
Áprilisi hírek és újdonságok, nem csak partnereknek
A március már el is telt, közeleg a húsvét, ideje tehát végleg felébredni a téli álomból. Reméljük, a hideg időjárásnak is végleg búcsút mondhatunk, de nem csak a húsvéti locsolás miatt, hanem reméljük, hogy a hőmérő higanyszálával együtt a sportwebáruházak, kertibútorokat forgalmazó webshopok és az online cipő és divat áruházak megrendeléseinek száma is emelkedik majd.
Szokás szerint Tamás egy rövid videóban összegzi az elmúlt hónap eredményeit. A globális eredményeinket pedig itt találod.
Új kampányok
Márciusban 11 magyar kampánnyal bővült a Dognet kínálata:
De számos új kampányt készítettünk elő, amelyek április folyamán jelennek majd meg hálózatunkban.
Márciusi összegek
A nagy összegek így alakultak globálisan
- Összesen 73 417 konverziót regisztráltunk
- 290 742 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 109 479 481 HUF)
- A rendelések értéke összesen 5 284 272 € volt (ez 1 989 803 190 HUF)
Ebből a magyar piacon:
- Összesen 7117 konverziót regisztráltunk
- 29 408 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 11 073 641 HUF)
- A rendelések értéke összesen 538 589 € volt (ez 202 806 765 HUF)
Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása március 2023 a magyar piacon
Az előző hónaphoz képest a jutalékok és konverziók szegmensekre való eloszlása szinte változatlan. A legjelentősebb változás az Elektronika szegmensben megfigyelhető, itt a jutalékok és konverziók szintje és 2%-kal emelkedett. Növekedés figyelhető meg a Lakás és bútor szegmensben is, itt a konverziók szintén 2%-ot nőttek. 1% emelkedés a Divat és Szépség szegmensben látható a februári eredményekhez képest.
Az Egyéb szegmens kampányai, amelyek a legtöbb forgalmat hozták partnereinknek márciusban:
Így változtak az egyes szegmensek 2023 februárja és 2023 márciusa között a magyar piacon
A konverziók száma alapján
Jó hír, hogy márciusban drasztikus csökkenés nem volt megfigyelhető egyetlen szegmensben sem. A piac inkább stagnálni látszik, illetve enyhe emelkedés is megfigyelhető. Úgy fest, a tavasz meghozta a kedvet az aktívabb életmódhoz, illetve a ruhatárak frissítéséhez is. Ez látszódik az havi eredményeken is, hiszen a Sport, valamint a Divat és Szépség kategóriákban jelentősen nőtt a megrendelések száma. Növekedett a vásárlások száma az Egyéb kategóriában is.
Az Egyéb szegmens kampányai, amelyek a legtöbb megrendelést hozták márciusban:
Rendelések átlagos értéke szerint
Ahogyan azt már a múlt hónapban is megfigyelhettük az átlagos rendelési értékek emelkedtek, és ez ebben a hónapban sem volt másképp. Minimális csökkenés csak az Egészség és táplálkozás, illetve Divat és szépség szegmensben volt tapasztalható, az összes többi kategóriában – Lakás és bútor, Elektronika, Egyéb – növekedést figyelhettünk meg, a Sport esetében pedig az eredmény változatlan a múlt hónaphoz képest.
Jutalékok átlagos értéke szerint
Ami a jutalékok átlagos értékét illeti sem lehet okunk panaszra, hiszen számottevő csökkenés nem észlelhető, csak az Egyéb szegmensben. Az Elektronika, Lakás és Bútor pedig ismét nőtt az elmúlt hónaphoz képest.
Távolugrók magyar piac
A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.
