Márciusi hírek és újdonságok nem csak partnereinknek

Márciusi hírek és újdonságok nem csak partnereinknek

Eltelt a február, az év legrövidebb hónapja. Mögöttünk a Valentin-nap és a kevésbé ismert Szeresd Háziállatodat Nap. Eljött tehát az ideje megnézni egy kicsit a statisztikákat. Ebben a hónapban egy pár új statisztikát is beleraktunk. De a legnagyobb újdonság a videó a márciusi hírekkel, amit Tamás készített nektek! Nézzük meg, hogyan alakultak a februári számok!

Konverziók piaci eloszlása 2022 februárjában

Februárban a konverziók eloszlása kicsit változott a piacokon. A szlovákon 52 százalékról 48-ra csökkent, a cseh piac tartja magát, és a magyar piac 2 százalékot erősödött 8-ról 10-re, valamint a lengyel és román piacok is erősödtek 1-1 százalékkal.

 

Februári összegek

Februárban a Dognetnél összesen az összes piacon:

75 348 konverziót regisztráltunk

323 282 € jutalékot fizettünk ki partnereinknek (ez 122 200 596 Ft)

Webshopjainkban az áruforgalom 6 129 858 €-t generált (ez 2 317 620 205 Ft)

 

Konverziók és jutalékok eloszlása szegmensek szerint 2022 februárjában

Nézzük meg, hogyan oszlottak szét a jutalékok és a konverziók az egyes szegmensekben globálisan, valamint a magyar piacon.

Globálisan nézve a legerősebb szegmens a Dognetnél továbbra is a Lakás és Bútor, ahol az összes konverzió 36 százalékát regisztráltuk és a jutalékok 54 százalékát fizettük ki. A konverziók száma januárhoz képest ugyan 2 százalékkal csökkent, a jutalékok összege viszont ugyanennyi százalékkal nőtt, mivel a megrendelések értéke is növekedett. A többi szegmensnél nincs jelentős változás.

 

A magyar piacon továbbra is az Elektronika a legerősebb szegmens, januárhoz képest a konverziók 4 százalékkal növekedtek a jutalékok pedig 1 százalékkal. A második helyen a Lakás és Bútor van, ott a konverziók csökkentek 5 százalékkal és a jutalékok 3 százalékkal. Megerősödött az Egyéb szegmens is.  A Ruházat és Divat szegmensnél észlelünk még csökkenést, 1 százalékkal mentek le a konverziók számai, de a jutalékok 5 százalékkal csökkentek, ami arra utal, hogy az emberek kevesebb értékben rendeltek. A többi szegmensnél nincs jelentős változás.

 

Így változtak az egyes szegmensek 2022 januárja és februárja között

Nézzük meg, hogyan változtak az egyes szegmensek konverziók szerint az év első két hónapjában.

Globálisan nézve a konverziók száma az összes szegmensben csökkent januárhoz képest. A legtöbb szegmensben enyhén, a Lakás és Bútor szegmensben jelentősen.

És a magyar piacon?

 

A magyar piacon viszont pozitív hírekkel is tudunk szolgálni. A konverziók száma jelentősen megnövekedett az Elektronika és az Egyéb szegmensekben. A többi szegmens csökkent, csak úgy, mint a globális számoknál, és ezt a legjobban a magyar piacon is a Lakás és Bútorban lehet észlelni.

 

A megrendelések átlagos értéke szegmensek szerint

Eljutottunk tehát az igért újabb statisztikákhoz. Ezek segítenek a feljebb bemutatott számokat egy kicsit kontextusba rakni.

 

A rendelések átlagos értéke stabilan tartotta magát januárhoz képest, sőt, a Lakás és Bútor, valamint az Elektronika kategóriában jócskán megnőtt.

 

A magyar piacon a számok még örömteljesebbek. Jelentős növekedést regisztráltunk viszont az Elektronika, a Sport és az Egyéb kategóriákban. A többi szegmensben egy kicsit kevesebb értékben rendeltek a vásárlók árut, mint januárban.

