Készítse fel látogatóját drágább vásárlásra

Készítse fel látogatóját drágább vásárlásra
Biztos jól ismerik ezt. Van egy affiliate kampány bizonyos eshopra vagy termékre. Tudják, hogy az adott termék az eshopban nem lesz a legolcsóbb, ígyhát küldheti a látogatót az oldalra, vásárol is majd, de nem ott, ahol akarjuk. A látogatót ugyan érdekli a termék, elolvas róla pár információt, végül pedig bedobja az Árukeresőbe és megveszi máshol. Jómagam gyakran csinálom ezt. Lehet viszont ez ellen harcolni?
Készítse fel a látogatót drágább vásárlásra
A látogató nem csak az ár alapján dönt, hanem a hozzáadott érték és szubjektív megérzések alapján is. Szóval, ha a kampány nem épp a legolcsóbb eshopra utal, lehet ezen dolgozni az alatt az idő alatt, míg a vásárló úgy dönt, hogy átkattint.
Valamiféle „elő” felkészítés. Nem csak a „megveszem” gombot helyezzük oda, hanem hozzáadunk pár dolgot, amelyek a látogatót meggyőzik, hogy csak és kizárólag ott vásároljon. Több elemet hozzáadhatunk, amelyeket közlünk vele és remélni fogjuk, hogy nem feledkezik meg róluk.
Tehát, ha eshopot propagál vagy egyenesen termékeket az eshopból, gondoljon arra, hogy a látogatót fel kell készíteni a vásárlásra. Megmutatni neki, hogy az eshopban megbízunk és így neki is ezt kellene tennie. Ismerjük ezt a való életből. Ha valamit venni akar, ott veszi, ahol biztonságos és hiteles.
Gondolja át, hogyan és hova küldi a látogatókat. Drámaian növelheti a konverziós mértékét.