Növelje az átkattintások mennyiségét Google-ról
Növelje az átkattintások mennyiségét Google-ról
Aki a keresőoptimalizációval (SEO) foglalkozik tudja, hogy nem minden az elhelyezésről szól. Sok függ attól, hogy néz ki a link a SERP-ben. Az efektivitásról az dönt, hogy valaki rákattint-e a linkre vagy se. Nem az elhelyezés (fent vagy lent). Több olyan eset létezik, ahol az első linkre kevesebbet kattintottak mint a másikra, mert nem volt túl atraktív.
Gondoskodjon róla, hogy jól nézzen ki a link a SERP-ben. A rossz konstrukció dramatikus módon csökkentheti az efektivitást.
Nagyon hatékony és gyors módja a CTR (click-through-rate) növelésének a cikkek és oldalak „csillagos” értékelése. WordPress CMS esetén ajánljuk a „kk Star Ratings” plugint. Ez biztosítja, hogy ha az olvasók értékelni fogják a cikkjét, a keresési találatokban a linkjével együtt megjelennek a csillagok is. Klasszikus CMS oldalaknak ajánljuk elolvasni a Google műhelyéből származó Rich snippets cikket. Szóval, végól melyik linkre kattintanak? Az elsőre vagy arra, amelyik értékelve van?
Hogy is néz ez ki a gyakorlatban?
További tippek CTR növelésre a SERP-ben- FŐCÍM: a meta tag-et töltse ki úgy, hogy a kereső kattintani akarjon rá. Ne rakjon be túl sok kulcsszavat egymás után, inkább illessze be a szövegkörnyezetbe. Ezáltal biztosít mindenkit, hogy pont oda kattintanak, ahova akarnak.
- URL: figyeljen az URL összetételére. Az is dönt arról, hogy a felhasználó kattint-e vagy se. Ne helyezzen be felesleges „ID”-ket meg hasonlókat. A címnek összhangban kell lennie a tartalommal.
- LEÍRÁS: hogy milyen szöveg van a leírásban, egyenesen a description meta tag-ben definiálhatja. Figyeljen oda és ne kulcsszavak gubancát hagyja mag után. A keresést emberek és nem gépek használják.