Havi összefoglaló – 2024 április

Havi összefoglaló – 2024 április

A bolondos április ismét nem hazudtolta meg önmagát, a meleg és esős napok elképesztő tempóban váltották egymást. De az esős időjárás legalább az eredményeinknek kedvezett.  😊

 

Új kampányok

Áprilisban 5 új magyar kampánnyal bővült a hálózatunk:

 

 

Áprilisi összegek

A nagy összegek így alakultak globálisan

  • Összesen 73 263 konverziót regisztráltunk
  • 372 933 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 145 081 379 HUF)
  • A rendelések értéke összesen 5 521 022 volt (ez 214 783 214 HUF)

Ebből a magyar piacon:

  • Összesen 10 676 konverziót regisztráltunk
  • ‎‎ 54 983 jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 21 389 926 HUF)
  • A rendelések értéke összesen 609 198 volt (ez 236 995 079 HUF)

A konverziók teljes száma ezúttal nem tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó több 10 000 db CPC alapú konverziót.  

A 2023-as statisztikákhoz képest minden szempontból jobban sikerült az idei április: a konverziók száma 49%-kal lett több, a partnereknek kifizetett jutalék pedig 93%-kal nőtt. A webáruházaknak 18%-kal több forgalmat generáltunk, mint tavaly ilyenkor.

Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2024 áprilisában a magyar piacon

TOP 6

További szegmensek


A konverziók és jutalékok eloszlását illetően továbbra is a Multishop kategória vezet, és teszi ki a konverziók és jutalékok legnagyobb hányadát. 1-1% nőtt a Divat és kiegészítők kategória, valamit az Elektronika szegmens is.

 

Így változtak az egyes szegmensek 2024 márciusa és áprilisa között a magyar piacon


A konverziók száma alapján

TOP 6


További szegmensek

A szegmensek nagyrészében növekedtek a konverziószámok. A legnagyobb mértékben a Multishop kategóriában, de az Elektronika szegmens is nagyon szép számokkal büszkélkedhet. Így tavasszal, a külső-belső megújulás miatt többet adunk magunkra és a környezetünkre is, ez tükröződik a konverziók számán is a Háztartás és kert, valamint Divat és kiegészítők kategóriában.  


Rendelések átlagos értéke szerint

TOP 6


További szegmensek

Sok esetben nem csak többet vásárolunk, de nagyobb értékben is, főleg ha a Gyerekről, Játékokról vagy Utazásról és Hobbiról van szó. De az Ajándékok és irodaszer kategóriában is jelentős növekedés figyelhető meg.

 

Jutalékok átlagos értéke szerint

TOP 6


További szegmensek

Logikus, hogy ugyanezekben a szegmensekben nem csak a kosárérték, de a jutalékok átlagos értéke is nőtt. Reméljük, ez a tendencia kitart egész tavasz folyamán.

 

Távolugrók magyar piac

A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.

  1. Bravuroshop.com +94%
  2. Mobilfox.com +94%
  3. Ugyismegveszel.hu +89%
  4. Teslarobot.hu +58%
  5. Tok-shop.hu +51%

Áprilisban két hirdetőnk is közel járt a duplázáshoz. Az egyik a Bravuroshop.com, akik a nagyon hatékony PPC és CSS partnereinknek is köszönhetik a megnövekedett konverziószámot. A Mobilfox.com is újra a régi, szintén 94%-os növekedéssel márciushoz képest. Az Ugyismegeszel.hu kampányt hirdető partnereink is szépen belehúztak, ezzel 89%-os emelkedést biztosítva a hirdetőnkek. A Teslarobot.hu +58% emelkedéssel zárta a hónapot. A Tok-shop.hu pedig aktívan együtt dolgozik publishereinkkel, amelynek köszönhetően +51%-kal teljesítettek jobban, mint az előző hónapban. Csak így tovább májusban is. 😊


Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon

  1. Arukereso.hu
  2. Bravuroshop.com
  3. Wolt.com/en/hun
  4. 4home.hu 
  5. Klarstein.hu
  6. Butor1.hu
  7. Pepita.hu
  8. Teslarobot.hu
  9. Expondo.hu
  10. Usamedical.hu

Áprilisban új nevek is kerültek a toplistánkra. Egyelőre csak a végére, hiszen az első helyeken a jól megszokott trió áll – Árukereső.hu, Bravuroshop.com és Wolt.com, majd ismét a lista állandó szereplői következnek. Viszont a 8. helyen az elektronikai cikkeket forgalmazó webáruház a Teslarobot.hu áll, majd őt követi a barkácseszközöket, kerti felszereléseket forgalmazó Expondo.hu kampánya. A sereghajtó pedig ezúttal az USAmedical.hu lett. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊

 

Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2024 áprilisában

Típus Jutalék EUR Jutalék HUF
Egyéb 44 632 € 17585008
Egyéb 21 127 € 8324038
Tartalom 17 879 € 7044326
Egyéb 15 657  € 6168858
Egyéb 15 618  € 6153492
Egyéb 10 566 € 4163004
Egyéb 9 293 € 3661442
Tartalom 8 833 € 3480202
Egyéb 8 815 € 3473110
Egyéb 7 844  € 3090536

Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.

 

Kampánytippek

Tegyél a beach body-ért! A vásárlók mindent megtalálnak legújabb kampányunk portfóliójában a GymBeam.hu-n. Publishereink számára pedig igazán izgalmas jutalékrendszerrel kedveskednek, ahol akár 8% is jár egy-egy konverzióért.

 

Hamarosan gyereknap, úgyhogy ne feledkezzünk meg a legkisebbekről. Számos játék webáruházzal rendelkezünk, neked már csak választani kell: Mackojatek.hu, REGIOjatek.hu, Jatekszallito.hu.

 

Mivel többet tartózkodunk a szabadban, biztosan sokan érzik szükségét az erkély, terasz, kert, vagy a lakás felújításának. Hiszen a tavaszi megújulás a környezetünknek is jár. Kiváló minőségű bútorokat kínál a Butor1.hu, MerkuryMarket.hu és Miniwebshop.hu webáruházakban.

 

De a lakáskiegészítőkért sem kell messzire menni, hiszen a 4Home.hu-n mindent megtalálsz. Az újranindult Leden.hu kampánya pedig szintén a kertednek kedvez a mesés LED világításokkal.

Affiliate marketing webáruházak számára
INGYENES E-KÖNYV

Affiliate marketing webáruházak számára

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyben rengeteg hasznos információt találsz az affiliate kampányod helyes beállításáról és működéséről

Pénzkereső affiliate weboldal
INGYENES E-KÖNYV

Pénzkereső affiliate weboldal

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyből megtudhatod, hogyan keress pénzt online az affiliate marketing segítségével

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?