
Ezeket a kampányokat népszerűsítsétek februárban
Február van, és ez azt jelenti, hogy közeledik a szerelmesek és a szeretet ünnepe, a Valentin-nap, ami egyben az év egyik első e-commerce eseménye. Erre a napra ugyan sokan azt mondják, hogy csak egy amerikai korporációk által fabrikált ünnep, és ők ugyan nem fognak bedőlni ennek a marketing trükknek. Viszont van elég ember, aki örül annak, hogy van még egy alkalom az évben, amikor megajándékozhatja társát, szerelmét, szeretőjét, vagy akár csak egy vagy több szeretett személyt, hogy kimutassa nekik, mennyire értékeli barátságukat. Tudtátok, hogy a február 14-e körüli időszakot már az ókori rómaiak a szeretet és szerelem jegyében ünnepelték, és ez azóta némi változásokkal megmaradt az európai és későbbi amerikai térségben? A modern változatát, ahogy azt ma is ünnepeljük, a 20-ik században érte el.
De a február ad még egy szeretet ünnepet a Valentin-napon kívül. Hogy melyiket? A nemzetközi Szeresd a háziállatodat napot (Love your pet day)! Ezt is lehetne persze csak egy kitalált ünnepnek nevezni. De valljuk be, az ember szeret okokat találni az ünneplésre. És azok, akik háziállatokkal élnek, tudják, hogy kedvenceik igazi családtagok. A pandémia ideje alatt, lockdownok és izolációk során pedig még több ember kezdte el értékelni a házi kedvencek jelenlétét életükben. Ezért csak normális, hogy nekik is kijár egy kis öröm meg ajándék.
Szeretnék tehát mutatni nektek egy pár kampányt, ahol nagyon jó ajándék ötletek vannak és amiket megéri ebben a hónapban népszerűsíteni. Vannak ott jól bevált klasszikusok, és a bátrak számára is akad egy pár nem ortodox Valentin-napi ajándék.
Azt is meg szeretném itt jegyezni, hogy eme kampányok nagy részét érdemes Valentin-napon kívül is népszerűsíteni, mivel a legtöbbjük megfelelő termékeket kínál szülinapok, névnapok és más jubileumok ünneplésére is. Azok pedig mindig vanna.
A táblázatokban az adatok az utóbbi félévből származnak, az augusztus 9 – február 9 időtartamból.
Fehérnemű és divatkiegészítők
A fehérnemű Valentin-napra lehet, hogy egy klisé, mégis örömöt okoz mindenkinek. És a jutalékokat nézve a Partnereinknek is örömet fog okozni!
Kampány |
Jutalék % |
Webshop |
Konverziós arány % |
Átlagos jutalék EUR |
Átlagos jutalék HUF |
Akár 12% |
1.70% |
6.69 |
2368.53 |
||
Akár 11% |
2.03 |
4.91 |
1738.34 |
||
Akár 14% |
0.42 |
4.87 |
1724.17 |
||
15% |
0.72 |
4.51 |
1596.72 |
||
Akár 7.9% |
3.7 |
3.3 |
1168.33 |
||
Akár 7.5% |
4.94 |
3.27 |
1157.71 |
||
12% |
0.64 |
3.03 |
1072.74 |
||
10% |
1.6 |
2.3 |
814.29 |
Parfüm és kozmetika
Az illatok fontos szerepet játszanak a szerelemben. Nem csoda tehát, hogy a parfümök nagy popularitásnak örvendenek Valentinra. E mellett vannak olyan kampányaink is, amelyek kiváló természetes kozmetikát kínálnak. Értékelni fogják nők és férfiak egyaránt.
Kampány |
Jutalék % |
Webshop |
Konverziós arány % |
Átlagos jutalék EUR |
Átlagos jutalék HUF |
Akár 11% |
1.99 |
3.9 |
1380.76 |
||
Akár 10% |
2.44 |
3.89 |
1377.22 |
||
7% |
2.93 |
3.69 |
1306.41 |
||
8% |
1.21 |
2.46 |
870.94 |
||
7% |
8.86 |
1.21 |
428.39 |
||
Akár 12% |
5.36 |
2.55 |
902.80 |
||
10% |
2.28 |
3.88 |
1373.68 |
Ékszerek
Az ékszerek szépségükkel ősidők óta elvarázsolták az embereket. Nem meglepő tehát, hogy Valentin-napra is szokás ékszereket ajándékozni. Bizonyos darabok akár misztikus aurával bírhatnak az ajándékozó és ajándékozott szemében, így a jól választott ékszer nem csak a szerelem kinyilvánítását szolgálja, de életünk végéig megerősítheti két ember közt a kötődést. Partnereink meg értékelni fogják a magas jutalékokat.
