Havi összefoglaló – november 2024
Black Friday, karácsonyi előkészületek – minden év legkiemelkedőbb e-kereskedelmi időszakának első felén vagyunk túl. Lássuk, hogyan alakult az idei november a Dognet affiliate hálózatban.
Új kampányok
Novemberben 6 új magyar kampánnyal bővült a hálózatunk:
Novemeberi összegek
A nagy összegek így alakultak globálisan
- Összesen 109 429 konverziót regisztráltunk
- 489 125 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 202 802 719 HUF)
- A rendelések értéke összesen 8 659 157 € volt (ez 3 590 289 982 HUF)
Ebből a magyar piacon:
- Összesen 14 353 konverziót regisztráltunk
- 92 094 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 38 2143 59 HUF)
- A rendelések értéke összesen 955 445 € volt (ez 396 461 425 HUF)
A konverziók teljes száma ezúttal nem tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó több 10 000 db CPC alapú konverziót.
Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2024 novemberében a magyar piacon
TOP 6
További szegmensek
Ami a jutalékok és konverziók eloszlását illeti, szinte megegyezi az előző hónapokkal. A Multishop jutalékai és konverziói is 3-3%-ot emelkedtek, de a legnagyobb mértékű növekedés mégis a Játék kategóriában volt megfigyelhető, ahol a konverziók 4%-ot a jutalékok pedig 3%-ot emelkedtek. Ez a kategória a továbbiakban több szempontból is kiemelkedő lesz majd.
Így változtak az egyes szegmensek 2024 októbere és novembere között a magyar piacon
A konverziók száma alapján
TOP 6
További szegmensek
Novemberben egy kivétellel nem volt olyan kategória, ahol ne növekedett volna a konverziók száma októberhez képest. A legnagyobb léptékű emelkedést az Elektronika és világítás (+42%), Multishop (+90%), valamint Játék (+130%) szegmensekben láthattuk. ez utóbbi kategória legsikeresebb (legtöbb konverzióval rendelkező) kampányai:
Rendelések átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Minden év novembere a Black Firday-ról, akciókról és a karácsonyi előtt vásárlási lázról szól, és évek óta szinte már tradíció, hogy az ajándékokat, illetve az év közben kinézett terméket olcsóbban, a lehető legalacsonyabb áron szerezzük be. Valószínűleg ez tükröződik a bizonyos kategóriákban csökkenő átlagos kosárértéken is. Emelkedett viszont az Autó-motor, Elektronika és világítás (+28€), Divat és kiegészítők, továbbá Játék, Étel-ital és Ajándék kategória is.
Jutalékok átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
A fentiek értelmében tehát nem lenne meglepő, ha a rendelések átlagos értékével együtt a jutalékok is többnyire csökkenő tendenciát mutatnának. De ez nem minden esetben van így. Emelkedett az Autó-motor, Erotika, Háztartés és kert, Eelektronika, Multishop, valamint Ajándék, Szolgáltatás szegmensek átlagos jutalékai is.
Távolugrók magyar piac
A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.
- Regiojatek.hu +231%
- Jatekszallito.hu +201%
- Sussvelem.com +198%
- Pepita.hu +153%
- Alza.hu +129%
Úgy tűnik 2024 novembere a gyermekekről és a karácsonyi sütés-főzés előkészületeiről szólt. Az első két helyen szereplő játék webáruházak az októberi eredményekhez képest tripláztak, ami a Sussvelem.com-nak is szinte sikerült. Az előző időszak gyengébb eredményeit a Pepita.hu helyrehozni látszik, hiszen októberhez képest dupláztak. Az Alza.hu is szépen teljesített. Csak így tovább decemberben is. 😊
Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon
- Arukereso.hu
- Butor1.hu
- Dyson.hu
- Klarstein.hu
- Regiojatek.hu
- 4home.hu
- Pepita.hu
- Cosori.hu
- Expondo.hu
- Speedshop.hu
Az első 2 helyen nincs változás, és az idei Black Friday a Dyson.hu- nak olyannyira kedvezett, hogy a semmiből a 3.helyen landolt. A 4.helyet ismét a háztartási gépekre fókuszáló Klarstein.hu szerezte meg. Az 5. helyen pedig a Regiojatek.hu végzett, ami nem is csoda, hiszen így karácsony előtt mindenki szeretné a kiszemelt játékot a lehető legjobb áron beszerezni a család vagy barátikör legkisebb tagjainak. A lista további része szinte változatlan az októberhez képest. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊
Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2024 novemberében
Típus | Jutalék EUR | Jutalék HUF |
Tartalom | 53032,26 | 20894710 |
Egyéb | 22724,36 | 8953398 |
Egyéb | 16427,87 | 6472581 |
Egyéb | 15426,23 | 6077935 |
Tartalom | 14535,35 | 5726928 |
Egyéb | 13943,87 | 5493885 |
Egyéb | 12692,51 | 5000849 |
Tartalom | 12125,29 | 4777364 |
Tartalom | 11865,77 | 4675113 |
Tartalom | 11306,07 | 4454592 |
Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.
Kampánytipp
Az újrakezdő Onlinemarkaboltok.hu
Magasabb jutalék, több partnercsoport, így indult már harmadszor is útjára hálózatunkban az Onlinemarkaboltok.hu. A 100%-ban magyar tulajdonú e-kereskedelmi vállalkozás, közel 30 éve kínálja a vezető márkák háztartási gépeit, így rengeteg tartlami partnerünk számára nagyon kedvező lehet ez a kampány. Újdonság, hogy ezúttal kupon és cashback partnerek is csatlakozhatnak.