Pepita.hu

Kampány: Pepita.hu

Jutalék: 10% jutalék a Deus, Extreme GT, Hell Gamer, Trust gamer székekre, minden egyéb termék esetében 5%

A Pepita.hu 2017. nyarán indult marketplace / webáruház, ahol szinte mindent 1 helyen be tudnak szerezni vásárlóink. 1000-nél több partnerünk regisztrált már portálunkra, és több mint 2 896 900 termék elérhető kínálatunkban, mely napról-napra folyamatosan növekszik.

Webáruházunkban széles a választék a legnépszerűbb márkák termékeiből: kerti és barkács eszközök, szerszámok, drogériás termékek, laptopok, műszaki és ruházati cikkek, valamint játékok, könyvek, irodai kellékek, sporteszközök is beszerezhetőek oldalunkon. Ezen felül  sokoldalú a baba-mama termékkínálatunk is. 

2020 elején a Portfolion budapesti központú kockázati tőkebefektető üzletrészt szerzett a cégben, ezzel megerősítve a biztos anyagi hátteret és a további fejlődés lehetőségét.

Szélsebes növekedésünket számos díjjal elismerték az elmúlt években, melyre nagyon büszkék vagyunk. 

2023-ban bekerültünk a Forbes Digital Heroes ligájában kiemelkedő (56%-os) árbevétel növekedésünknek köszönhetően.

A  Deloitte Fast 50 – 2023  „Companies to Watch” – feltörekvő fiatalok kategóriában régiós 16. helyezéssel (magyar cégek között a 2. hellyel) jutalmazták eredményeinket.

A gkid eTOPLISTA 2022 rangsorában, a legnagyobb forgalmú e-kereskedők között a 12. helyen zártunk. Az 5 milliárd Ft feletti forgalmú magyar kereskedők rangsorában 5. helyezést értünk el.

Mindezeken felül, teljesítményünket a Groww Digital is elismerte, hiszen bekerültünk azon 50 kiemelkedő online exportőr közé, akik a kelet-közép-európai régióban tevékenykednek.

Célunk, hogy a régió meghatározó e-kereskedelmi szereplőjévé váljunk.

Elérhető elemek

  • Bannerek
  • XML feed
  • Kuponok
  • PR cikkek
  • Extra együttműködések
  • E-mail sablonok
  • Influencer
  • iFrame
  • Dognet Media


Partnerjogosultságok

  • Cash-back
  • Tartalom
  • Kuponoldalak
  • Emailing
  • Közvetlen PPC
  • Google CSS
  • Külső kuponok
Közvetlen PPC kampány nincs engedélyezve, a márka kulcsszónak az Adwords kizáró kulcsszavai között kell szerepelnie, beleeértve az elütéseket. Amennyiben mailing iránt érdeklődik, jóváhagyás szükséges. Nem lehetséges márkakulcsszavakat használni domain névben. A jutalék az ÁFA és postaköltség néküli árból lesz kiszámolva. B2B ügyfelek esetében fennáll a megrendelés elutasításának esélye.


A kampány használatakor a partneri felületen található hivatkozásban szereplő összes paramétert használni kell. A paraméterek eltüntetése a mérés meghibásodásához, illetve a jutalék elutasításához vezethet.

Javasolt cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?