ÚTMUTATÓ: teljesítmény alapú cikkek

ÚTMUTATÓ: teljesítmény alapú cikkek
Az affiliate nem csak bannerokról szól! Ezt már sokszor nyomatékosítottuk és mindig fogjuk ismételni. Viszont hogy szabjuk a cikket a kampányra?
Nemrég ráakadtunk egy példára, hogy lehet NEM kihasználni az affiliate kampány nyújtotta lehetőségeket. Tematikus beállítottságú webről volt szó – bútor, kiegészítők, otthon. Szép web, inspirációval tele. Az emberek imádják az ilyen oldalakat és ezerrel osztják meg a cikkeket. Alaphiba? A cikkben szép képek voltak, de nem affiliate kampányból és eshopok hirdetőitől származó termékek. Az oldalsávban (sidebar) csak egy nagy banner volt. És ez kevés!
Propagálja, recenzálja, dicsérje a hirdetők termékeit
A magazin tulajdonosok egy fantasztikus dolgot tehetnek – recenziókat írhatnak és bemutathatják a termékeket. Miért ne propagálhatná így a hirdető termékeit és még jutalékot is szerezhet belőle? Nem általánosságban írni, hanem célzottan válogatni. Például: díszpárnákról szóló cikk- A 4Home kampányában több mint 500 fajta található
- Kiválaszt pár szép darabot
- Ír egy cikket, amelybe beilleszt egy mintát és a galériát.
- A galériából, fényképekből és a szövegből is konkrét termékekre fog vonatkoztatni – ha az ember rákattint, a 4Home-ra kerül, ha 30 napon belül vásárol, Ön jutalékot kap.
- A cikk információkban gazdag lesz, a felhasználó számára értékes.
- Szintén tanácsos a hirdető eshop-ját ajánlani.
- SOCIAL effekt – az ilyen cikk ideális természetes megosztásra. Az emberek értékelni fogják.
- SEO effekt – ha átfutja a SEO cikkek és copywriting cikkünket, rájön, hogy a párna téma elég keresett. Szóval, hosszútávon fog trafficet szerezni organikus keresésből.