Szerezzen nagyobb elérést és több konverziót CSS partnerekkel

Szerezzen nagyobb elérést és több konverziót CSS partnerekkel

A Google Shopping szolgáltatás segítségével a látogatók konkrét termékeket jelentethetnek meg a keresés eredményei között, és a keresőben egy kis illusztráción kívül az adott termékek ára is feltűnik, ezáltal gyorsabban és effektívebben tudnak dönteni. Sok webshop házon belül hirdet a Google Shopping-on keresztül, de kevesen használják ki a külsős CSS partnerek szolgáltatását. A CSS a Comparison Shopping Service rövidítése, amelyek különböző webshopok termékeit az árak és további paraméterek szerint összehasonlító oldalak. A látogatók ezekről az oldalakról aztán a hirdető weboldalára lesznek irányítva. Az ilyen CSS partnerek shopping-kampányokat tudnak kezelni és ezáltal további forgalmat tudnak hozni a hirdető számára.

Miért engedélyezzem a külsős CSS partnereket?

Több oka is van annak, hogy miért hasznos egy külsős CSS partner:

  • A CSS partner plusz látogatottságot biztosít webshopunknak. A CSS partnerek legjobb tapasztalataik alapján testre szabják a hirdetéseket, nem csupán duplikálják a feedet.
  • Az affiliate együttműködés esetében a CSS partnereknek csak a sikeres konverzióért fizetünk, így biztosak lehetünk benne, hogy nem fizetünk feleslegesen kattintásokért.
  • Nagyobb az esélye, hogy a látogató a reklámunkra vagy CSS partnerünk reklámára kattint, és nem a konkurencia reklámjára.
  • Több megjelenítést, több kattintást és ezáltal nagyobb bevételt szerezhetünk a plusz forgalomnak köszönhetően.

Mennyibe kerül a közreműködés egy külsős CSS partnerrel?
A CSS partner szolgáltatásait ajánló cégek többsége általában valamilyen havi költséget számláznak szolgáltatásért cserébe, de a pontos árat minden partner maga határozza meg. Viszont, ha az affiliate hálózaton keresztül megy a közreműködés, akkor elég megadni az engedélyt és partnereink elkezdik a munkát. Nálunk csak a konverziókért kell fizetni, tehát hirdetőinket nem fenyegeti semmi veszély.

Nem drágítja meg ez a közreműködés a már létező Google Shopping kampányomat?      

Nem, a Google Shopping esetében nem fenyeget a „bidding háború”, mint a klasszikus PPC esetében, mivel a Google a CSS partnerek reklámjait nem konkurens reklámként kezeli. Ha pl. a látogató futócipőt keres, akkor az adott webshop által egy bizonyos modell az A reklámszolgáltatónál jelenik meg, egy másik a B reklámszolgáltatónál. A nyertes CSS szolgálat által fizetett CPC ilyen esetben sem növekszik, mivel a kereskedőnek sosem lesz kiszámlázva az, ha saját ajánlatát egy másik saját ajánlatával állítja szembe saját webshopján. A partnerek ezáltal nem növelik a költségeket a kattintásért, ezt csak a konkurens webshopok tudják. Részletes magyarázatot a bidding modellről a shopping kampányok esetében ebben a videóban talál egyenesen a Google-tól. 

Engedélyezhetek több CSS partnert?
Igen, mert így még több látogatót érhet el, de csak a konverzióért fizet!

Ha érdekelné a közreműködés CSS partnerekkel a Dogneten keresztül, akkor írjon nekünk a hello@dognet.com címre és szívesen segítünk a további lépésekben.

Dávid Puha

Head Of Business Development

Affiliate marketing webáruházak számára
INGYENES E-KÖNYV

Affiliate marketing webáruházak számára

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyben rengeteg hasznos információt találsz az affiliate kampányod helyes beállításáról és működéséről

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?