Havi összefoglaló – 2024 január

Havi összefoglaló – 2024 január

2024-et elképesztő lendülettel indítottuk. A tavalyi januárhoz képest globálisan 17%-kal nőtt a partnereink bevétele.  🥳

Januárban viszont nem csak a globális összesítésben értünk el ilyen szép eredményeket. A magyar piacon több, mint 40%-os növekedést figyelhettünk meg. Olvass tovább, és minden részletet megtalálsz.

Új kampányok

Januárban csupán 2 magyar kampánnyal bővült a Dognet kínálata:

És számos új kampányt készítettünk elő, amelyek január folyamán jelennek majd meg hálózatunkban.

Januári összegek

A nagy összegek így alakultak globálisan

  • Összesen 93 771 konverziót regisztráltunk
  • 373 704 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 143 497 851 HUF)
  • A rendelések értéke összesen 6 253 849 volt (ez 2 401 402 969 HUF)

Ebből a magyar piacon:

  • Összesen 10 882 konverziót regisztráltunk
  • ‎56 164 jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 21 566 302 HUF) 
  • A rendelések értéke összesen ‎671 077 volt (ez 257 685 515 HUF)

A konverziók teljes száma ezúttal nem tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó több 10 000 db CPC alapú konverziót.  

Ugyan az év eleje mindig kicsit döcögősen indul, és az év első hónapja mindig jóval gyengébb, mint a december, a Dognet hálózat magyar piaca a tavalyi januárhoz képest ismét jelentős javulást ért el. Ha teljesen figyelmen kívül hagyjuk az Árukereső kampányát a konverziók száma 43%-kal nőtt, míg a partnereknek kifizetett jutalék pedig 47%-kal lett több, mint tavaly ilyenkor.🚀

Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2024 januárjában a magyar piacon

TOP 6

További szegmensek


A Multishop kategória januárban is kiemelkedően teljesített, és a jutalékok legnagyobb részét ez a szegmens teszi ki (az Árukereső kampánya nélkül!). Őt követi az Elektronika és világítás szegmens, amely szintén jelentős bevételt jelentett partnereinknek. 

 

Így változtak az egyes szegmensek 2023 decembere és 2024 januárja között a magyar piacon


A konverziók száma alapján

TOP 6


További szegmensek

Sajnos az év eleje nem tartozik a legerősebb időszakok közé, ami a konverziók számát illeti. És nincs ez másképp idén sem a Dognet hálózatban. Elég csak egy pillantást vetni a konverziók számának visszaesésére. Kivételt képez az Étel és ital szegmens, ahol viszont nőtt a konverziók száma. Ebbe a kategóriába soroljuk a Wolt.com kampányát is. Decemberben az ünnepek miatt kevesebben választják ezt a szolgáltatást, januárban viszont fokozattan megnőtt iránta az érdeklődés ismét. Vagyis minden visszaáll a normál kerékvágásba.  


Rendelések átlagos értéke szerint

TOP 6


További szegmensek

Ugyan a konverziók száma visszaesett, ilyen drasztikus csökkenést az átlagos kosárértéken nem tapasztaltunk. Sőt, éppen ellenkezőleg, sok szegmensben növekedett, vagy épp stagnált a megrendelések átlagos értéke. Miért? valószínű véget értek a Black Friday és év végi akciók, és az árak is visszaálltak az eredeti értékekre. Legjobban a Háztartás és kert, valamint Elektronika és világítás kategóriák teljesítettek. 

Jutalékok átlagos értéke szerint

TOP 6


További szegmensek

Ahogy a kosárérték, úgy a jutalékok átlagos értéke is nőtt. Az elmúlt hónap leginkább a Multishop, Háztartás és kert, Sport, Étel, ital kategóriákat népszerűsítő partnereinknek kedvezett. 


Távolugrók magyar piac

A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.

