Havi összefoglaló – 2024 március
Márciust a húsvéti ünnepek ellenére magasabb forgalommal zártuk, mint a februárt. A tavalyi eredményekhez képest pedig a konverziók száma és a partnereknek kifizetett jutalék is nőtt. 😊
Negyedéves összefoglaló
Az első negyed évet sikeresen magunk mögött tudhatjuk. Hogyan sikerült a Dognet affiliate hálózat számára? Ezúttal egy rövid videóban is összefoglaltuk.
Ahogy azt minden havi statisztikánkban közzétesszük, számaink hónapról hónapra emelkednek. A tavalyi első negyed évhez képest a konverzióink száma 43%-kal lett több, mégpedig az Árukereső kampánya nélkül. Hirdetőinknek 20%-kal nagyobb forgalmat hoztunk, mint 2023 első 3 hónapjában. Ez az eredmény pedig fantasztikus publisereinknek köszönhető, akiknek 90%-kal több jutalékot fizettünk ki a tavalyi első negyed évhez képest.✨
Az elmúlt negyed év legsikeresebb kampányai:
Februárban sokatokkal volt szerencsénk találkozni Budapesten az Ecommercre Expon, ahol igazán nagy érdekledés volt az affiliate marketing iránt mind hirdetői, ügynökségi és partneri oldalról. Ha bármilyen kérdésed van tevékenységünkkel kapcsolatban, írj nekem patho@dognet.com-ra.
Az Árukereső.hu legismertebb magyar árösszehasonlító oldal minden évben megszervezi Az Ország Boltja versenyt, amelybe a vásárlói vélemények alapján 3000 webáruház kapcsolódott be. A 13. alkalommal megrendezett verseny győztesei közt a Dognet 8 webáruháza is szerepel:
A jövőt ugyan nem látjuk, de az megígérhetjük, hogy a következő negyed évben is állunk rendelkezésetekre 😊
Új kampányok
Márciusban 2 új magyar kampánnyal bővült a hálózatunk:
Emellett pedig magyar kampányaink szlovák, cseh, román és lengyel kampányait indítottuk el: Foreverhands SK, CZ, RO, PL illetve az Ugyismegveszel szlovák verzióját a Topvyrobkyt.sk-t. Hamarosan jövünk új kampányokkal.
Márciusi összegek
A nagy összegek így alakultak globálisan
- Összesen 80 120 konverziót regisztráltunk
- 341 434 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 133 324 578 HUF)
- A rendelések értéke összesen 5 659 569 € volt (ez 2 209 972 209 HUF)
Ebből a magyar piacon:
- Összesen 9 691 konverziót regisztráltunk
- 50 176 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 19 758 807 HUF)
- A rendelések értéke összesen 552 045 € volt (ez 217 389 800 HUF)
A konverziók teljes száma ezúttal nem tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó több 10 000 db CPC alapú konverziót.
Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2024 márciusában a magyar piacon
TOP 6
További szegmensek
Nem történt nagy változás a konverziók és jutalékok eloszlását tekintve márciusban. A Multishop kategória teszi ki mindkét szempontból a legnagyobb részt, őt követik a jól megszokott Elektronika, Háztartás, Kert kategóriák. Az Étel, ital kategóriában pedig 2%-t nőtt a kifizetett partneri jutalékok aránya februárhoz képest.
Így változtak az egyes szegmensek 2024 februárja és márciusa között a magyar piacon
A konverziók száma alapján
TOP 6
További szegmensek
A hirtelen jött jó idő, és a húsvéti ünnepek rányomták bélyegüket a konverziók számára. A legtöbbet, ha tehették idejüket a szabadban töltötték, így kevesebbet vásároltunk, és ez meglátszik a konverziók számán is sajnos. Szinte az összes szegmensben volt kisebb-nagyobb visszaesés, kivéve az Étel, ital, Divat és kiegészítők kategóriákat. A legnagyobb emelkedés pedig a Játék és gyermekáru kategóriában volt, feltehetőleg az húsvéti ajándékozások miatt is 😊
Rendelések átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Annak ellenére, hogy a konverziók száma a legtöbb helyen csökkent, az átlagos kosárértékek nem. Sőt, az Autó, motor szegmensben közel 50 euróval nőtt a rendelések átlagos értéke az előző hónaphoz képest. Hasonló léptékű emelkedést láthattunk a Játék és gyermekáru, valamint Háztartás és kert szegmensben.
Jutalékok átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Ahogy a kosárértékek, úgy a jutalékok is a Háztartás és kert, valamint Autó, motor kategóriákban emelkedtek. Ebben az esetben a pedig a Szolgáltatás kategóriában is jelentős jutaléknövekedés volt megfigyelhető.
Távolugrók magyar piac
A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.
- Eyerim.hu +166%
- Jatekszallito.hu +128%
- Tok-shop.hu +112%
- Nike.com +75%
- Wolt.com +49%
Indul a napszemüveg szezon! Így nem is annyira meglepő, hogy az Eyerim.hu 167%-kall több konverziót tudhat magáénak, mint februárban. A húsvéti ajándékozás is jól látszik a távolugróink eredményein, hiszen a Játékszállító.hu 128%-kal növelte a konverziói számát. Őt követi a december végén csatlakozott Tok-shop.hu, akik már az előző hónapban is szerepeltek a távolugrók közt . Februárról márciusra ismért dupláztak! Csak így tovább áprilisban is. 😊
Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon
- Arukereso.hu
- Wolt.com/en/hun
- Bravuroshop.com
- Cosori.hu
- 4home.hu
- Pepita.hu
- Butor1.hu
- Electronic-star.hu
- Klarstein.hu
- MerkuryMarket.hu
Márciusban a jól megszokott nevek ugyan ismét a listán, de a sorrend a múlt hónapban is változott. Az Árukereső.hu továbbra is a csúcson, és ismét a második helyen szerepel a Wolt.com kampánya. Ezúttal azonban a dobogó 3.helyén szerepel a Bravuroshop.com, aki az utóbbi hónapokban egyre feljebb és feljebb lépett a ranglétrán. A Cosori.hu márciusban a 4., az 5. pedig a 4Home.hu. A Pepita.hu most a toplista második felére szorult vissza, csak úgy mint a Bútor1.hu, Electronic-star.hu és Klarstein.hu. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊
Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2024 februárjában
Típus | Jutalék EUR | Jutalék HUF |
Tartalom | 17 183 | 6770102 |
Egyéb | 16 879 | 6650326 |
Egyéb | 16 667 | 6566798 |
Egyéb | 12 870 | 5070780 |
Egyéb | 12 252 | 4827288 |
Egyéb | 9 510 | 3746940 |
Egyéb | 9 250 | 3644500 |
Tartalom | 8 921 | 3514874 |
Tartalom | 8 808 | 3470352 |
Egyéb | 7 677 | 3024738 |
Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.