Havi összefoglaló – 2024 július
A nyári hónapok általában a pihenésről szólnak. De nem a Dognet affiliate hálózatnál. Olvasd el hogyan emelkedtek a konverziószámok és a jutalékok a hőmérő higanyszálával együtt júliusban. 😊
Új kampányok
Júliusban 4 új magyar kampánnyal bővült a hálózatunk:
Számos új kampány van még előkészületben, és lejjebb olvashatsz magyar kampányaink külföldre terjeszkedéséről is.
Júliusi összegek
A nagy összegek így alakultak globálisan
- Összesen 68 321 konverziót regisztráltunk
- 304 307 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 120 454 287 HUF)
- A rendelések értéke összesen 4 926 919 € volt (ez 1 950 229 594 HUF)
Ebből a magyar piacon:
- Összesen 11 262 konverziót regisztráltunk
- 62 729 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 24 830 112 HUF)
- A rendelések értéke összesen 686 250 € volt (ez 271 639 346 HUF)
A konverziók teljes száma ezúttal nem tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó több 10 000 db CPC alapú konverziót.
Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2024 júliusában a magyar piacon
TOP 6
További szegmensek
Júliusban is a legtöbb konverziót és a jutalékot nagyrészét a Multishop kategória hozta. Viszont júniushoz képest a legnagyobb emelkedés mindkét mutatót illetően az Elektronika és világítás kategóriában ment végbe. Hogy minek köszönhető az 5 és 10%-os növekedés, a következő sorokban kiderül. Szintén sokat emelkedett a konverziók és a jutalékok szempontjából a Házatartás és kert kategória. A többi szektor stagnálni látszik.
Így változtak az egyes szegmensek 2024 júniusa és júliusa között a magyar piacon
A konverziók száma alapján
TOP 6
További szegmensek
A konverziók emelkedtek az Elektronika, Játék, Multishop és Erotika szegmensekben. A legszámottevőbb növekedést az műszaki cikkek kategóriájában észleltünk, ez pedig hőségnek köszönhető. Miért? A rekkenő hőségben taroltak a klímaberendezéseket, mobilklímákat, ventillátorokat, léghűtőket, vagy bármi olyan terméket forgalmazó webáruházak, amelyek a levegőt valamelyest hűvösebbé teszik. Vajon ugyanez a tendencia mutatkozik majd meg augusztusban is? Meglátjuk. A legsikeresebbek a szóban forgó kategóriában lejjebb találod.
Rendelések átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Ahogy azt már feljebb taglaltuk, júliusban az Elektronika kategóriáé a főszerep, és nincs ez másképp a rendelések átlagos értékét tekintve sem. Ebben a szegmensben több, mint 20€-val magasabb volt az átlagos kosárérték, mint júniusban.
Jutalékok átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Az Elektronikai termékekkel foglalkozó publishereinknek kedzvezett a szerencse júliusban, de az Ajándék kategória partneri sem panaszkodhatnak.
Távolugrók magyar piac
A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.
- Klarstein.hu +132%
- Regiojatek.hu +127%
- Vagyaim.hu +107%
- Electronic-star.hu +61%
- Cosori.hu +52%
A fenti listát elnézve egyértelmű, hogy a nyári slágertermékek népszerűsítése megtette a hatását. A kánikula főleg a Klarstein.hu-nak kedvezett, aki megkétszerezte forgalmát. A Regiojatek.hu-nak is sikerült duplázni, hiszen a klasszikus játékok mellett, gyermekmedencék, és vízijatékok is kaphatók a webáruházban. A kánikula forró hangulatot is eredményez? Lehet, de Vágyaim.hu nak sem lehet oka panaszra, hiszen 107%-kal teljesítettek jobban, mint júniusban. A Cosori.hu is ismét a távolugrók közt több, mint 50%-os növekedéssel. Csak így tovább augusztusban is. 😊
Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon
- Arukereso.hu
- Klarstein.hu
- Electronic-star.hu
- Medenceorias.hu
- Pepita.hu
- Butor1.hu
- 4home.hu
- Cosori.hu
- Tok-shop.hu
- Wolt.com/en/hun
Uborkaszezon ide-vagy oda a fenti kampányok népszerűsége töretlen. A Klarstein és Electronis star kampányok a kánikulának, vagyis az általuk forgalmazott kiváló minőségű klímáknak és ventilátoroknak köszönheti a 2. és 3. helyet. Egy másik tipikus nyári termék értékesítésére fókuszáló webáruház, a Medenceóriás a 4.helyen végzett júliusban megelőzve a Pepita.hu, aki ezúttal az 5.lett. Nem hiányozhatnak a lakberendezés témájú kampányok: 4Home, Butor1 sem, valamint a további állandó szereplők a Tok-shop és Wolt sem. És a Cosori is visszatért, de most egyelőre a 8.helyre. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊
Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2024 júniusában
Típus | Jutalék EUR | Jutalék HUF |
Tartalom |
26 535 |
10 454 790 |
Egyéb |
13 471 |
5 307 574 |
Egyéb |
13 150 |
5 181 100 |
Tartalom |
11 399 |
4 491 206 |
Tartalom |
10 346 |
4 076 324 |
Egyéb |
9 725 |
3 831 650 |
Tartalom |
8 056 |
3 174 064 |
Egyéb |
7 469 |
2 942 786 |
Egyéb |
7 247 |
2 855 318 |
Egyéb |
5 408 |
2 130 752 |
Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.
Magyar kampányok külföldön
Mobilasz.hu
Mobilasz.hu már nem csak a magyar piacon forgalmaz, hanem elindított osztrák (mobilasz.at) és német (mobilasz.de), valamint nemzetközi mobilasz.com oldalait is. A Mobilasz.com szállít Szlovákiába, Csehországba, Romániába, Lengyelországba, és számos más országba. A folyamatosan frissülő kuponkódjaikat itt találod: és ami a kampányok feltételeit illeti, minden azonos a magyar kampányéval. Frissült a logó és leírás is, amelyet itt találsz.
Foreverhands.hu
Foreverhands.hu a a magyar, cseh és szlovák piacok után most a Balkánt vette célba, és a napokban elindította szlovén, horvát és bolgár kampáynait. Ha te is ezeken a piacokon tevékenykedsz, akkor új webáruházzal bővítheted portfóliód. Bannerek. XML feed és az ezekre az országokra is érvényes kuponkód is adott a rendszerben. A jutalékok is azonosak, vagyis 20% a tartalmi és cashback oldalak esetében, a kuponoldalak számára 15%.