Havi összefoglaló – 2024 augusztus
Hogyan sikerült a végtelen nyár utolsó hónapja a Dognet affiliate hálózatban? A hosszúra nyúlt kánikula milyen hatással volt az eredményeinkre? Olvass tovább és megtudod.
Új kampányok
Augusztusban 5 új magyar kampánnyal bővült a hálózatunk:
Ugyan nem a magyar piacon, de a Pepita.hu és elindította külföldi kampányait, amelyekről lejjebb olvashatsz. Számos új kampány van még előkészületben, amelyeket szeptemberben indítunk majd.
Augusztusi összegek
A nagy összegek így alakultak globálisan
- Összesen 68 321 konverziót regisztráltunk
- 304 307 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 119 787 103 HUF)
- A rendelések értéke összesen 4 926 919 € volt (ez 1 939 427 468 HUF)
Ebből a magyar piacon:
- Összesen 9576 konverziót regisztráltunk
- 51 110 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 20 072 532 HUF)
- A rendelések értéke összesen 585 224 € volt (ez 229 836 191 HUF)
A konverziók teljes száma ezúttal nem tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó több 10 000 db CPC alapú konverziót.
Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2024 augusztusában a magyar piacon
TOP 6
További szegmensek
A Multishop kategória ebben a hónapban is változatlanul hozza a konverziók és jutalékok legnagyobb hányadát. Az Elektronika és világítás ugyan most kicsit visszaesett, a Divat és kiegészítők, valamint Szépség, egészség kategória a konverziókat és jutalékokat tekintve is 1-2% százalékot emelkedett júliushoz képest.
Így változtak az egyes szegmensek 2024 júliusa és augusztusa között a magyar piacon
A konverziók száma alapján
TOP 6
További szegmensek
Az uborkaszezon idén kicsit késett, és csak augusztusban tapasztaltunk visszaesést szinte az összes kategóriában. Nem is csoda, hiszen az emberek a hőség és a nyaralások miatt inkább múlatták az időt a vízparton, mint vásárlással. A Sport kategóriában volt csak némi növekedés az Exisport.hu kampányának köszönhetően. Hál’ ég a jutalékok és a rendelések számában nem tapasztalunk ilyen mértékű visszaesést. Sőt!
Rendelések átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Ugyan kevesebbet vásároltunk, de az adatok alapján a drágább termékeket választottuk, vagy több dolog került a kosárba. Az átlag kosárérték nőtt a Ház és kert, Divat és kiegészítők, Autó-motor, és Ajándék, írószer kategóriákban. Ehhez természetesen nagy mértékben hozzájárult az iskolakezdés is. Az említett kategóriák legsikeresebb webáruházai:
Jutalékok átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Ahogy a feljebb említett kategóriákban emelkedett a kosárérték, úgy a jutalékok átlagos értéke is. Szeptemberben reméljük a konverziószámok is újra megkezdik az emelkedést.
Távolugrók magyar piac
A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.
- Lampak.hu +82%
- Aliexpress.com +67%
- EXIsport.hu +35%
- Butopea.com +26%
Ebben a hónapban a duplázás egyik magyar webáruháznak sem sikerült, de ahogy feljebb is látszik, néhány webáruháznak így is nagyon sikeres volt az elmúlt hónap a vásárlási kedv visszaesésre ellenére. A Lampak.hu köszönhetően tartalmi partnereinknek 82%-s növekedést ért el, őket pedig az Aliexpress követi. A kínai óriás ugyan továbbra is nagy népszerűségnek örvend a magyar piacon is, de az olyan hazai kampányok is szépen helytállnak, mint az EXIsport és a Butopea. Az utóbbi esetekben az iskolakezdéshez kapcsolódó back t school kampányaik népszerűsítése is hatással volt az emelkedésre. Csak így tovább szeptemerben is. 😊
Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon
- Arukereso.hu
- Butor1.hu
- Klarstein.hu
- Dyson.hu
- Electronic-star.hu
- 4home.hu
- Pepita.hu
- Medenceorias.hu
- Cosori.hu
- Tok-shop.hu
A nyár ugyan hamarosan véget ér, és a nyári slágertermékek (klíma, medence) forgalma is visszaesett, így nem is csoda, hogy az előző havi listavezetők is kicsit lejjebb csúsztak. Második helyen most a Butor1.hu szerepel, a Klarstein.hu a 3., és a semmiből a 4.helyre küzdötte fel magát a Dyson.hu kampánya. Középmezőnyben az Electronic-star.hu, 4Home.hu, Pepita.hu. A Medenceóriás pedig augusztusban már csak a 8.helyig jutott. A sereghajtók a Cosori.hu és Tok-shop.hu lettek. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊
Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2024 augusztusában
Típus | Jutalék EUR | Jutalék HUF |
Tartalom |
20278,97 |
7989914 |
Tartalom |
18726,84 |
7378375 |
Egyéb |
13867,23 |
5463689 |
Egyéb |
12771,31 |
5031896 |
Egyéb |
11627,02 |
4581046 |
Tartalom |
7692,03 |
3030660 |
Tartalom |
7393,87 |
2913185 |
Egyéb |
7232,43 |
2849577 |
Egyéb |
5799,74 |
2285098 |
Tartalom |
5368,89 |
2115343 |
Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.
Magyar webáruházak külföldön Pepita.com – SK, RO
Egyik legrégebbi hirdetőnk a Pepita.hu tavaly ilyenkor terjeszkedett Romániába és Szlovákiába, és az elmúlt hetekben elindította affiliate kampányát is nálunk 😊 A partnerjogosultságok és jutalékszintek megegyeznek a magyar kampányéval. Ha érdekelt vagy az említett piacokon, jelentkezz minél előbb.
Cosori.hu – új termék
Nincs megállás a Cosori.hu háza táján sem, augusztus legvégén piacra dobták legújabb terméküket a Cosori Dual Blaze Twinfry-t. Kiváló termékeik mellett számos más előnyt kínál a webáruház, mint például a nyereményjáték vagy a Back to School akciójuk. A jutalék pedig náluk 8-4% közt mozog, amely ebben a szegmensben viszonylag magasnak minősül.
Új kampány – Skin TOGO
Végezetül új kampányunkat a Skin TO GO-t szeretnénk figyelmedbe ajánlani. Ha téged is érdekel a bőrápolás, és rajongsz a koreai márkákért és termékekért, akkor a ez a te affiliate kampányod. Ha eddig más kozmetikumokat népszerűsítettél, érdemes nyitni ebbe az irányba is. A jutalék 3,5%, XML feed, bannerek és kuponkód is megtalálható a rendszerben 😊