Havi összefoglaló – 2024 május
A nyár már kopogtat az ajtónkon, de érkezése minden évben a konverziók számának csökkenésével jár. Az emberek több időt töltenek a kertben, kirándulással vagy nyaralnak, és ezért kevesebbet vásárolnak. Mi azonban továbbra is örülhetünk a havi statisztikáknak, hiszen májusban a tavalyi évhez képest a publishereink 15%-kal több jutalékot kerestek. 😊
Májusi összegek
A nagy összegek így alakultak globálisan
- Összesen 73 186 konverziót regisztráltunk
- 342 692 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 134 114 804 HUF)
- A rendelések értéke összesen 5 479 654 € volt (ez 2 144 499 213 HUF)
Ebből a magyar piacon:
- Összesen 10 741 konverziót regisztráltunk
- 55 135 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 21 577 219 HUF)
- A rendelések értéke összesen 643 475 € volt (ez 251 825 537 HUF)
A konverziók teljes száma ezúttal nem tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó több 10 000 db CPC alapú konverziót.
Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2024 májusában a magyar piacon
TOP 6
További szegmensek
A konverziók és jutalékok eloszlásában nincs nagy változás, továbbra is a Multishop kategória vezet. Ám a Háztartás és Kert kategória 5% százalékkal emelkedett mindkét mutatót tekintve. Nyár közeledtével nem is csoda, hiszen mindenki igyekszik csinosítgatni a kertet, teraszt, esetleg erkélyt. 2% emelkedett a Gyerek, Játék kategória a konverziók tekintetében, amelyet a gyereknapnak tulajdonítunk.
Így változtak az egyes szegmensek 2024 áprilisa és májusa között a magyar piacon
A konverziók száma alapján
TOP 6
További szegmensek
Számottevő visszaesés csak az Étel, Ital kategóriában volt megfigyelhető, ami nem is annyira meglepő, hiszen a jobb idő miatt egyre többet mozdulunk ki, és választunk éttermet a házhozszállítás helyett. A legjelentősebb növekedés a már említett Háztartás és Kert, Elektronika és Játék kategóriákban volt. A műszaki cikkek kategória konverzióinak növekedése arra enged következtetni, hogy máris elkezdtük beszerezni a léghűtőket, klímákat esetleg egy új grillsütőt. Kampánytippjeink közt megtalálod a legérdekesebb kampányokat ebben a kategóriában.
Rendelések átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Ugyan a konverziók száma szinte mindenhol emelkedett, az átlagos kosárérték csökkent. Ismét többször vásárolunk alacsonyabb összegért. A Sport kategória kivétel, hiszen itt 5€-val nőtt a rendelések átlagos értéke, illetve a Szépség, Egészség kategória is emelkedett ebből a szempontból. A legnagyobb növekedés mégis a Multishop kategóriában ment végbe, ahol több, mint 10€-val nőtt a kosárérték.
Jutalékok átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Az átlagos jutalékszint szinte ugyanúgy alakult, mint az átlagos kosárérték. Növekedett a Multishop kategória (3€-val), a Sport, Hobbi és Utazás és az Étel, Ital szegmensek is.
Távolugrók magyar piac
A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.
- Medenceorias.hu +259%
- Mobilfox.com +116%
- Regiojatek.hu +90%
- Butorpiac.hu +77%
- Parfumeshop.hu +49%
A legnagyobb mértékű növekedést a Medenceorias.hu kampányunkban figyelhettük meg, amely nem csupán a PPC és CSS partnereink munkájának gyümölcse, hanem a közelgő szezoné is, hiszen most a csobbanás előtt kell a medencéket karban tartani. A Mobilfox.com kampányunknál is helyreállt a rend, így ebben a hónapban is sikerült megduplázniuk a konverzióik számát. A duplázáshoz a Regiojatek.hu is nagyon közel állt – úgy látszik a gyereknap megtette hatását. A teraszbútorok vásárlásának, és a felújítások időszaka ez, ezért is lett 77%-kal több konverzió a Butorpiac.hu esetében is. Csak így tovább júniusban is. 😊
Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon
- Arukereso.hu
- Medenceorias.hu
- Wolt.com/en/hun
- Bravuroshop.com
- Klarstein.hu
- Vivantis.hu
- 4home.hu
- Pepita.hu
- Butor1.hu
- Tok-shop.hu
Az elmúlt hónap ismét hozott új neveket a listára. Az élen továbbra is az Árukereső.hu, de őt követi a szezonális termékeket forgalmazó Medenceorias.hu. Nem is olyan meglepő tehát, hogy a medencék karbantartáshoz szükséges termékeket forgalmazó webáruház került a második helyre így a nyár közeledtével. A 3-5. helyeken megszokott kampányok szerepelnek, de a 6. helyre egy listán még újonc Vivantis.hu került. A siker titka a publisherekkel folytatott aktív együttműködés. A sereghajtó egy viszonylag új kampányunk, amely nem túl gyakori ezen listán, a Tok-shop.hu. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊
Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2024 májusában
Típus | Jutalék EUR | Jutalék HUF |
Egyéb | 24 505 € | 9654970 |
Egyéb | 21 420 € | 8439480 |
Tartalom | 15 876 € | 6255144 |
Egyéb | 13 868,00 € | 5463992 |
Egyéb | 13 543,00 € | 5335942 |
Tartalom | 10 692 € | 4212648 |
Egyéb | 8 811 € | 3471534 |
Egyéb | 8 794 € | 3464836 |
Egyéb | 7 877 € | 3103538 |
Egyéb | 7 765,00 € | 3059410 |
Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.
Kampánytippek
Hűtsd le magad
Ha nem szeretnéd, hogy váratlanul érjen a kánikula, akkor mindenképp érdemes körülnézni az Electronic-star.hu és Klarstein.hu webáruházakban, ahol a léghűtők és klímák széles választékát találod. A jutalék akár 5%, XML feedek megtalálhatók a rendszerben, és rendszeres akcióik mellett kuponkóddal is kedveskednek vásárlóiknak.
Csobbanj egyet!
Ha még nincs medencéd, de akkor is van és csak szeretnéd karban tartani, akkor a Medenceóriás.hu a webáruház, ahol mindent megtalálsz. A jutalék magas a szegmenshez képest és kiváló minőségű termékeket ajánlhatsz vásárlóidnak.
Bőrápolás, fényvédelem mindenkinek
Nem lehet elégszer és eléggé kihangsúlyozni a nyári bőrápolás és fényvédelem jelentőségét. Ha kiváló minőségű kozmetikumokkal foglalkozol, akkor a Vivantis.hu-n biztosan mindent megtalálsz ebben a témában. Izgalmas jutalékrendszerrel, kuponokkal, akciókkal és széles termékkínálattal várnak.