🚀 2025.5.1-ig az összes partnerünk köteles átlépni az új Dognet 2.0 rendszerébe. 📆 További információ a migrációról

Az új Dognet publisher adminisztráció már elérhető. Válts már ma!

Az új Dognet publisher adminisztráció már elérhető. Válts már ma!

 

Üdvözöllek az új affiliate rendszerben, amely időt takarít meg és lehetővé teszi, hogy többet keress.

Bemutatjuk az új adminisztrációs felületet, amit az igényeid szerint alakítottunk ki. Saját fejlesztésű Dognet adminisztrációs rendszerünk számos új funkciót hoz, amelyek időt takarítanak meg és jelentős mértékben egyszerűsítik a munkát. Az új admin rugalmas, áttekinthető és a te igényeidre szabott. Ami azonban a legfontosabb: úgy készült, hogy könnyen használható legyen és segítse, hogy még több jutalékot szerezz.

 

Válts az új adminisztrációra az egyszerű videó útmutatók segítségével

  1. Publisheri fiók aktiválása az új rendszerben
  2. A reklámcsatornák bemutatása és létrehozása
  3. Kampányokra való jelentkezés és azok kezelése
  4. Affiliate linkek létrehozása
  5. A tranzakciók közt való tájékozódás – jutalékok és kattintások
  6. Riportok és azok kezelése

Vagy nézd meg a szöveges lépésről-lépésre útmutatót az új adminisztrációhoz

 

Aktiváld a fiókodat az új adminisztrációban

 

Az új adminisztrációs felületre való áttérés és az új linkek beállítása 2025. 5. 1-ig szükséges. Ez a határidő a Dognet hálózat minden partnere számára érvényes. Az új adminisztrációs fiók aktiválásával nem veszíted el a hozzáférést a korábbi adminisztrációhoz sem. 2025. május 1-ig mindkét adminisztrációhoz hozzáférsz, és az összes affiliate link továbbra is működőképes marad. Így elegendő időd van arra, hogy megismerkedj az új adminisztrációval, és lecseréld a korábbi hivatkozásokat az újakra.

Az új adminisztrációs felületet mostantól ezen a linken találod: https://app.dognet.com/

 

 

Ad Channels – áttekinthetőbb együttműködés a hirdetők és partnerek között

Az új rendszer nagy újdonsága a reklám csatornákra (Ad Channels) való átállás. A partnerek mostantól egyszerűen létrehozhatják és kezelhetik reklámcsatornáikat a fiókjukban, így hatékonyabban dolgozhatnak a kampányokkal. Egy Ad Channel egy publisher projektjét / weboldalát jelenti, amelyet affiliate hirdetésre használnak. Az egyes kampányokhoz így már nem egy általános fiókkal, hanem egy konkrét reklám csatornával fognak csatlakozni.

A legfőbb különbség az, hogy a régi dashboardon a partnern jelentkezett a kampányokba. Az új adminisztrációban azonban konkrét projektek – csatornák – jelentkeznek a kampányokba. Hasonló folyamattal már találkozhattál más affiliate hálózatokban és rendszerekben.

 

Tudj meg többet a reklámcsatornákról

 

A publisherek kampányokban való jóváhagyásának folyamata vs. a reklámcsatornák kampányokban való jóváhagyása.

Többféle csatorna típus létezik, amelyek közül választhatsz, például blog, termékkatalógus, cashback vagy kupon portál. A típus mellett meg kell adnod a projekt nevét, URL-jét, leírását és piacát is.

A reklámcsatornák az átlátható információknak köszönhetően növelik az egyes kampányokban való jóváhagyás valószínűségét, és az egyedi affiliate linkek révén minden projekthez áttekinthetőbb statisztikát biztosítanak.

 

Mi mindenen javítottunk nektek?

 

  1. Univerzális affiliate link minden kampányhoz

Minden projektedhez mostantól csak egy univerzális affiliate linkre lesz szükséged minden kampány esetében, ahol a csatornád jóváhagyott. Ez a megközelítés jelentősen egyszerűsíti a kampányokba való bekapcsolódást és az aktivitások kezelését.

  1. UTM tagek gond nélküli beillesztése

Az új affiliate linkekben nem szükséges UTM paramétereket megadni. Az UTM tagek teljes adminisztrációját a hálózat fogja kezelni. A partnereknek az új csatornák és redirect linkek révén nem kell, hogy UTM tageket beillesszenek vagy módosítsanak.