Kampány |
Jutalék % |
Webshop |
Konverziós arány % |
Átlagos jutalék EUR |
Átlagos jutalék HUF |
Akár 12% |
3.92% |
2.32 |
821.37 |
||
20% |
3.57 |
55.56 |
19670.46 |
||
10% |
1.38 |
3.01 |
1065.66 |
||
10% |
27.19 |
2.15 |
761.19 |
||
Akár 20% |
3.81 |
2.65 |
938.21 |
Gasztro élmények
Ne felejtsük el, hogy a szerelem a gyomron megy keresztül! Azoknak, akik egészséges édességgel, vagy házilag készített finomságokkal szeretnék meglepni párjukat, az alábbi kampányokban tudtok megfelelő termákeket mutatni.
Kampány |
Jutalék % |
Webshop |
Konverziós arány % |
Átlagos jutalék EUR |
Átlagos jutalék HUF |
10% |
12.5 |
6.16 |
2180.89 |
||
10% |
2.28 |
3.88 |
1373.68 |
||
Akár 10% |
2.7 |
1.86 |
658.51 |
||
Akár 8% |
3.02 |
1.5 |
531.06 |
||
Akár 8% |
7.60% |
1.65 |
584.17 |
Erotika
Az örömteljes és élvezetes szexuális élet fontos része minden egészséges kapcsolatnak. Ezek a kampányok pedig jócskán kínálnak szexuális segédeszközöket, fehérneműket és mindenféle játékot felnőtteknek, hogy ne csak Valentin-napon tudjanak egy forró éjszakát együtt tölteni.
Kampány |
Jutalék % |
Webshop |
Konverziós arány % |
Átlagos jutalék EUR |
Átlagos jutalék HUF |
12.3% |
11.7 |
5.8 |
2053.43 |
||
11% |
2.09 |
4.01 |
1419.70 |
||
14% |
0.58 |
5.22 |
1848.09 |
||
11% |
2.98 |
4.47 |
1582.56 |
Ajándékok
Ezen webshopok tömve vannak ajándékokkal mindenki számára! Mobiltokok, perszonalizált pólók, vices bögrék, humoros kis ajándékok. Garantáltan mosolyt csalnak mindenkinek az arcára.
Kampány |
Jutalék % |
Webshop |
Konverziós arány % |
Átlagos jutalék EUR |
Átlagos jutalék HUF |
Akár 10% |
1.49 |
2.06 |
729.32 |
||
Akár 10% |
2.45 |
1.71 |
605.41 |
||
7% |
22.2 |
1.37 |
485.03 |
||
7.5% |
6.37 |
4.04 |
1430.32 |
||
10% |
2.13 |
1.93 |
683.30 |
||
Akár 12% |
2.12 |
1.46 |
516.90 |
||
10% |
1.36 |
1.71 |
605.41 |
||
10% |
26.09 |
0.35 |
123.91 |
Gaming és elektronika
Kütyüket és azokhoz kiegészítőket ajándékozni Valentin-napra ugyan nem a legszokásosabb dolog, mégis a mi kütyük által dominált világunkban hova tovább népszerűbb. Ezekkel a kampányokkal a technológia-affin embereket tudjátok megszóllítani, avagy azokat, akiknek tech-affin társuk van.
Kampány |
Jutalék % |
Webshop |
Konverziós arány % |
Átlagos jutalék EUR |
Átlagos jutalék HUF |
Akár 12% |
2.6 |
3.72 |
1317.25 |
||
Akár 5% |
1.58 |
7.09 |
2510.57 |
||
2.3% |
0.93 |
7.15 |
2531.82 |
||
Akár 7.7% |
3.72 |
0.89 |
315.15 |
||
1.5% |
1.9 |
3.53 |
1249.97 |
Szeresd a háziállatodat nap
Ez pedig a kis bónusz. A Szeresd a háziállatodat nap február 20-án van, egy relative új ünnep, ami a februárnak ad még egy e-commerce löketet. Ezen kampányok népszerűsítésével azokat a látogatóitokat tudjátok megfogni, akik házi kedvenceiknek szeretnének kedveskedni. És ezekből a vásárlókból hova tovább lesz, ha azokból a statisztikákból indulunk ki, mennyi ember tart háziállatot.
Kampány |
Jutalék % |
Webshop |
Konverziós arány % |
Átlagos jutalék EUR |
Átlagos jutalék HUF |
Akár 2.5% |
2.04 |
0.97 |
343.42 |
||
10% |
0.8 |
1.76 |
623.11 |
||
12% |
26.09 |
2 |
708.08 |
||
15% |
14.29 |
2.06 |
729.32 |
Akad nálunk jó sok kampány, amit érdemes februárban népszerűsíteni és amiből még lehet így utolsó pillanatban Valentin-nap előtt inspirálódni. Sok sikert kívánok Nektek!
És mit hoz majd a március? A madarak azt csiripelik, hogy életre kel a természet és beindul az embereknél a kerti szezon. Valóban így lesz-e? Márciusban jelentkezünk részletekkel.