Havi összefoglaló – 2023 december
Sikeres decemberrel búcsúzott tőlünk 2023, és reméljük, hogy az elmúlt hónapok eredményei csak előrevetítik, 2024 sikereit. 😊 Minden jót kívánunk az új esztendőre, és köszönjük, hogy újra velünk indítjátok.
Mielőtt még belevágunk, jöjjön egy rövid értékelés, hogyan sikerült az év utolsó hónapja hirdetőinknek és partnereinknek.
Új kampányok
Decemberben 6 magyar kampánnyal bővült a Dognet kínálata:
És számos új kampányt készítettünk elő, amelyek január folyamán jelennek majd meg hálózatunkban.
Decemberi összegek
A nagy összegek így alakultak globálisan
- Összesen 183 944 konverziót regisztráltunk
- 437 147 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 165 050 767 HUF)
- A rendelések értéke összesen 8 048 259 € volt (ez 3 038 729 129 HUF)
Ebből a magyar piacon:
- Összesen 57 041 konverziót regisztráltunk
- 75 265 € utalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 28 461 911 HUF)
- A rendelések értéke összesen 945 171 € volt (ez 357 422 084 HUF)
A konverziók teljes száma már tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó nagyjából 40 000 db CPC alapú konverziót is.
2023 számokban
Globális eredmények:
- Összesen 1 146 361 konverziót regisztráltunk
- 3 964 902 € utalékot fizettünk ki Partnereinknek
- A rendelések értéke összesen 72 545 442 € volt
2023-ban 208 új kampányt indítottunk. Az év során a konverziók száma növekedett, de az emberek olcsóbban vásároltak. A hálózat összforgalma alacsonyabb volt az előző évhez képest. Ez októberben, a szezon elején tört meg a jég. Az utolsó negyed év viszont a sikeresebb volt az előző évhez képest mind az eladások számában, mind az összforgalomban.
Magyar piac:
- Összesen 218 568 konverziót regisztráltunk
- 484 163 € utalékot fizettünk ki Partnereinknek
- A rendelések értéke összesen 7 775 053 € volt
A magyar piacon pedig soha nem látott rekord eredmények születtek 😊 2023 összjutaléka 47%-kal nőtt 2022-höz képest, a rendelések összértéke pedig 13%-kal.
Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2023 decemberében a magyar piacon
TOP 6
További szegmensek
Jól látható, hogy az Árukereső kampánya miatt a Multishop kategória vitte el ismét a pálmát a konverziószámok és jutalékok tekintetében. A Háztartás és kert, valamint Elektronika és világítás kategóriák is kivették a részüket a havi megrendelések számát és jutalékokat illetően. Nézzük a részletes elemzést.
Így változtak az egyes szegmensek 2023 novembere és decembere között a magyar piacon
A konverziók száma alapján
TOP 6
További szegmensek
A konverziók számát tekintve egészen változatosra sikerült a december. A novemberi rekord-döntések után az év utolsó hónapja valahol további emelkedést, míg más kategóriákban kisebb visszaesést hozott. De a fekete hónap után talán nem is annyira váratlan. A legnagyobb emelkedés az Ajándék, Játék és Erotika szegmensekben ment végbe.
Rendelések átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Idén talán kicsit tudatosabban vásároltunk karácsonykor, ami a fenti grafikonon is remekül látszik. Bár a konverziók száma sok helyen nőtt, az átlagos kosárérték mindenhol csökkent. Lássuk, milyen hatással volt ez a partnereink eredményeire.
Jutalékok átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Sajnos a jutalékok átlagos értéke is az átlagos kosárértéket másolva csökkent. Kivételt képez ismételten az Ajándék kategória, és az Elektronika, ahol nagyobb mértékű jutalékemelkedést láthattunk.
Távolugrók magyar piac
A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.
- Lumino.hu +196%
- Yogabazaar.hu +170%
- Eredetiajandekok.hu +168%
- Szalaykonyvek.hu +104%
- Szexshop.hu +88%
Bár a november mindig a legerősebb hónap az évben, ezúttal decemberre is jutott néhány webáruház, akiknek meg az év 11. hónapjának eredményeit is sikerült felülmúlni. Nem is kicsit! Az első helyen a Lumino.hu végzett, 196% növekedéssel, őt követi a Yogabazaar.hu 170%-kal több konverzióval. Ettől csak egy picivel kisebb (+168%) emelkedéssel zárt az Eredetiajandekok.hu. Nem is csoda karácsony táján. A legjobb 5 listáját pedig egy új szereplő a Szalaykonyvek.hu és a Szexhsop.hu zárják. Csak így tovább az új évben is. 😊
Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon
- Arukereso.hu
- 4home.hu
- Bravuroshop.com
- Cosori.hu
- Pepita.hu
- Klarstein.hu
- butor1.hu
- Electronic-star.hu
- Wolt.com/en/hun (for cashback)
- Alza.hu (for content publishers)
Az év utolsó hónapja minden webáruháznak remekül sikerült, de szokásunkhoz híven, ismét megosztjuk veletek a havi TOP listát. A sort ismét az Árukereső kezdi, őt követi a lista oszlopos tagja a 4Home.hu. A Bravuroshop.com a 3.helyre küzdötte fel magát. Őt a Cosori.hu és Pepita követik szorosan. Minde
Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2023 decemberében
Típus | Konverziók | Jutalék EUR | Jutalék HUF |
Egyéb | 6 817 | 29 183 € | 11498102 |
Egyéb | 4 979 | 29 094 € | 11463036 |
Tartalom | 39 991 | 28 870 € | 11374780 |
Egyéb | 4 859 | 22 114,00 € | 8712916 |
Egyéb | 11 084 | 16 924 € | 6668056 |
Tartalom | 11 577 | 16 546 € | 6519124 |
Tartalom | 3 326 | 14 480 € | 5705120 |
Tartalom | 2 882 | 10 291 € | 4054654 |
Egyéb | 4 627 | 9 733 € | 3834802 |
Egyéb | 1 237 | 7 679 € | 3025526 |
Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.