  1. Értesítések az érvénytelen linkekről

Az adminisztrációban megtalálható az érvénytelen kattintások nyilvántartása, amelyet saját magad ellenőrizhetsz. Ennek köszönhetően hatékonyabban használhatod a reklámterületedet a profit maximalizálása érdekében. 

Az érvénytelen kattintások listája további adatokat is tartalmaz az átkattintásról és a hiba okáról.

  1. Kampányok kiválasztása metrikák alapján

Mostantól lehetőséged van a hirdetői kampányok szűrésére konverziós arány (SCR), kattintásonkénti bevétel (EPC), átlagos jutalék értéke (ACV), átlagos rendelési érték (ASV) és átlagos jóváhagyási arány (AAR) alapján. Ezek az információk segítenek neked releváns kampányokat választani, és felfedezni azok potenciálját, amelyeket eddig esetleg nem láttál.

  1. Kampányok kiválasztása metrikák alapján

Mostantól lehetőséged van a hirdetői kampányok szűrésére konverziós arány (SCR), kattintásonkénti bevétel (EPC), átlagos jutalék értéke (ACV), átlagos rendelési érték (ASV) és átlagos jóváhagyási arány (AAR) alapján. Ezek az információk segítenek neked releváns kampányokat választani, és felfedezni azok potenciálját, amelyeket eddig esetleg nem láttál.

  1. Nagyobb valószínűség a jóváhagyásra

Az új struktúrának köszönhetően a kampányokba való bekapcsolódás folyamata sokkal áttekinthetőbb. Konkrét Ad Channel-t adsz hozzá a kampányhoz, nem az egész fiókot; így a hirdető pontosabb információkat kap a projektedről, ami növeli a kampányban való jóváhagyás valószínűségét.

  1. Strukturált adatok a promócióról

A hirdetések/reklámok adatait csatornák szerint rendszereztük, így nyomon követheted minden affiliate projekted teljesítményét anélkül, hogy manuálisan kellene beilleszteni további azonosítókat. Ezen kívül két további opcionális paraméter áll rendelkezésedre saját azonosítók nyomon követésére.

  1. Új REST API

Egy új, programozható felület, a REST API mostantól elérhető a kiadók számára. A szabványosított API hozzáféréssel könnyebben szerezhetsz adatokat a kampányokról és a hirdetéseidről, vagy felhasználhatod azokat más szolgáltatással vagy dashboard-dal való összekapcsolásra.

  1. Nagyobb rugalmasság a jutalékok felosztásában

A promóció reklámcsatornák szerinti felosztása lehetővé teszi, hogy egy kampányon belül különböző jutalékokat állíts be a használt reklámcsatorna típusától függően.

  1. Új dizájn, áttekinthetőbb navigáció

A modernebb dizájn és az áttekinthetőbb felület megkönnyíti a dashboard-dal való munkát. Az intuitív elrendezésnek köszönhetően gyorsan eligazodsz, és minden funkciót pontosan ott találsz, ahol szükséged van rájuk.

  1. Kampányok katalógusa és csatlakozás egy helyen

Minden fontos információ a kampányokról mostantól kényelmesen elérhető közvetlenül az adminisztrációban. Nem kell többé külön keresgélned az információkat és adatokat a kampányokról, minden egy helyen rendelkezésre áll.

  1. Reklámcsatornák katalógusa

Minden reklámcsatorna elérhető lesz a hirdetők számára a katalógusban, ami lehetővé teszi a nekik, hogy kikeressék és meghívják a publisherek reklámcsatornáit saját kampányaikba. (Funkció hamarosan elérhető)

 

Az új adminisztrációra és linkrendszerre való áttérés legkésőbb 2025. 5. 1-ig szükséges

Az új Dognet adminisztráció minden szükséges eszközt biztosít ahhoz, hogy ne csak jobban kezelhesd kampányaidat, hanem hatékonyabban is kereshetsz vele.

Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy a jelenlegi adminisztrációban található összes linked teljes mértékben működőképes marad 2025. 5. 1-ig (beleértve ezt a napot is). Ezt követően az eredeti linkek funkcionalitása korlátozott lehet, és a jutalékok elutasításra kerülhetnek.

Áttérhetsz az új adminisztrációra időben és kihasználhatod az összes előnyét minél hamarabb. 

 

Videós útmutató: új Dognet adminisztrációra való átállás

Aktiváld a fiókodat az új adminisztrációban

 

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?