Havi összefoglaló – 2024 október
Hogyan sikerült az utolsó negyedév első hónapja? Vajon már érződik a szezon előszele? A következő sorokban megtudhatod.
Black Friday idén 2024.november 29-re esik, de a hirdetőink webáruházaiban már most remek akciók zajlanak. Nem csak az adminban találod meg őket, de ezen a listán is amelyet minden nap frissítünk.
Új kampányok
Októberben 2 új magyar kampánnyal bővült a hálózatunk:
Ugyan nem a magyar piacon, de a Mobilfox is elindította külföldi kampányait, amelyekről lejjebb olvashatsz. Számos új kampány van még előkészületben, amelyeket októberben indítunk majd.
Októberi összegek
A nagy összegek így alakultak globálisan
- Összesen 74 064 konverziót regisztráltunk
- 350 184 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 143 208 972 HUF)
- A rendelések értéke összesen 6 136 436 € volt (ez 2 509 516 979 HUF)
Ebből a magyar piacon:
- Összesen 10 029 konverziót regisztráltunk
- 63 046 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 25 746 410 HUF)
- A rendelések értéke összesen 649 385 € volt (ez 265 192 599 HUF)
A konverziók teljes száma ezúttal nem tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó több 10 000 db CPC alapú konverziót.
Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2024 októberében a magyar piacon
TOP 6
További szegmensek
A jutalékok és konverziók legnagyobb hányadát is a Multishop kategória teszi ki, viszont itt nem ment végbe akkora emelkedés, mint a Háztartás és Kert szegmensben, ahol 2% és 5% emelkedett az említett mutatók aránya az előző hónaphoz képest.
Így változtak az egyes szegmensek 2024 szeptembere és októbere között a magyar piacon
A konverziók száma alapján
TOP 6
További szegmensek
A legtöbb kategóriában megindult a konverziószámok növekedése, ami így a szezon közeledtével természetesnek minősül. A legnagyobb mértékben a Ház és Kert (+21%), Elektronika és Világítás (+15%) és Játék (+51%) kategóriákban emelkedtek a konverziószámok, viszont a Szépség és egészség szegmensnek is jól sikerült az október. A Játék kategória legsikeresebb kampánya a Regiojatek.hu lett.
Rendelések átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
A rendelések átlagos értékének szempontjából továbbra is változó a helyzet. Ugyan sok szektorban növekvő konverzió számokat láthattunk, az átlagos kosárértékek csökkenni látszanak. +26%-kal magasabb lett azonban a rendelések átlagos értéke a Háztartás és Kert kategóriában, ami lehet már az őszi/téli dekoráció beszerzésének is tulajdoníthatunk. Az említett kategória legsikeresebb kampánya a 4home.hu lett.
Jutalékok átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
A jutalékok átlagos értékét tekintve is elég változatosra sikerült az elmúlt hónap. Ebből szempontból viszont a Multishop kategória nőtt a legnagyobbat, több mint 8 euróval emelkedett az átlagos jutalékszint.
Távolugrók magyar piac
A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.
- Speedshop.hu + 218%
- Starstyle.hu +108%
- Butor1.hu +87%
- Szalaykonyvek.hu +75%
- Ajtorendeles.hu +72%
Az Ajtorendeles.hu már a múlt hónapban is szerepelt ezen a listán, és úgy fest csak tovább növeli a konverzióinak a számát. A legnagyobb megrendelés szám növekedést a Speedshop.hu-nál figyelhettük meg, de a Starstyle.hu sem panaszkodhat, hiszen sikerült megdupláznia a szeptemberi konverziók számát. A duplázáshoz közel járt a Butor1.hu is. Kitudja mit hoz a szezon! Csak így tovább novemberben is. 😊
Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon
- Arukereso.hu
- Butor1.hu
- Ajtorendeles.hu
- Klarstein.hu
- 4home.hu
- Speedshop.hu
- Cosori.hu
- Pepita.hu
- Expondo.hu
- MerkuryMarket.hu
A dobogó legfelső fokán ismét az Árukereső helyezkedik el, a lista további része azonban tartogat meglepetéseket. Első ránézésre láthatjuk, hogy a legsikeresebb kampányok szinte mindegyike a Háztartás és Elektronika kategóriából került ki. Ismét a listán az Expondo.hu, a MerkuryMarket.hu is, akik az elmúlt hónapokban hiányoztak. Újoncnak számít a Speeshop.hu, aki egyenesen rangsor közepén landolt. A legtöbb helyet pedig a múlt hónaphoz képest a Butor1.hu jött fel – hatodikról a második helyre. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊
Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2024 októberében
Típus | Jutalék EUR | Jutalék HUF |
Tartalom |
27524,39 |
10844610 |
Egyéb |
16891,79 |
6655365 |
Egyéb |
14735,8 |
5805905 |
Egyéb |
10974,51 |
4323957 |
Egyéb |
9810,75 |
3865436 |
Tartalom |
9768,7 |
3848868 |
Egyéb |
8227,09 |
3241473 |
Tartalom |
7503,2 |
2956261 |
Tartalom |
7419,63 |
2923334 |
Tartalom |
7011,94 |
2762704 |
Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.
Magyar webáruházak külföldön – Mobilfox.com – SK, CZ, RO, PL
Még a szezon előtt egy picivel sikerült útjára indítanunk az egyik legsikeresebb magyar kampányunk a Mobilfox szlovák, cseh, román és lengyel kampányait is. Nem először! Ezért bíztatnánk a magyar kampányt már sikeresen népszerűsítő partnereinket, illetve az említett piacokon érdekelt publishereinket is, hogy ne szalasszák el ezúttal ezt a remek kampányt.
Az újrakezdő Dedoles.hu
Nem csak a töltött káposzta jó felmelegítve, hanem egy régen nagyon sikeres kampány is működhet sokkal jobban, mint első körben. A vidám zokni nem csak az ünnepek alatt népszerű ajándék, hanem a kibővült termékportfóliójuk miatt minden évszakra kínálnak valami izgalmas apróságot, ami biztosan mosolyt csal az arcunkra.