Novemberi hírek és újdonságok, nem csak Partnereknek

Novemberi hírek és újdonságok, nem csak Partnereknek

Eljutottunk az év utolsó előtti hónapjába. Már az utolsó fák is kezdik lehullatni lombjaikat, a halloween tökök is már elkerültek a házak kapui elől és a halottainkról is már megemlékeztünk. Elérkezett a november. És ha új hónapba jutottunk, akkor itt az ideje a múlt hónap kiértékelésére! Októberben jól viselkedtek a számok, örömteljes eredményeket tudunk nektek mutatni. És nem csak a statisztikák, hanem az új kampányaink is örömöt fognak okozni Nektek. Azt, hogy pontosan hogyan alakultak a kampányok, melyik szegmens hogyan teljesített és mik az új kampányok, azt ebben a cikkben tudjátok meg! Ezúttal Tamás újra videót is készített, ahol a leglényegesebb pontokat összefoglalja nektek.

 

 

Új kampányok

Októberben 5 új kampánnyal bővült a Dognet magyar kínálata:

 

Októberi összegek

A nagy összegek így alakultak globálisan

  • Összesen 87 887 konverziót regisztráltunk
  • 349 597 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 140 702 437 HUF)
  • A rendelések értéke összesen 6 575 905 € volt (ez 2 646 604 658 HUF)

Ebből a magyar piacon:

  • Összesen 7 809 konverziót regisztráltunk
  • 26 363 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 10 610 316 HUF)
  • A rendelések értéke összesen 458 894 € volt (ez 184 691 265 HUF)

 

Konverziók piaci eloszlása

A konverziók piaci eloszlása nem változott lényeges októberben szeptemberhez képest, a magyar piac stabilan tartja a 8 százalékot.

 

Konverziók és jutalékok eloszlása szegmensek szerint 2022 októberében

Globális piac

A konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása globálisan nézve nem változott lényegesen szeptemberhez képest. Nagyobb növekedést az Egyéb szegmensben tudunk kimutatni, erre a szegmensre a konverziók 22 százaléka jutott. A jutalékokat nézve pedig az az Egyéb szegmens mellett a Divat és Szépségre is több jutalék jutott.

 

Magyar piac

A magyar piacon az eloszlást nézve a Divat és Szépség szegmensre jutott jelentős növekedés, az összes konverziónak 26 százalékát és a jutalékok 28 százalékát regisztráltuk ebben a szegmensben. Szeptemberben ez 21 és 18 százalék volt.

 

Így változtak az egyes szegmensek 2022 szeptembere és októbere között

 

Globális piac

Az konkrét számokat megnézve csakis örülhetünk. Globálisan a Sport kivételével az összes szegmensben több konverziót regisztráltunk októberben szeptemberhez képest. A legnagyobbat az Egyéb ugrotta, 5000 konverzióval többet, mint egy hónappal azelőtt.

 

 

Magyar piac

A magyar piacon a trend hasonló. A legjobban a Divat és Szépség növekedett majdnem 600 konverzióval, a Lakás és Bútor és az Egyéb szegmensben is szépen gyarapodtak a konverziók. Az Elektronika tartotta magát, a többi kicsit csökkent.

Rendelések átlagos értéke szegmensek szerint szeptember vs. október 2022

 

Globális piac

A rendelések értéke az Elektronika szegmensben kicsit nagyobb volt októberben. Az Egyéb, a Lakás és Bútor és a Pénzügy szegmensben csökkent a rendelések értéke. A többi szegmens stabilan tartotta magát.

 

Magyar piac

A magyar piacon is volt változás a rendelések átlagos értékében. A legjobban a Divat és Szépség szegmens teljesített, itt a vásárlók átlagosan 15 euróval többet költöttek, mint szeptemberben. Az Egészség és Táplálkozás és az Elektronika szegmens is nagyobb rendeléseknek örvendett. A többi szegmensben októberben a vásárlók kisebb értékben rendeltek.

 

Jutalékok átlagos értéke szegmensek szerint szeptember vs. október 2022

 

Globális piac

Jelentősebb változás a jutalékoknál globálisan nézve a Lakás és Bútor és a Pénzügy szegmensben volt, ahol a jutalékok a rendelések értékével egyetemben csökkentek, valamint a Divat és Szépség szegmensben, ahol jelentősebb növekedés észlelhető.

 

Magyar piac

A magyar piacon is megegyeznek a változások a kifizetett jutalékok értékében a rendelések átlagos értékénél észlelt változásokkal.

 

Távolugrók magyar piac

A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.

Kampány

Százalék plusz

CCC.eu/hu

219

Heliumking.hu

198

Yogabazaar.hu

93

Szexshop.hu

80

Beststuff.hu

39

Izmael.eu

39

Cosori.hu

35

Vivantis.hu

32

Bonprix.hu

30

Astoreo.hu

26

Októberben ismét a CCC kampánya vezette a rangsort a távolugrók között, elképesztő 219 százalékkal növekedtek a konverziók számai. A Heliumking visszakerült a listába, második helyezettként, majdnem 200 százalékkal. A harmadik helyen újból a Yogabazaar található. A Cosori felkerült a tízedikről a hatodik helyre. A többi távolugró mind új a listában. 

