Tippek júniusra – Divatosan kezdjük a nyarat!
A sétálóutcákban megnyíltak a teraszok, az emberek nyüzsgése és a kacaj elöntötte a városközpontokat. Az első strandolók megjelentek a Balaton és a Velencei-tó partjain. Végre eljöttek a hosszú, napsütéses nappalok. Elérkezett a szikrázó, pompás nyár!
A növekvő hőmérséklet pedig befolyásolja az emberek vásárlási szokásait is. Sokan frissítik fel ilyenkor ruhatárukat! Egyesek a legújabb divatos ruhákat szeretnék megvenni, mások rájönnek, hogy ruházatuk elkopott, esetleg kinőtték vagy kifogytak legkedveltebb nyári darabjaikból. A strandolási idővel egyben fürdőruhára is szüksége van az embereknek. Na és ne felejtsük el a divatkiegészítőket, mint a napszemüvegek, sapkák, kalapok. És egy új lábbeli is jól jön az új nyári szezonra. Sportcipők? Strandpapucs? Vagy egy kényelmes szandál? Bármi is legyen az, amire a látogatóitoknak szüksége lehet, a Dognetnél megtaláljátok, van mit népszerűsíteni!
Ráadásul júniusban van a gyereknap is, tehát megéri megnézni azokat a kampányokat is, ahol játékok, gyerekkönyvek és további gyerekeknek való dolgok vannak kínálatban.
Ebben a cikkben összefoglaltuk, melyik kampányokat éri meg júniusban népszerűsíteni. Nem is húzom tovább a szót, nézzük meg a kampányokat!
Divatos ruházat
A Gatio.hu kampányában a pénztárca barát márkáktól kezdve a luxusmárkákig mindent megtalálni, kínálatukban a világ legismertebb dizájnerjeitől is kapni divatos holmikat. Lenge nyári ruhák, rövidnadrágok, stílusos pólók és felsők, elegáns ingek, a hűvösebb nyári éjszakákra pedig vékony melegítőfelsők és szvetterek – nők és férfiak egyaránt megtalálják a nekik megfelelő darabokat, hogy igazán emlékezetes outfitet kreáljanak maguknak. Ezek mellet kiváló divatkiegészítőkkel is rendelkeznek. Látogatóitok értékelni fogják az óriási kínálatot.
Egy pár adat:
- akár 12% jutalék
- konverziós arány 0.76%
- átlagos jutalék 7.65€
Menő kiegészítők
A nyári napok erős napfénye meg tudja viselni a szemeket, ezért ajánlott a napszemüveg viselése. A napszemüveg tehát egy nagyon fontos kiegészítő! És nem csak hogy védi a szemek egészségét, de még kimondottan mutatós is lehet. Az Eyerim.hu kampányával pedig pláne! Minden fontos szemüveggyártó világmárkától találni modelleket, ellátva a legmodernebb UV-szűrőkkel és polarizált lencsékkel. Minden stílusnak akad megfelelő napszemüveg, minden szituációra – sport, szabadidő, vagy akár formálisabb eseményekre is. Ezen kívül persze klasszikus dioptriás szemüvegeket is kínálnak.
Egy pár adat:
- akár 7.5% jutalék
- konverziós arány 5.16%
- átlagos jutalék 2.56€
Fürdőruha
A tikkasztó hőségben az emberek a fürdők és tavak hűsítő nedvébe menekülnek, így nem csoda, hogy a fürdőruha a nyári szezon egyik legkeresettebb cikke. A Swimaholic.hu kampányában női, férfi és gyerek fürdőruhák kaphatók, különböző stílusban és vágásban, minőségi anyagokból. Egyrészes fürdőruhák, bikinik, shortok, strandviselet, kiegészítők és vízisport hozzávalók – minden ízlésnek találtatik megfelelő darab.
Egy pár adat:
- 12% jutalék
- konverziós arány 2.49 %
- átlagos jutalék 3.01€
Cipők és táskák
A Cipőfalva.hu kampánya óriási választékkal rendelkezik, ami a nyári szandálokat, papucsokat és cipőket illeti, és ami a táskákat illeti sem kell szégyenkezniük. A trendi darabok minden nyári koktélpartin vagy strandbulin jól fognak mutatni.
