Affiliate webek készítése

Affiliate webek készítése
Az affiliate lehetőséget kínál elkészíteni az egész weboldalt tekintettel arra, hogy a traffic a lehető leghatékonyabb módon felgolgozásra kerüljön közvetlenül az oldalon és a hirdető oldalára már csak a tiszta, elkészített affiliate traffic legyen küldve.
Az affiliate kihasználásának hatékonysága abban is rejlik, milyen módon készíti fel még a saját webén a traffic-et vásárlásra. Az affiliate kampány előnye a kampány állandósága. Más modelleknél mint a CPC vagy CPT, ilyet nem lehet elvárni semmi esetre sem.
Többfajta módszer létezik:
Cikk, melyben a felhasználót meggyőzi a termék minőségéről, melyet a hirdető kínál- Keresletet egy termék iránt létrehozhat cikkben és a felhasználót közvetlenül a hirdető oldalára küldi, ahol megvásárolhatja a terméket. Erre alkalmasak a recenziók.
- A portál hatáskörét és informatív érétkét átruházza a hirdető termékére.
- Helyezzen a webre olyan kiegészítőket, ahol közvetlenül bemutatja a terméket, melyet a portál javasol.
- Így a termék nem csak egy következő lesz a sorban, hanem olyan, amelyet egy hozzáértő autoritás javasol. Ez lehet Ön és a projektje.
- A termék ezáltal hozzáadott értéket szerez és eladásokat, melyekből Ön províziót kap.
- Tipp a mai napra
- Az XY portál javasolja
- Minden rendes felhasználónak kell, hogy legyen
- Profik javasolják
Specifikus termékek katalógusa bizonyos célcsoport számára
A portálon belül létrehozni termék katalógusokat, ahol közvetlenül elhelyezheti a hirdető termékeit, azok árait, leírását, recenziókat, galériákat. Átkattintás után a „vásárlás”, „érdekel” vagy más call to action elemekre, a felhasználó a hirdető oldalára kerül, ahol befejezi a vásárlást. Ez a modell nagyon hatékony főként a web kiaknázatlan potenciáljának kiárusítása érdekében. Katalógusok vagy eshopok szimulációi vonzóak felhasználói számára és Ön profitálhat belőlük.
A „vásárlás”-ra való kattintás után a felhasználó a hirdető oldalára kerül.
Egy projekt a traffic iframe-n keresztül történő feldolgozása céljából és űrlapok a weben
Traffic-et közvetlenül a weben is feldolgozhat, mégpedig űrlap elküldésével a hirdetőnek, aki utólag feldolgozza az adatokat. Így működnek a legjobban pl. fogyás utáni keresletek, tolmácsolások vagy pénzügyi termékek. Szóval a felhasználót Ön mint partner feldolgozza és a projekten nem hoz létre exit traffic-et. Gyakran megesik az is, hogy a partner és annak tevékenységei jobban fel tudják dolgozni a trafficet mint egy hirdető.
A felhasználót feldolgozza a projektjén és nem hoz létre exit traffic-et.
Saját igyekezetével maximalizálja a külső kiegészítők hatását az adatok gyűjtésére. Csak időt kell rá fordítani és analizálni, mi történik a weben. Nemcsak elküldeni a látogatottságot és várni, hogy a hirdető feldolgozza vagy se.