Augusztusi hírek és újdonságok, nem csak partnereknek
Tombol a nyár, csúcson a strandszezon, és a hőmérő higanyszála is egyre feljebb csúszik. Vajon ugyanilyen emelkedés tapasztalható a hálózat eredményein is? Cikkünkből megtudhatod.
Szokás szerint Tamás egy rövid videóban összegzi az elmúlt hónap eredményeit. Bővebben a globális eredményeinkről itt olvashatsz.
Júliusban sajnos nem indítottunk új kampányt a magyar piacon, azonban számos kampány előkészületein dolgozunk, amelyek hamarosan megjelennek a hálózatunkban.
Júliusi összegek
A nagy összegek így alakultak globálisan
- Összesen 73 963 konverziót regisztráltunk
- 282 498 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 65 393 288 HUF)
- A rendelések értéke összesen 5 421 543 € volt (ez 1 926 911 731 HUF)
Ebből a magyar piacon:
- Összesen 8361 konverziót regisztráltunk
- 32 276 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 12 575 127 HUF)
- A rendelések értéke összesen 566 012 € volt (ez 220 525 261 HUF)
Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2023 júliusában a magyar piacon
A konverziók és jutalékok eloszlását illetően nem történt jelentős változás. 1%-kal nőtt az Egyéb szegmens konverzióinak aránya, és a konverziók és jutalékok is 1-1%-ot nőttek a Lakás és Bútor szegmensben. A többi szegmensben visszaesés tapasztalható, de maximum 2%. Lássuk, mit tudunk elmondani a többi szempontról.
Így változtak az egyes szegmensek 2023 júniusa és júliusa között a magyar piacon
A konverziók száma alapján
Ahogy az a grafikonon is szépen látható, az uborkaszezon nem volt hatással a konverziók számára az előző hónapban sem. Sőt, egyes szegmensekben jelentős emelkedést regisztráltunk. Visszaesés csak a Divat és Szépség szegmensben volt tapasztalható. A Lakás és bútor, illetve az Egyéb szegmens is 13%-ot nőttek, és a Sport kategóriában is közel 100 megrendeléssel többet regisztráltunk. Lassan, de biztosan növekszik az Elektronika, valamint Egészség és Táplálkozás szegmens is. Az
Az Egyéb szegmens kampányai, amelyek a legtöbb megrendelést hozták júliusban:
Rendelések átlagos értéke szerint
A rendelések átlagos értéke szempontjából szinte az összes szegmensben csökkenést tapasztaltunk. Kivételt képez a Sport, ahol 4€-val nőtt az átlagos kosárérték. Ahogy láttuk, a konverziószámok szinte mindenhol növekedtek, a rendelések átlagértéke csökkent. Folytatódik tehát a nyár elején kezdődő tendencia, miszerint a többször vásárolunk, de kevesebbért, vagy az olcsóbb termékeket rendeljük meg. Vajon a jutalékok átlagértékére is ugyanez jellemző?
Jutalékok átlagos értéke szerint
Remek hír partnereinknek, hogy a jutalékok átlagértéke a legtöbb szegmensben nem csökkent. Csak a Lakás és Bútor, Elektronika kategóriákban tapasztalható visszaesés, de itt is csak néhány cent különbséget figyelhetünk meg. A Divat és Szépség, Sport és Egyéb kampányok átlagos jutalékszintje picit növekedett.
Az Egyéb szegmens kampányai, amelyek a legtöbb forgalmat hozták partnereinknek júliusban:
Távolugrók a magyar piacon
A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.