Egy pár adat:
- 10% jutalék
- Konverziós arány 0.19%
- Átlagos jutalék 3.39€
Van még mit népszerűsíteni!
A feljebb közelebbről bemutatott kampányokon kívül van a hálózatban még jó pár további ruházat és divattal foglalkozó webshop. Böngésszétek az alábbi táblázatot és a benne feltüntetett webshopok kínálatát. A webshopok nagy része nem csak egy kategóriára fókuszál, de mindennemű ruházat és divatcikket árusít.
Kampány |
Jutalék % |
Webshop |
Konverziós arány % |
Átlagos jutalék EUR |
Átlagos jutalék HUF |
12 |
0.41 |
3.01 |
1150 |
||
Akár 7 |
– |
– |
– |
||
Akár 10 |
0.92 |
2.03 |
775 |
||
Akár 10 |
– |
– |
– |
||
Akár 7.9 |
0.33 |
3.02 |
1153 |
||
10 |
0.19 |
3.39 |
1295 |
||
10 |
0.78 |
2.04 |
780 |
||
Akár 7.5 |
5.16 |
2.56 |
978 |
||
10 |
8.19 |
2.44 |
932 |
||
6 |
– |
– |
– |
||
Akár 11 |
0.63 |
5.11 |
1952 |
||
Akár 12 |
0.76 |
7.65 |
2922 |
||
10 |
0.28 |
1.34 |
512 |
||
Akár 15 |
9.18 |
2.48 |
– |
||
Akár 20 |
1.41 |
1.72 |
657 |
||
14 |
0.45 |
5.55 |
2120 |
||
Akár 10 |
0.79 |
2.45 |
936 |
||
Akár 14 |
0.23 |
3.62 |
1383 |
||
10 |
0.86 |
2.58 |
986 |
||
7.7 |
– |
– |
– |
||
Akár 3.5 |
1.62 |
4.68 |
1788 |
||
Akár 10 |
– |
– |
– |
||
15 |
0.47 |
4.19 |
1601 |
||
10 |
1.09 |
2.63 |
1005 |
||
10 |
0.66 |
2.57 |
982 |
||
Akár 12 |
2.49 |
3.93 |
1501 |
||
10 |
0.6 |
2 |
764 |
||
Akár 11 |
1.15 |
4.57 |
1746 |
||
Akár 6 |
1.58 |
1.94 |
741 |
Gyereknap
Június elsején van a nemzetközi gyereknap, tehát ez egy kiváló alkalom játékok, könyvek és gyerekek kreativitását támogató termékek népszerűsítésére. Alább találtok egy kis táblázatot a kampányokkal.
Kampány |
Jutalék % |
Webshop |
Konverziós arány % |
Átlagos jutalék EUR |
Átlagos jutalék HUF |
Akár 1.5 |
0.54 |
1.32 |
504 |
||
10 |
– |
– |
– |
||
7 |
21.48 |
1.36 |
520 |
||
7 |
– |
– |
– |
||
10 |
1.6 |
4.26 |
1627 |
||
10 |
0.23 |
3.37 |
1287 |
||
Akár 5 |
1.36 |
6.66 |
2544 |
||
Akár 7 |
2.23 |
2.16 |
825 |
||
Akár 10 |
2.7 |
1.76 |
672 |
||
7 |
24.38 |
2.19 |
837 |
||
10 |
21.51 |
1.57 |
600 |
||
10 |
1.17 |
2.5 |
955 |
||
7 |
5.93 |
1.53 |
584 |
||
6 |
1.43 |
0.82 |
313 |
||
Akár 5 |
– |
– |
– |
||
7 |
8.1 |
2.24 |
856 |
||
Akár 7.7 |
2.96 |
0.61 |
233 |
||
7 |
– |
– |
– |
||
10 |
1.69 |
3.87 |
1478 |
Bizonyos kampányoknál a konverziós arány és átlagos jutalék mezők adat nélkül vannak. Ezek az új kampányok! Lehet, hogy éppen a ti népszerűsítési tevékenységetekkel fogják megszerezni első konverzióikat.
Remélem találtok mindannyian számotokra és az általatok létrehozott tartalmaknak megfelelő kampányt az itt leírt választékból. Sok sikert a népszerűsítéshez! És ne felejtsetek el pihenni is néha a forró nyári napokon!