
Szeptemberi hírek és újdonságok, nem csak partnereknek
Itt van az ősz, itt van újra. Hivatalosan is vége a nyárnak, mögöttünk vannak a nyári szünet, és lassan, de biztosan mindenki elkezdi a felkészülést a szezonra. A legutóbbi eredmények jobbak voltak a vártnál, szóval lássuk, augusztusban is folytatódott-e ez a növekvő tendencia.
Szokás szerint egy rövid videóban összegezzük az elmúlt hónap eredményeit. Bővebben a globális eredményeinkről itt olvashatsz.
Új kampányok
Augusztusban 7 magyar kampánnyal bővült a Dognet kínálata:
És számos új kampányt készítettünk elő, amelyek az ősz folyamán jelennek majd meg hálózatunkban.
Augusztusi összegek
A nagy összegek így alakultak globálisan
- Összesen 76 227 konverziót regisztráltunk
- 310 419 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 119 033 720 HUF)
- A rendelések értéke összesen 5 409 942 € volt (ez 2 074 504 209 HUF)
Ebből a magyar piacon:
- Összesen 10 404 konverziót regisztráltunk
- 38 977 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 14 946 176 HUF)
- A rendelések értéke összesen 657 124 € volt (ez 251 981 722 HUF)
A konverziók teljes száma már tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó konverziókat is, amely esetben a konverzió nem egy klasszikus megvalósult rendelés, hanem az Árukereső.hu-ról történő átkattintás az árösszehasonlító portálon listázott webáruházakba. Emiatt augusztustól minden hónap összefoglalójában akár 1000 konverzióval többet is láthatunk, amelyek csak ebből a kampányból származnak.
Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2023 augusztusában a magyar piacon
A konverziók és jutalékok eloszlását illetően nem történt jelentős változás. 1%-kal nőtt az Egyéb szegmens konverzióinak aránya, és szintén 1-1%-ot nőtt a konverziók és jutalékok aránya is a Lakás és Bútor szegmensben. A többi kategóriában visszaesés tapasztalható, de csupán maximum 2%. Lássuk, mit tudunk elmondani a többi szempontról.
Így változtak az egyes szegmensek 2023 júliusa és augusztusa között a magyar piacon
A konverziók száma alapján
Ugyan az augusztus nyári hónap, és az e-kereskedelemben ez inkább stagnáló időszaknak minősül, ez nem mondható el a hálózatunk eredményeiről, hiszen szinte az összes szegmensben növekvő konverziószámokat figyelhettünk meg. Kizárólag a Divat és Szépség kategóriában volt visszaesés. A legdrasztikusabb emelkedés, csaknem 70%-os, az Egyéb szegmensben történt. Köszönhető mindez az Arukereso.hu kampányának. 😊 Az Elektronika kategóriában pedig több mint 400 megrendeléssel volt több az előző hónaphoz képest.
Az Egyéb szegmens kampányai, amelyek a legtöbb megrendelést hozták augusztusban:
Rendelések átlagos értéke szerint
A rendelések átlagos értékét illetően is pozitív eredményekkel zártuk a hónapot. Nagyobb mértékű visszaesés csak a Sport kategóriában volt megfigyelhető, kisebb (1-2€) csökkenés pedig az Egészség és táplálkozás valamit Elektronika szegmensben ment végbe. Az átlagos kosárérték legalább 4€-val nőtt a Divat és szépség, Lakás és Bútor, valamint Egyéb szegmensekben.
Jutalékok átlagos értéke szerint
A jutalékok átlagos értékének szintje az elmúlt hónapban másolata a rendelések átlagos értékének – vagyis ahol csökkent a kosárérték, ott csökkent a jutalékok szintje is. Növekedés ebben az esetben is tehát Divat és szépség, Lakás és Bútor, valamint Egyéb szegmensekben történt, és nagyobb csökkenés csak a Sport kategóriában regisztráltunk.
Az Egyéb szegmens kampányai, amelyek a legtöbb forgalmat hozták partnereinknek augusztusban:
Távolugrók a magyar piacon
A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.
-
Fabulo.hu + 187%
-
Napikütyü.hu + 138%
-
Exisport.hu + 87%
-
Xiaomishop.hu + 75%
-
Aliexpress.com + 64%
Lássuk, kik lettek az augusztusi távolugrók. Az első helyre a múlt hónapban a Fabulo.hu kampánya küzdötte fel magát, nem kevesebb, mint 187%-os növekedéssel. Első alkalommal szerepel a távolugrók közt a Napikütyü kampánya, akik az előző hónaphoz képest elképesztő 138% nőtt. Harmadik helyezett az Exisport webáruház, ahol az eredmény 87%-ot javult. Negyedik helyen a Xiaomishop szerepel, akik szintén nagymértékű növekedést produkáltak. A sereghajtó augusztusban az Aliexpress lett. Csak így tovább 😊
Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon
- Pepita.hu
- Butor-1.hu
- Szexshop.hu
- 4home.hu
- Electronic-star.hu
- Cosori.hu
- MerkuryMarket.hu (for content)
- Wolt.com/en/hu (for content)
- Xiaomishop.hu
- Vagyaim.hu
Következzen az idei nyár utolsó TOP 10-es listája, ahol a jól megszokott szereplők mellett most új webáruházakkal is találkozhatunk. A Pepita.hu stabilan a dobogó legfelső fokán található, másodikként pedig az 5 helyet előre ugró Butor-1 kampánya szerepel. Bronzérmes augusztusban a toplista újonca a Szexshop.hu. Negyedik ismét a 4Home, őt követi az Electronic–star.hu (5.). A múlt hónaphoz képest kissé visszaeső Cosori.hu jelenleg a 6., de még így is a legjobb 10-ben szerepel, csak úgy, mint a helyét stabilan őrző MerkuryMarket.hu (7.). A TOP 10-es listán ezúttal helyet kapott a Wolt.com/hu kampánya is, méghozzá a 8.helyen. A Xiaomishop augusztusban sem maradhatott ki, és a 9.helyen végzett. Az elég változatosra sikerült sort a Vágyaim.hu zárja. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊
Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2023 augusztusában
Típus |
Konverziók |
Jutalék EUR |
Jutalék HUF |
Egyéb |
2 934 |
30 587 € |
12051278 |
Egyéb |
1 855 |
15 722 € |
6194468 |
Tartalom |
1 948 |
12 058 € |
4750852 |
Egyéb |
4 067 |
9074 |
3575156 |
Tartalom |
1 872 |
8 749 € |
3447106 |
Egyéb |
2 537 |
8 323 € |
3279262 |
Tartalom |
2 331 |
8 302 € |
3270988 |
Tartalom |
4 403 |
7 813 € |
3078322 |
Tartalom |
1 443 |
7 351 € |
2896294 |
Egyéb |
1 499 |
7 303 € |
2877382 |
Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.
Sikeresen zártuk a 2023-as nyarat. Reméljük mindannyian újult erővel vágtok neki a szezonnak, ami legalább ugyanilyen sikeres lesz, mint az idei nyár.