- Yogabazaar.hu +73%
- Born2be.hu +69%
- Fabulo.hu +56%
- Butorpiac.hu +37%
- Vagyaim.hu +34%
Az elmúlt hónap a fenti webáruházaknak kiváltképp sikeres volt. Tavasszal nem csak a természet újul meg, hanem mi is ébredezünk a hosszú és sötét tél után, ezért lehetséges, hogy a tavaszi megújulásnak köszönhető, hogy a távolugróink rangsorának első három helyén a Sport, Egészség, Divat és szépség kategóriák képviselői szerepelnek. A Yogabazaar.hu esetében 73%-kal több eladást regisztráltunk, a Born2be kampánya is közel 70%-kal jobb eredményeket produkált, őket követi a Fabulo 56%-kos növekedéssel.
Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon
- Cosori.hu
- Electronic-star.hu
- Pepita.hu
- MerkuryMarket.hu (for content)
- 4Home.hu
- Fabulo.hu
- Miniwebshop.hu
- Klarstein.hu
- Born2be.hu (for content)
- Timestore.hu
Lássuk, mely kampányok lettek márciusban a legsikeresebbek. Az első három hely nem tartogatott ugyan meglepetéseket, hiszen a Cosori.hu ismét az első helyen szerepel, őket a szintén műszaki cikkeket forgalmazó Electronic-star.hu és hazánk egyik legsikeresebb webshopja a Pepita.hu követi. Negyedik helyen viszont a MerkuryMarket.hu kampánya szerepel, aki 5 helyezést ugrott múlt hónaphoz képest. Ezzel átvette a 4Home helyét, aki ebben a hónapban az 5. helyen végzett. A lista szinte a megszokott webáruházakkal folytatódna (Fabulo.hu, Miniwebshop.hu, Klarstein.hu, Timestore.hu) ám a Born2be.hu kampánya első alkalommal bekerült a TOP10 kampányaink közé. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊
Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2023 márciusában
Típus |
Konverziók |
Jutalék EUR |
Jutalék HUF |
Egyéb |
2101 |
16073 |
6332762 |
Tartalom |
2370 |
13682 |
5390708 |
Tartalom |
2319 |
12220 |
4814680 |
Egyéb |
3855 |
9850 |
3880900 |
Egyéb |
3161 |
9432 |
3716208 |
Egyéb |
3119 |
7488 |
2950272 |
Tartalom |
4286 |
7381 |
2908114 |
Tartalom |
929 |
7204 |
2838376 |
Tartalom |
862 |
6519 |
2568486 |
Tartalom |
1203 |
6481 |
2553514 |
Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.
Összegzés és kampányajánló
11 új kampányunk a különböző szegmensekből bizakodásra ad okot, és sikerült megfékeznünk a további csökkenéseket mind a konverziók mind a jutalékok szempontjából, néhány szegmensben pedig emelkedést láthattunk. Reméljük, tavaszi szél nem csak vizet áraszt, hanem vásárlási kedvet is növeli majd 😊 Lássuk, mely kampányokkal lesz érdemes ebben a hónapban foglalkozni.
Bonprix.hu
Jutalék: akár 7%
Fontos hírünk van a divatszegmensre fókuszáló partnereink számára. A Bonprix.hu kampánya áprilistól kizárólag a Dognet hálózatban található, még pedig a Tradedoubler hálózattal folytatott stratégiai együttműködésünknek köszönhetően. Más hálózatokban a kampány már nem lesz elérhető a jövőben. Ha továbbra is szeretnéd népszerűsíteni ezt a kampányt, most megteheted a Dongeten kersztül 😊
Dodo.hu
Jutalék: 5%
Tavasszal a jó idő miatt többet tartózkodunk a friss levegőn, és aki teheti kiül a szépen berendezett teraszára sütkérezni, vagy épp kertet gondozza. Ezért felhívjuk figyelmed hálózatunk egyik legeredményesebb kampányára a Dodo.hu-ra, ahol a kiváló minőségű design bútorok mellett kerti bútorokat is találsz.
Értéksziget.hu
Jutalék: 10%
Egészségünk minden évszakban a legfontosabb értékünk, ezért nem feledkezz meg róla tavasszal sem. A vitaminok mellett különféle gyógyászati segédeszközökre is szüksége lehet, amelyek beszerzésére tökéletes lehet az Erteksziget.hu webáruház.