affiliate partnerekkel való együttműködés révén, hogy a legtöbbet hozhassák ki a szezonból. A konverziók megtöbbszörözéséhez csak néhány perc szükséges az idődből. Inspirálódj, hogyan teheted ezt meg.
November – az e-kereskedelem királya
November a Black Friday akcióknak és a karácsonyi bevásárlás kezdetének köszönhetően a fő vásárlási szezon várva-várt hónapja. Minden évben megvédi az e-commerce királya címet, 2023-ban a publisherek 75%-kal több rendelést és 52%-kal magasabb forgalmat hoztak a hirdetőknek az előző hónaphoz képest.
Ha az elmúlt két év Black Friday eredményeit hasonlítjuk össze, szintén 26%-kal több konverziót regisztráltunk, ami egyértelmű bizonyítéka annak, hogy ez a vásárlási ünnep nem veszít népszerűségéből, és már most várjuk az idei év eredményeit.
„Tavaly akár 50% kedvezményt is kínáltunk a Black Friday során webáruházunkban. Ezt tudattuk a Dognetes lányokkal is, akik gondoskodtak arról, hogy minden releváns partner kommunikálja leárazásunkat. Ennek eredményeként novemberben az affiliate kampányunk révén 200%-kal több rendelést kaptunk az előző hónaphoz képest.” Ing. Barbora Hriňová, marketing osztály, Sofia Jewelry a.s.
A Black Friday 2024-ben november 29-re esik.
Még nem tájékoztattál minket a Black Friday akcióidról? Nem baj, még nem késő! Vedd fel a kapcsolatot Katával, aki gondoskodik arról, hogy a leárazás időben felkerüljön a publisherek weboldalaira. 🙂
A vásárlók készen állnak a vásárlásra – ragadd meg a figyelmüket
Az ünnepi időszakban megnövekedett érdeklődést tapasztalunk az online vásárlás iránt.
Tűnj ki a versenytársaid leárazásai közül az affiliate partnerekkel való együttműködés segítségével, és hozd ki a maximumot a szezonból.
„A szezon során részt vettünk egy hetes karácsonyi kampányban a legerősebb kuponpartnerünknél. 10%-os kedvezménykupont hoztunk létre számára, amelyet máshol nem kommunikáltunk. Ennek köszönhetően 8-szor több konverziót hoztak nekünk az előző évhez képest, amikor nem vettünk részt az akcióban.” Bc. Kateřina Šinková, junior marketing szakember, Dual Trade s.r.o. (DobryTextil.cz)
Mely lépéseket nem szabad kihagynod a szezon során?
Növeld láthatóságod
Teszteld azokat a partnereket, akikkel eddig még nem működtél együtt. A CSS partnerek, kuponos és cashback oldalak nagyobb láthatóságot biztosítanak termékeidnek és leárazásaidnak.
Mutasd be a bestseller terméked
Megfigyelted egy adott termék eladásainak növekedését? Oszd meg velünk, mely termékeknek van esélyük a szezon bestsellerévé válni, inspiráld és motiváld affiliate partnereidet, hogy mire összpontosítsanak a népszerűsítés során.
Próbáld ki az adventi naptárt
Vegyél részt cashback és kuponos partnerek kampányaiban. Ezek a partnerek hűséges felhasználói közönséggel rendelkeznek, akik minden évben várják az előkarácsonyi kampányaikat. A vásárlók így megtalálhatják akciódat az adventi naptár ablakában, részt vehetnek nyereményjátékokban vagy számos más szórakoztató tevékenységben, amelyek vásárlásra ösztönzik őket.
Készíts ajándékötleteket
Készíts partnereidnek egy listát azokról a termékekről, amelyek karácsonyi ajándékként megfelelőek. Összpontosíts különböző célcsoportokra, akiket a webáruház termékeivel megajándékozhat. Hívd fel a figyelmet kevésbé hagyományos kategóriákra is, mint például Ajándékok a Z generációnak, Ajándékok minimalistáknak, Ajándékok azoknak, akiknek már mindenük megvan stb.
A karácsonnyal nem ér véget
Ahogy az egyes vásárlók viselkedése az év folyamán változik, úgy a szezonban is. Sokan várják a december 26-án (Boxing day) kezdődő és január végéig tartó leárazásokat. Szólítsd meg azokat a felhasználókat, akik kinézett termékeket szeretnék, de kedvezményes áron.
Ne csak a Black Friday-re vagy a karácsonyra összpontosíts.
Indítsd az új évet stratégiai együttműködéssel a kampány legjobban teljesítő partnereivel, és hozz létre egy különleges leárazást vagy kedvezménykupont az ünnepek utáni időszakra is.
Terjeszd akcióid több százezer új ügyfél között
Izgalmas kedvezményekkel készülsz a webáruházadban? Ne bízd a véletlenre, hogy a vásárlók megtalálják-e azokat. Az affiliate partnerek segítenek az akcióiról szóló információk terjesztésében több százezer felhasználó adatbázisában – a Te új potenciális ügyfeleid között.
Csak tájékoztass minket arról, milyen akciókat tervezel a szezonra – legyen szó kedvezményekről, leárazásokról, kedvezménykuponokról, ingyenes szállításról vagy ajándékokról a vásárlásokhoz.