Havi összefoglaló – 2023 október
Rövidebb nappalok, hűvösebb idő, megnövekedett rendelésszám csak egyet jelenthet. Mögöttünk az október, és előttünk az év legerősebb időszaka. 😊
A Black Friday idén 2023.november 24-re esik, de a hirdetőink webáruházaiban már most remek akciók zajlanak. Nem csak az adminban találod meg őket, de ezen a listán is amelyet minden nap frissítünk.
Megújult havi összegzés
Az idei szezonba a havi összefoglaló egy új formátumával vágunk bele:
- Az előző hónap eredményeit továbbra is cikk formájában közöljük, de mostantól 13 szegmens eredményeit mutatjuk be az eddigi 6 helyett, így ti is átfogóbb képet kaptok.
- A havi videónkat egy új videósorozattal helyettesítettük. Az Egy perc a Dognettel névre hallgató rövidke összeállításunkban a legfontosabb információkat összegezzük majd. Kövess minket a LinkedIn-en, YouTube-on és Facebook-on, hogy ne maradj le semmiről.
Új kampányok
Októberben 4 magyar kampánnyal bővült a Dognet kínálata:
És számos új kampányt készítettünk elő, amelyek a szezon folyamán jelennek majd meg hálózatunkban.
Októberi összegek
A nagy összegek így alakultak globálisan
- Összesen 104 547 konverziót regisztráltunk
- 369 379 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 140 078 120 HUF)
- A rendelések értéke összesen 6 622 450 € volt (ez 2 511 405 223 HUF)
Ebből a magyar piacon:
- Összesen 26 313 konverziót regisztráltunk
- 46 372 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 17 585 468 HUF)
- A rendelések értéke összesen 726 807 € volt (ez 275 624 111 HUF)
A konverziók teljes száma már tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó nagyjából 15 000 db CPC alapú konverziót is.
Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2023 októberében a magyar piacon
TOP 6
További szegmensek
Így változtak az egyes szegmensek 2023 szeptembere és októbere között a magyar piacon
A konverziók száma alapján
TOP 6
További szegmensek
A konverziók számát tekintve minden szegmensben növekedést figyelhettünk meg. A legjelentősebb emelkedés a Multishop, Elektronika és világítás valamint Ajándékok és írószer kategóriákban meg végbe. A Multishop szegmens kiemelkedő eredménye az Árukereső kattintás alapú kampányának köszönhető.
Rendelések átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
Az októberben beköszöntött ősz miatt nem árt kicsit többet befektetni az autó karbantartásába, és felkészíteni őt a télre. Ezúttal ez a felkészülés meglátszik az eredményeinken is. Nem csak azért, mert az Autó-motor szegmensben ment végbe a legnagyobb növekedés, hanem azért is, mert összes szegmens közül itt a legmagasabb átlagos kosárérték is.
Jutalékok átlagos értéke szerint
TOP 6
További szegmensek
A jutalékok átlagos értékét tekintve az október az Autó-motor szegmensben tevékenykedő partnereinknek kedvezett. A Gyerekáru és Játékok, Divat és kiegészítők, Multishop szegmensben szintén jelentős (0,40 € körüli) emelkedést figyelhettünk
Távolugrók magyar piac
A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.
- Mobilfox.com/hu +430%
- Yogabazaar.hu +116%
- Exisport.hu +93%
- Sinsay.com/hu +85%
- Klarstein.hu +73%
Októberben néhány webáruházban nem kis növekedés figyelhettünk meg. A két hónapja visszatért Mobilfox.com magyar kampánya 430%-ot javult, a Yogabazaar.hu pedig szintén megduplázta a megrendeléseinek számát szeptemberhez képest. Szintén a Sport szegmens kampánya, az Exisport.hu is csaknem megkétszerezte a konverzióit, 93% növekedéssel. 85%-kal teljesített jobban a Sinsay.com, és az Elektronika kategória egyik oszlopos tagja a Klarstein is szép, 73% növekedéssel zárta az októbert. Hajrá, csak így tovább 😊
Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon
- Arukereso.hu
- Pepita.hu
- Klarstein.hu
- 4home.hu
- Wolt.com/en/hun (for cashback)
- butor1.hu
- Cosori.hu
- Alza.hu (for content publishers)
- MerkuryMarket.hu (for content)
- Fabulo.hu
Bár a havi újdonságok több pontban megújultak, ez a része változatlan maradt. Jöjjön a havi toplista. A szezon első ranglistájájnak élén az Árukereső szerepel, aki nem csak a kattintás alapú konverzióval emelkedik ki a többi kampányunk közül. Második a Pepita.hu, harmadik helyen pedig a Klarstein hu szerepel. A 4Home.hu egy helyet lejjebb csúszva a 4. a középmezőnyben pedig a Wolt.com (5.), Butor-1.hu (6.) és Cosori.hu (7.) kapott helyet. A sort a toplistán egyébként már megszokott nevek zárják. Az év java még csak most jön, de így is minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊
Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2023 októberében
Típus | Konverziók | Jutalék EUR | Jutalék HUF |
Egyéb | 3 397 | 33 228 | 13091832 |
Egyéb | 2 222 | 21 227 | 8363438 |
Egyéb | 2 861 | 14 767 | 5818198 |
Tartalom | 2 210 | 13112,00 | 5166128 |
Tartalom | 15 080 | 12875 | 5072750 |
Egyéb | 5 120 | 12 460 | 4909240 |
Tartalom | 2 493 | 10 070 | 3967580 |
Tartalom | 5 016 | 9 820 | 3869080 |
Egyéb | 3 155 | 8 511 | 3353334 |
Egyéb | 1 144 | 7840,00 | 3088960 |
Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.