Havi összefoglaló – november 2024

Havi összefoglaló – november 2024

Black Friday, karácsonyi előkészületek – minden év legkiemelkedőbb e-kereskedelmi időszakának első felén vagyunk túl. Lássuk, hogyan alakult az idei november a Dognet affiliate hálózatban.

Új kampányok

Novemberben 6 új magyar kampánnyal bővült a hálózatunk:

Novemeberi összegek

A nagy összegek így alakultak globálisan

  • Összesen 109 429 konverziót regisztráltunk
  • 489 125 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 202 802 719 HUF)
  • A rendelések értéke összesen 8 659 157  volt (ez 3 590 289 982 HUF)

Ebből a magyar piacon:

  • Összesen 14 353 konverziót regisztráltunk
  • ‎  ‎92 094 jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 38 2143 59 HUF)
  • A rendelések értéke összesen  955 445 volt (ez 396 461 425 HUF)

A konverziók teljes száma ezúttal nem tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó több 10 000 db CPC alapú konverziót.  

Annak ellenére, hogy a novemberi Black Friday már réges-rég nem csupán egy napra korlátozódik, hanem gyakorlatilag az egész hónap az akciókról szól, októberhez képest +43%-kal nőtt a konverziók száma, a jutalékok összege is +46%-ot,  a rendeléseké pedig +47%-ot. Reméljük, a decemberi nagy karácsonyi hajsza is megteszi a hatását pár százalékok emelkedés formájában 🙂

 

Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2024 novemberében a magyar piacon

TOP 6


További szegmensek


Ami a jutalékok és konverziók eloszlását illeti, szinte megegyezi az előző hónapokkal. A Multishop jutalékai és konverziói is 3-3%-ot emelkedtek, de a legnagyobb mértékű növekedés mégis a Játék kategóriában volt megfigyelhető, ahol a konverziók 4%-ot a jutalékok pedig 3%-ot emelkedtek. Ez a kategória a továbbiakban több szempontból is kiemelkedő lesz majd.

Így változtak az egyes szegmensek 2024 októbere és novembere között a magyar piacon


A konverziók száma alapján

TOP 6


További szegmensek

Novemberben egy kivétellel nem volt olyan kategória, ahol ne növekedett volna a konverziók száma októberhez képest. A legnagyobb léptékű emelkedést az Elektronika és világítás (+42%), Multishop (+90%), valamint Játék (+130%) szegmensekben láthattuk. ez utóbbi kategória legsikeresebb (legtöbb konverzióval rendelkező) kampányai: 


Rendelések átlagos értéke szerint

TOP 6


További szegmensek

Minden év novembere a Black Firday-ról, akciókról és a karácsonyi előtt vásárlási lázról szól, és évek óta szinte már tradíció, hogy az ajándékokat, illetve az év közben kinézett terméket olcsóbban, a lehető legalacsonyabb áron szerezzük be. Valószínűleg ez tükröződik a bizonyos kategóriákban csökkenő átlagos kosárértéken is. Emelkedett viszont az Autó-motor, Elektronika és világítás (+28€), Divat és kiegészítők, továbbá Játék, Étel-ital és Ajándék kategória is.

Jutalékok átlagos értéke szerint

TOP 6


További szegmensek

A fentiek értelmében tehát nem lenne meglepő, ha a rendelések átlagos értékével együtt a jutalékok is többnyire csökkenő tendenciát mutatnának. De ez nem minden esetben van így. Emelkedett az Autó-motor, Erotika, Háztartés és kert, Eelektronika, Multishop, valamint Ajándék, Szolgáltatás szegmensek átlagos jutalékai is.

Távolugrók magyar piac

A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.

  1. Regiojatek.hu     +231%
  2. Jatekszallito.hu     +201%
  3. Sussvelem.com       +198%
  4. Pepita.hu              +153%
  5. Alza.hu                +129%

Úgy tűnik 2024 novembere a gyermekekről és a karácsonyi sütés-főzés előkészületeiről szólt. Az első két helyen szereplő játék webáruházak az októberi eredményekhez képest tripláztak, ami a Sussvelem.com-nak is szinte sikerült. Az előző időszak gyengébb eredményeit a Pepita.hu helyrehozni látszik, hiszen októberhez képest dupláztak. Az Alza.hu is szépen teljesített. Csak így tovább decemberben is. 😊

Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon

  1. Arukereso.hu
  2. Butor1.hu
  3. Dyson.hu
  4. Klarstein.hu
  5. Regiojatek.hu
  6. 4home.hu 
  7. Pepita.hu
  8. Cosori.hu
  9. Expondo.hu
  10. Speedshop.hu

Az első 2 helyen nincs változás, és az idei Black Friday a Dyson.hu- nak olyannyira kedvezett, hogy a semmiből a 3.helyen landolt. A 4.helyet ismét a háztartási gépekre fókuszáló Klarstein.hu szerezte meg. Az 5. helyen pedig a Regiojatek.hu végzett, ami nem is csoda, hiszen így karácsony előtt mindenki szeretné a kiszemelt játékot a lehető legjobb áron beszerezni a család vagy barátikör legkisebb tagjainak. A lista további része szinte változatlan az októberhez képest. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊

Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2024 novemberében

Típus Jutalék EUR Jutalék HUF
Tartalom 53032,26 20894710
Egyéb 22724,36 8953398
Egyéb 16427,87 6472581
Egyéb 15426,23 6077935
Tartalom 14535,35 5726928
Egyéb 13943,87 5493885
Egyéb 12692,51 5000849
Tartalom 12125,29 4777364
Tartalom 11865,77 4675113
Tartalom 11306,07 4454592

Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.

Kampánytipp

Az újrakezdő Onlinemarkaboltok.hu

Magasabb jutalék, több partnercsoport, így indult már harmadszor is útjára hálózatunkban az Onlinemarkaboltok.hu. A 100%-ban magyar tulajdonú e-kereskedelmi vállalkozás, közel 30 éve kínálja a vezető márkák háztartási gépeit, így rengeteg tartlami partnerünk számára nagyon kedvező lehet ez a kampány. Újdonság, hogy ezúttal kupon és cashback partnerek is csatlakozhatnak.

 

Affiliate marketing webáruházak számára
INGYENES E-KÖNYV

Affiliate marketing webáruházak számára

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyben rengeteg hasznos információt találsz az affiliate kampányod helyes beállításáról és működéséről

Pénzkereső affiliate weboldal
INGYENES E-KÖNYV

Pénzkereső affiliate weboldal

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyből megtudhatod, hogyan keress pénzt online az affiliate marketing segítségével

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?