Havi összefoglaló – 2024 február

Havi összefoglaló – 2024 február

A januári lendületet sikerült megőriznünk az év legrövidebb hónapjában is. A hálózatunk globális eredményei 18% forgalomnövekedést és 27% jutalékemelkedést mutatnak a tavalyi eredményekhez képest.

Februári összegek

A nagy összegek így alakultak globálisan

  • Összesen 82 793 konverziót regisztráltunk
  • 334 503 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 132 220 171 HUF)
  • A rendelések értéke összesen 5 596 825 volt (ez 2 212 276 606 HUF)

Ebből a magyar piacon:

  • Összesen 10 272 konverziót regisztráltunk
  • ‎‎54 427 jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 21 513 550 HUF) 
  • A rendelések értéke összesen ‎625 571 volt (ez 247 271 638 HUF)

A konverziók teljes száma ezúttal nem tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó több 10 000 db CPC alapú konverziót.  

És egy kis visszatekintés. A tavalyi eredményeinkhez képest a magyar piacon ismét nőttük: a konverziók 49%-kal, a jutalékok pedig 103%-kal. Hálásan köszönjük minden partnerünknek a fantasztikus munkát🚀

Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2024 februárjában a magyar piacon

TOP 6


További szegmensek


Nem volt jelentős változás februárban sem, ami a jutalékok és konverziók eloszlását illeti, hiszen ebben a hónapban is a Multishop kategória, valamint az Elektronika szektor vitte a pálmát.

Így változtak az egyes szegmensek 2024 januárja és februárja között a magyar piacon


A konverziók száma alapján

TOP 6


További szegmensek

Ha a konverziók számát nézzük, elég változatosra sikerült a február. Az Erotika, Divat és kiegészítők, illetve Étel ital kategóriákban továbbra is növekvő tendencia mutatkozik, míg sajnos nagyobb visszaesést tapasztaltunk a Multishop és Elektronika kategóriákban.


Rendelések átlagos értéke szerint

TOP 6


További szegmensek

Mennyit költöttünk februárban? Szépen emelkedett a Divat és kiegészítők, Erotika, Szépség és egészség kategóriák kosárértéke, amit a Valentin-napi ajándékozásnak is betudhatunk. Lássuk, ugyanígy emelkedtek-e a partneri jutalékok is.

Jutalékok átlagos értéke szerint

TOP 6


További szegmensek

Partnereink legnagyobb örömére a jutalékok a legtöbb szegmensben emelkedtek januárhoz képest. Legnagyobb emelkedés a Játékok kategóriában figyelhettünk meg, de a Multishop, Szépség és egészség szektorokban (is) tevékenykedő publishereinknek sincs okuk panaszra.  


Távolugrók magyar piac

A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.

  1. Regiojatek.hu  +97%
  2. Sussvelem.com  +84%
  3. Miniwebshop.hu  +81%
  4. Vivantis.hu  +65%
  5. Tok-shop.hu  +59%

Csak néhány hónap telt el, mióta elindítottuk a kampányt, és máris az élen a távolugrók közt a Regiojatek.hu, ahol a rövid hónapan majdnem sikerült megduplázni a konverziók számát. A konyhai kiegészítők iránt is megnőtt a kereslet, így érhetett el 84% növekedést a Sussvelem.com kampánya. Továbbra is az otthoné a főszerep, hiszen a bútor szektor kiemelkedő szereplője a Miniwebshop.hu is 81% nőtt a konverziók számát tekintve. A Valentin nap meglátszott a Vivantis.hu eredményein is. A szintén viszonylag újnak minősülő Tok-shop.hu is szép eredményekkel büszkélkedhet. Csak így tovább márciusban is. 😊


Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon

  1. Arukereso.hu
  2. Wolt.com/en/hun 
  3. Klarstein.hu
  4. Bravuroshop.com
  5. Cosori.hu
  6. 4home.hu
  7. Regiojatek.hu
  8. Pepita.hu
  9. Electronic-star.hu
  10. Vivantis.hu 

Nagy változást nem tapasztaltunk a TOP 10-es listánkon. A Wolt megállíthatatlanul tör a csúcsra, a Klarstein.hu-val a nyomában. Viszont egy új szereplőt is köszönthetünk a Regiojatek.hu személyében. Reméljük nem utoljára szerepel a legjobbak közt. Szintén ritkán látott hirdető ezen a listán a Vivantis.hu, aki bár az utolsó helyen szerepel, mégis egyre erősödnek az eredményei hónapról hónapra. Ahogy a februári Valentin-nap, úgy a márciusi nőnap is bizakodásra ad okot esetükben. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊

Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2024 februárjában

 

Típus Jutalék EUR Jutalék HUF
Egyéb 25 844 € 10182536
Tartalom 17 203 € 6777982
Egyéb 16 564 € 6526216
Egyéb 13 099 € 5161006
Tartalom 9 575 € 3772550
Egyéb 8 736 € 3441984
Egyéb 8 546 € 3367124
Tartalom 8 493 € 3346242
Egyéb 8 343 € 3287142
Tartalom 7 634 € 3007796

 

Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.

Tavaszi kampánytippek

Sizeer.hu

A hideget hamarosan felváltja a tavasz, így lábunkat is új cipőbe bújtathatjuk 🙂 Hazánk egyik legismertebb sneakereket forgalmazó webáruháza a Sizeer.hu népszerűsítésre tehát biztosan kifizetődő minden partnerünknek. Egyelőre csak tartalmi partnerekk dolgoznak együtt, a jutalék pedig akár 13% is lehet. 

REGIOjatek.hu

Hónap végén pedig ünneplünk is – közeleg a húsvét. 🐰A felnőtteknek nem egészen ugyanarról szól ez a hagyomány, mint a gyerkőcöknek, szóval ne feledkezz meg róluk, és lepd meg őket kedvenc játékukkal. A Regiojatek.hu kampányunkat akár 10% jutalékkal hirdetheted. 

4Home.hu

Legyen szó tavaszi nagytakarításról, húsvéti sütés-főzésről, vagy dekorációról, a 4Home.hu kampányunk mindenre megoldás. Az XML feed és bannerek mellett, kuponkódot is találsz a rendszerünkben, amellyel még hatékonyabbá teheted a népszerűsítést. A jutalék pedig akár 8%.

 

Affiliate marketing webáruházak számára
INGYENES E-KÖNYV

Affiliate marketing webáruházak számára

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyben rengeteg hasznos információt találsz az affiliate kampányod helyes beállításáról és működéséről

Pénzkereső affiliate weboldal
INGYENES E-KÖNYV

Pénzkereső affiliate weboldal

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyből megtudhatod, hogyan keress pénzt online az affiliate marketing segítségével

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?