 

Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon

Helyezett

Kampány

1

4home.hu

2

Electronic-star.hu

3

Pepita.hu

4

Mohito.com

5

Cosori.hu

6

butor1.hu

7

CCC.eu

8

MerkuryMarket.hu

9

Biotechusa.hu

10

Reserved.com

A legsikeresebb kampányaink között az első három helyen ismét a 4home, az Electronic-Star és a Pepita kampánya található, kicsit felcserélt sorrendben szeptemberhez képest. Az új szereplők a legsikeresebb kampányok között a Mohito, a CCC és a Reserved kampányai, mind a három a Divat és Szépség szegmensből.

 

Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2022 szeptemberében

Típus

Konverziók

Jutalék EUR

Jutalék HUF

Egyéb

4195

29556

12058909

Tartalom

4123

24233

9887048

Egyéb

4097

16046

6546748

Tartalom

3364

14462

5900561

Tartalom

6077

14261

5818651

Egyéb

5273

12874

5252608

Tartalom

2009

12870

5251119

Tartalom

1275

10943

4464666

Egyéb

3497

8032

3276983

Tartalom

1151

6913

2820586

Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.

 

Összefoglalás

Az októberi számokon látni, hogy közeledik az év vége, így az év legfontosabb shopping-szezonja is. A konverziókat nézve globálisan továbbra is a Lakás és Bútor szegmens teljesít a legjobban, a magyar piacon ezúttal a Divat és Szépség szegmensben regisztráltuk a legtöbb konverziót. A legnagyobb értékű megrendeléseket a vásárlók az Elektronika szegmensben hajtották végre globálisan és a magyar piacon is. A legtöbb jutalékot Partnereinknek pedig a Lakás és Bútor hozta globálisan és az Elektronika a magyar piacon.

A magyar piacon 11 százalékkal több konverziót regisztráltunk, mint szeptemberben, 4 000 euróval több jutalékot fizettünk ki partnereinknek és 35 000 euróval nagyobb értékben rendeltek a vásárlók a népszerűsített kampányokon belül. Ez a szép növekedés az új kampányoknak, a közelgő karácsonynak, de főleg a Ti kemény munkátoknak köszönhető, kedves Partnereink! Csak így tovább! Csak kívánhatjuk mindannyiunknak, hogy ez most már maradjon és így menjen tovább. És ha megnézzük, hogy még mi vár ránk, akkor feltételezhetjük, hogy ez így is lesz.

 

Black Friday 2022

Közeledik a Black Friday, az év egyik legfontosabb shopping-eseménye, amikor kimondottan sok konverziót lehet elérni népszerűsítési munkával. A vásárlók fejében már berögződött ez a fogalom és a vele járó speciális akciók, így nem csoda, hogy sokan erre az időszakra hagyják a nagyobb bevásárlásokat, ekkor vesznek karácsonyi ajándékokat, új tévét vagy más elektronikai kütyüt. Mára pedig már szinte minden szegmensben találni speciális Black Friday ajánlatokat, nem csak a szórakoztató és háztartási elektronikára. És annak érdekében, hogy még több eladás jöjjön létre ebben az időszakban és még hatékonyabb legyen a Hirdetők és a Partnerek között a közreműködés, ismét létrehozunk egy listát a webshopok és kampányok ez évi Black Friday akcióival. A részleteket Júlia kolléganőnk blogbejegyzésében találjátok!

 

Tippek novemberre – Gazdaságos háztartás

A hidegebb hónapok beköszöntésével elindult a fűtési szezon. A napok rövidülnek, hosszabbodnak az esték. Ráadásul az emberek a kinti hőmérséklet csökkenésével egyre több időt töltenek otthon, és a hosszú estéket valamivel el is kell tölteni, lehetőleg kellemes hőmérsékletben. Lehetőleg megfizethető áron. És ugye mindannyian tudjuk, hogy egy energetikai krízisben találtuk magunkat. Így nem csoda, hogy egyre több ember szeretné lecserélni öregebb, energetikailag nem éppen jutányos háztartási gépeit. Vagy egy alternatív, könnyen megoldható fűtés beszerzésén gondolkoznak. És sokan még keresnek olyan tárgyakat, társasjátékokat, könyveket, sorozatok, filmeket vagy valami művészi kiegészítőket, hogy szórakozással, alkotással töltsék el estéiket. Így hát novemberben megéri azokat a kampányokat népszerűsíteni, ahol pont ezeket a dolgokat kaphatják meg látogatóitok, olvasóitok. És hogy melyikek ezek a kampányok? Azt a Tippek novemberre bejegyzésünkben tudhatjátok meg!

 

És mint mindig, ha van bármilyen kérdésetek vagy kívánságoktok, forduljatok hozzánk a morvai@dognet.com email címen.

Sok sikert az év legerősebb shopping-időszakában!

Kristof Braunsteiner

Affiliate Manager for Hungary and DACH

Affiliate marketing webáruházak számára
INGYENES E-KÖNYV

Affiliate marketing webáruházak számára

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyben rengeteg hasznos információt találsz az affiliate kampányod helyes beállításáról és működéséről

Pénzkereső affiliate weboldal
INGYENES E-KÖNYV

Pénzkereső affiliate weboldal

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyből megtudhatod, hogyan keress pénzt online az affiliate marketing segítségével

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?