
Tökéletesítjük a brand kulcsszavak bidelésének kontrollját a keresőkben
A Dognetnél ősidők óta ügyelünk arra, hogy partnereink betartsák a szabályokat és becsületesen propagálják hirdetőinket. Ezért is tiltjuk szigorúan néhány éve a brand kulcsszavakra való célzást a keresőkben, amelyek parazitálnának hálózatunk hirdetőin.
Egyrészt védünk az elől, hogy partnereink olyan kulcsszavakon élősködjenek, mint az “EshopABC.hu kupon” vagy “EshopABC.hu kedvezménykód”, de az Ad Hijacking elől is. Ez egy olyan taktika, ahol a partner a keresőkben a brand kulcsszavakra hirdet és közvetlen a hirdető weboldalára vesz látogatottságot. Sok esetben szó szerint szimulálja és másolja a hirdető reklámát.
Automatizált kontroll
A kontroll tökéletesítéséért bekapcsoltuk a folyamatokba az Adpolice eszközt is. Ezt a brand kulcsszavak bidelésének kontrolljára a keresőkben olyan neves cégek is használják, mint a Zalando, Trivago, Adobe vagy SEPHORA.
Az eszközt világszerte használják különféle márkák és affiliate hálózatok egy tiszta céllal – védelmet nyújtani a PPC kampányoknak a brand kulcsszavak visszaélésével szemben.
A folyamat, amit hálózatunkban használunk:
- Az Adpolice eszköz naponta többször, meghatározott intervallumokban kontrollálja a definiált kulcsszavakat.
- Ha anomáliát talál, informálja az affiliate menedzsereket.
- Azok azonnal elkezdik oldani a problémát és a partner hibázás esetén büntetésben részesül, valamint ismétlődő vagy durva szabálysértés esetén akár örökre kizárható a hálózatból.
Célunk a hirdetőink maximális védelme. Az tény, hogy a Dognet hálózatban működő partnerek tisztában vannak azzal, hogy a szabályok betartását nálunk, más affiliate hálózatokkal szemben, proaktívan kontrolláljuk. Nem várunk, amíg a probléma feltűnik a kliensnek. Az Adpolice eszköz tökéletesítette a kontroll folyamatainkat és így klienseinkkel még jobban tudunk törődni, amit meg is érdemelnek.
Itt vagyunk Önöknek és kampányaiknak. Ha felmerülne bármilyen kérdés, nyugodtan forduljanak hozzánk.