  1. Heliumking.hu      +289%
  2. Wolt.com                +87%
  3. Szalaykonyvek.hu +77%
  4. Alensa.hu                +65%
  5. Cricksydog.hu        +42%

Januárban szinte természetes a visszaesés az e-kereskedelemben. De a Dognetnél még így akadt néhány szerencsés, aki még a decemberi eredményeit is túlszárnyalta. Sőt, akadt, aki 289% növekedést ért el. Ez pedig Heliumking.hu, akit a Wolt.com (for cashback) a kampánya követ. Úgy fest, ezt a szolgáltatást az ünnepek során kicsit hanyagolták, de januárra viszont 87% emelkedéssel tért vissza. Az előző listán is szereplő Szalaykonyvek.hu folytatja a növekedést, decemberről januárra 77%-kal lett jobb. Még a decemberitől is jobban sikerült a január további 2 hirdetőnknek az Alensa.hu-nak és a Cricksydog.hu-nak is. Csak így tovább februárban is. 😊


Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon

  1. Cosori.hu
  2. Wolt.com/en/hun (for cashback)
  3. Bravuroshop.com
  4. 4home.hu
  5. Klarstein.hu
  6. Feny24.hu
  7. Pepita.hu
  8. butor1.hu
  9. Merkurymarket.hu
  10. Wolt.com/en/hun (for voucher)

Az éve első hónapja sajnos nem mindenkinek kedvez, vagy nem mindenkinek egyformán. A jól megszokott nevek, mint a Cosori.hu, Wolt.com és immár a Bravuroshop.com is természetesen a listán vannak. A bútor szegmens nagyjai sem maradhattak ki – 4Home, Bútor1.hu, MerkuryMarket.hu, ahogy az már lenni szokott a TOP 10-es listánk középmezőnyébe, illetve második felére kerültek. Kiemelnénk még a rangsor újoncát a Feny24.hu-t, akkor első alkalommal a 7.helyrekerült. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊

Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2024 januárjában

 

Típus Jutalék EUR Jutalék HUF
Egyéb 33 191 € 13077254
Egyéb 25 341 € 9984354
Tartalom 22 158 € 8730252
Egyéb 12 560 € 4948640
Tartalom 12 086 € 4761884
Egyéb 11 222 € 4421468
Tartalom 10 727 € 4226438
Egyéb 9 870 € 3888780
Egyéb 9 413 € 3708722
Tartalom 8 652 € 3408888

 

Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.

Valentin napi kampánytippek

Februárban ünnepljük a Valentin napot. Ne felejts el örömet szerezni párodnak, és mindenki másnak, aki szebbé teszi az életed, legyen az barát, családtag, vagy akár kolléga. 😊Jöjjenek kampánytippjeink, ahol biztosan megtaláljátok a tökéletes (nem csak)  Valentin napi ajándékot. 

  • Ha nincs még ötleted, mivel lepd meg kedvesed, akkor irány a Meglepetésem.hu, ahol a Bálint napon kívül számos más alkalomra találsz ajándékot
  • A Grizly kampányok (SK, CZ, HU, PL) nagyszerű és ráadásul egészséges nassolnivalókat kínálnak – díszdobozokat, dióféléket és gyümölcsöket csokiban, vagy mogyorókrémeket és kávékat.
  • A Timestore.hu, RMÉkszer.hu, Szofia.hu webáruházakban pedig biztosan találsz minden alkalomra megfelelő ékszert, illetve karórát. Most akár 50% kedvezménnyel. 
  • Ha parfümöt ajándékoznál, akkor a Parfumeshop.hu és a Vivantis.hu webáruházak lesznek a megfelelőek számodra. Ez utóbbiban divatcikkeket és kozmetikumokat is találsz. Mindkét webshop kedvez a kuponos partnereknek is, hiszen akár 20% kedvezményt is kínálnak vásárlóinknak. 
  • Ha pedig már a szépségápolásnál tartunk, ajánljuk kampányunkat a Hairburst.comot, ahol mindent megtalálsz a gyönyörű és egészséges hajkoronáért. 
Pénzkereső affiliate weboldal
INGYENES E-KÖNYV

Pénzkereső affiliate weboldal

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyből megtudhatod, hogyan keress pénzt online az affiliate marketing segítségével

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?