 

A kifizetett jutalékok átlagos értéke szegmensek szerint

Hogyan alakultak a jutalékok?

 

A megrendelt áru magasabb értékével magasabb átlagos jutalékok is jártak. Ezt a legjobban a Dognet legerősebb szegmensénél, a Lakás és Bútornál láthatjuk. Több jutalék jutott az Elektronika, a Sport és az Egyéb szegmensnél.  A többi szegmensben némi gyengülés regisztrálható.

 

A magyar piacon pedig egyhangban a megrendelésekkel a kifizetett jutalékok is jelentősen nőttek az Elektronika, a Sport és az Egyéb szegmensben. A többi szegmensben a magyar piacon is kicsit alacsonyabb jutalékok jutottak partnereinknek januárhoz képest.

 

Távolugrók magyar piac

A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra, ebben az esetben januárról februárra, a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban, tehát decemberben is legalább 50 konverziójuk volt.

 

Kampány

% plusz

1

Alza.hu

148

2

Zooplus.hu

100

3

Butorpiac.hu

62

4

Heliumking.hu

39

5

Dodo.hu

25

6

Pepita.hu

23

7

OutletExpert.hu

18

8

Szexshop.hu

15

9

Alinda.hu

13

10

Astoreo.hu

7

Legsikeresebb távolugróink az Alza, a Zooplus és a Butorpiac kampányai voltak. A Zooplus a nyolcadik helyről jutott a másodikra. A múlt havi első helyezett, a Heliumking, pedig a negyedik helyen található.

 

Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon február 2022

1

Electronic-star.hu

2

Euronics.hu

3

4home.hu

4

Pepita.hu

5

Alza.hu

6

Klarstein.hu

7

Lampak.hu

8

Biotechusa.hu

9

Onlinemarkaboltok.hu

10

Dodo.hu

Az első három helyezett januárhoz képest változatlan. A Pepita kampánya jobban teljesített, mint januárban, a nyolcadikról a negyedik helyre került. Az Alza kampánya, úgy, mint a távolugróknál is, januárban még nem volt benne a legjobb tízben. Az Onlinemarkaboltok.hu webshop további útját más vizeken fogja járni. Márciussal befejeződött közreműködésük a Dognettel. Köszönjük az eddigi bizalmat és reméljük hogy útjaink még keresztezni fogják egymást a jövőben!

 

Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2022 februárjában

Típus

Konverziók

Jutalék EUR

Jutalék HUF

Tartalom

5 101

31 961

12081258

Tartalom

4 470

21 155

7996590

Egyéb

2 504

17 902

6766956

Egyéb

1 661

15 313

5788314

Tartalom

2 055

12 309

4652802

Tartalom

1 438

10 856

4103568

Egyéb

4 077

10 625

4016250

Tartalom

3 920

10 339

3908142

Egyéb

802

8 197

3098466

Egyéb

2 880

7 463

2821014

Egyéb

2 133

5 319

2010582

Egyéb

765

4 615

1744470

Tartalom

403

4 328

1635984

Tartalom

567

3 923

1482894

Tartalom

549

3 835

1449630

Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.

 

Tippek márciusra

A március már elkezdődött, és ez azt jelenti, hogy közeledik a tavasz kezdete, és a tél vége. A tél meg egy eléggé kemény időszak lehet autóinknak. Gondoljunk csak bele, a sok só az úton nem tesz jót sem a kerekeknek, sem a karosszériának. A fagyos hőmérsékletek szintén megviselőek. Ezért ajánljuk az Autó-Moto kategóriában található kampányaink népszerűsítését, ahol minden megkapható az autók ápolására és felkészítésére a nyári szezonra. Gumik, akkumulátorok és még sorolhatnám.

Bővebb információkat majd a márciusi tippek cikkben találtok.

Addig is sikeres népszerűsítést és csak így tovább!

Kristof Braunsteiner
Kristof Braunsteiner

Affiliate Manager for Hungary and DACH

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?