- Yogabazaar.hu +118 %
- Bravuroshop.com +103%
- MerkuryMarket.hu +47%
- Fabulo.hu +46%
- Cosori.hu +40%
Lássuk, kik lettek a júliusi távolugrók. A dobogó legfelső fokán nem először a Yogabazaar.hu kapott helyet, aki óriási, 113% növekedést ért el. A második helyen első alkalommal a Bravuroshop.hu szerepelt, akivel a TOP kampányok közt is találkozhatunk majd. A teraszbútorok vásárlása még mindig aktuális, így nem meglepő, hogy a MerkuryMarket.hu eredményei is 47%-kal javultak. A Fabulo.hu gyakori távolugrók közt, múlt hónapban 46%-os növekedést figyelhettünk meg. A Cosori.hu ismét feljövőben, júliusban +40%-kal teljesített jobban, mint júniusban. Csak így tovább 😊
Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon
- Pepita.hu
- Cosori.hu
- Bravuroshop.com
- 4home.hu
- Butor-1.hu
- Klarstein.hu
- MerkuryMarket.hu (for content)
- Electronic-star.hu
- Alza.hu
- Xiaomishop.hu
Lássuk csak, mennyiben változott a TOP 10-es lista júliusban. A Pepita.hu továbbra is az élen. Második helyen júliusban a Cosori.hu végzett, 4 helyet javítva. A július legnagyobb meglepetése a Bravuroshop.com kampányunk, aki első alkalommal szerepel a listán, és rögtön a 3.helyre ugrott megelőzve a toplista eddigi állandó szereplőit. De természetesen ők sem maradtak ki. A sort, csak úgy, mint júniusban a 4Home.hu (4.hely) és Bútor-1.hu (5.hely) folytatják. Innen a sorrend már sokkal változatosabban alakul. 6.helyen a Klarstein.hu szerepel 3 helyet visszaesve. A 7.hely a MerkuryMarket.hu-é, aki 2 helyett javított. Az Electronic-star.hu visszacsúszott a 8.helyre, viszont a 9.helyen egy rég nem látott szereplő, az Alza.hu szerepel. A Xiaomishop.hu ugyan két helyett esett vissza, még mindig szerepel a TOP 10-es listán, de júliusban „csak” a 10.helyre jutott. Minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊
Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2023 júniusában
Típus |
Konverziók |
Jutalék EUR |
Jutalék HUF |
Egyéb |
1 661 |
14236 |
5608984 |
Tartalom |
1 955 |
12613 |
4969522 |
Egyéb |
1 432 |
12528 |
4936032 |
Tartalom |
6 034 |
11419 |
4499086 |
Egyéb |
4 622 |
11023 |
4343062 |
Tartalom |
2 036 |
9128 |
3596432 |
Tartalom |
1 124 |
7276 |
2866744 |
Tartalom |
1 234 |
7239 |
2852166 |
Egyéb |
2 391 |
6538 |
2575972 |
Egyéb |
2 665 |
6169 |
2430586 |
Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.
Összegzés és kampányajánló
A júliusi eredmények a vártnál jobbak, és reméljük augusztusban sem lesz okunk panaszra. Hogy a nyárból kihozzuk a maximumot, az alábbi kampányokat ajánljuk a figyelmetekbe
Még mindig nincs vége az év legforróbb évszakának, így még nincs késő népszerűsíteni az alábbi webáruházak legkelendőbb nyári termékeit.
Electronic-star.hu
A nyár még korántsem ért véget, és a klímák, ventilátorok és gyakorlatilag mindenféle léghűtő berendezés továbbra is slágertermék. Azok a szerencsések pedig, akik otthonuk teraszán élvezhetik a nyári napokat, biztosan jól jön egy új grillsütő is, amelynek hasznát vehetik akár még ősszel és tavasszal is. Remek kampányunk erre az időszakra az Electronic-star.hu. A jutalék akár 5%, tartalmi, kuponos és cashback partnerek is engedélyezettek, így a jelenleg zajló nyári kiárusításukat is megoszthatod.
Bravuroshop.com
Jutalék: akár 12%
A ház körül és a kertben is mindig szükség van valamilyen kisebb nagyobb szerszámra, kiegészítőre vagy kütyüre. A Bravúros Shop azzal a céllal jött létre, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a hétköznapi használati tárgyak, háztartási gépek, vagy akár barkácsgépek beszerzését egész évben bravúros áron. Nyári slágertermékeik közé tartoznak a napvitorlák, felfújható medencék, szegélynyírók, párakapuk, és még sok más. A jutalékot egészen 12%-ra emelték a tartalmi partnereknek, a kuponos partnerek számára pedig augusztustól kuponnal is kedveskednek majd.
Mindentolcson.hu
Jutalék: akár 15%
Az aktív életmód szerelmeseinek tökéletes lesz a Mindentolcson.hu kínálata, hiszen rengeteg elektromos roller és bicikli várja a vásárlókat náluk. Ha portfóliódban az említett sporteszközöket népszerűsíted, akkor csatlakozz a kampányhoz, hiszen a jutalék akár 15% a tartalmi partnerek részére, és 10% a kupon és cashback partnereknek.
Web24.hu
Jutalék: 12%
És végezetül ne feledkezzünk meg az iskolakezdésről sem, hiszen az augusztus vége már erről is szól majd. Az iskolaszerek online beszerzése egyre népszerűbb, és a Web24.hu egész évben egy vállalkozás/intézmény irodai működési anyagszükségletének teljes skáláját átfogja. A jutalék 12% egységesen.