Havi összefoglaló – 2023 október

Havi összefoglaló – 2023 október

Rövidebb nappalok, hűvösebb idő, megnövekedett rendelésszám csak egyet jelenthet. Mögöttünk az október, és előttünk az év legerősebb időszaka. 😊

A Black Friday  idén 2023.november 24-re esik, de a hirdetőink webáruházaiban már most remek akciók zajlanak. Nem csak az adminban találod meg őket, de ezen a listán is amelyet minden nap frissítünk.

Megújult havi összegzés

Az idei szezonba a havi összefoglaló egy új formátumával vágunk bele:

  • Az előző hónap eredményeit továbbra is cikk formájában közöljük, de mostantól 13 szegmens eredményeit mutatjuk be az eddigi 6 helyett, így ti is átfogóbb képet kaptok.
  • A havi videónkat egy új videósorozattal helyettesítettük. Az Egy perc a Dognettel névre hallgató rövidke összeállításunkban a legfontosabb információkat összegezzük majd. Kövess minket a LinkedIn-en, YouTube-on és Facebook-on, hogy ne maradj le semmiről.

Új kampányok

Októberben 4 magyar kampánnyal bővült a Dognet kínálata:

És számos új kampányt készítettünk elő, amelyek a szezon folyamán jelennek majd meg hálózatunkban.

Októberi összegek

A nagy összegek így alakultak globálisan

  • Összesen 104 547 konverziót regisztráltunk
  • 369 379 € jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 140 078 120 HUF)
  • A rendelések értéke összesen 6 622 450 volt (ez 2 511 405 223 HUF)

Ebből a magyar piacon:

  • Összesen 26 313  konverziót regisztráltunk 
  • 46 372 jutalékot fizettünk ki Partnereinknek (ez 17 585 468 HUF) 
  • A rendelések értéke összesen ‎726 807 volt (ez 275 624 111 HUF)

A konverziók teljes száma már tartalmazza az Árukereső.hu kampányból származó  nagyjából 15 000 db CPC alapú konverziót is. 

Nem csak az elmúlt hónaphoz képest, de az elmúlt évhez képest is jelentős növekedést figyelhettünk meg. A kifizetett jutalékok értéke 75%-kal nőtt, a megrendeléseké pedig 58%-kal lett több, mint tavaly októberben. 🚀

 

Konverziók és jutalékok szegmensekre való eloszlása 2023 októberében a magyar piacon

TOP 6

További szegmensek

Így változtak az egyes szegmensek 2023 szeptembere és októbere között a magyar piacon

A konverziók száma alapján

TOP 6

További szegmensek

A konverziók számát tekintve minden szegmensben növekedést figyelhettünk meg. A legjelentősebb emelkedés a Multishop, Elektronika és világítás valamint Ajándékok és írószer kategóriákban meg végbe. A Multishop szegmens kiemelkedő eredménye az Árukereső kattintás alapú kampányának köszönhető. 

Rendelések átlagos értéke szerint

TOP 6

További szegmensek

Az októberben beköszöntött ősz miatt nem árt kicsit többet befektetni az autó karbantartásába, és felkészíteni őt a télre. Ezúttal ez a felkészülés meglátszik az eredményeinken is. Nem csak azért, mert az Autó-motor szegmensben ment végbe a legnagyobb növekedés, hanem azért is, mert összes szegmens közül itt a legmagasabb átlagos kosárérték is.

Jutalékok átlagos értéke szerint

 

TOP 6

További szegmensek

A jutalékok átlagos értékét tekintve az október az Autó-motor szegmensben tevékenykedő partnereinknek kedvezett. A Gyerekáru és Játékok, Divat és kiegészítők, Multishop szegmensben szintén jelentős (0,40 € körüli) emelkedést figyelhettünk

Távolugrók magyar piac

A távolugrók azok a kampányok a Dognetnél, amelyek egyik hónapról a másikra a legtöbbet erősödtek. Csak azokat a kampányokat tüntetjük fel, amelyeknek már az előző hónapban is legalább 40 konverziójuk volt.

Októberben néhány webáruházban nem kis növekedés figyelhettünk meg. A két hónapja visszatért Mobilfox.com magyar kampánya 430%-ot javult, a Yogabazaar.hu pedig szintén megduplázta a megrendeléseinek számát szeptemberhez képest. Szintén a Sport szegmens kampánya, az Exisport.hu is csaknem megkétszerezte a konverzióit, 93% növekedéssel. 85%-kal teljesített jobban a Sinsay.com, és az Elektronika kategória egyik oszlopos tagja a Klarstein is szép, 73% növekedéssel zárta az októbert. Hajrá, csak így tovább 😊

Legsikeresebb kampányaink bevétel szerint a magyar piacon

  1. Arukereso.hu
  2. Pepita.hu
  3. Klarstein.hu
  4. 4home.hu
  5. Wolt.com/en/hun (for cashback)
  6. butor1.hu
  7. Cosori.hu
  8. Alza.hu (for content publishers)
  9. MerkuryMarket.hu (for content)
  10. Fabulo.hu

Bár a havi újdonságok több pontban megújultak, ez a része változatlan maradt. Jöjjön a havi toplista. A szezon első ranglistájájnak élén az Árukereső szerepel, aki nem csak a kattintás alapú konverzióval emelkedik ki a többi kampányunk közül. Második a Pepita.hu, harmadik helyen pedig a Klarstein hu szerepel. A 4Home.hu egy helyet lejjebb csúszva a 4. a középmezőnyben pedig a Wolt.com (5.), Butor-1.hu (6.) és Cosori.hu (7.) kapott helyet. A sort a toplistán egyébként már megszokott nevek zárják. Az év java még csak most jön, de így is minden hirdetőnknek szívből gratulálunk 😊

Ezek voltak partnereink legnagyobb bevételei 2023 októberében

Típus Konverziók Jutalék EUR Jutalék HUF
Egyéb 3 397 33 228 13091832
Egyéb 2 222 21 227 8363438
Egyéb 2 861 14 767 5818198
Tartalom 2 210 13112,00 5166128
Tartalom 15 080 12875 5072750
Egyéb 5 120 12 460 4909240
Tartalom 2 493 10 070 3967580
Tartalom 5 016 9 820 3869080
Egyéb 3 155 8 511 3353334
Egyéb 1 144 7840,00 3088960

Az egyik partnerünk kérésére a táblázatban nem tüntetünk fel egy cashback/voucher portált. Az „Egyéb” cashback, voucher és CSS partnereket jelöl.

Affiliate marketing webáruházak számára
INGYENES E-KÖNYV

Affiliate marketing webáruházak számára

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyben rengeteg hasznos információt találsz az affiliate kampányod helyes beállításáról és működéséről

Pénzkereső affiliate weboldal
INGYENES E-KÖNYV

Pénzkereső affiliate weboldal

Már csak egy lépésre vagy az e-könyvtől, amelyből megtudhatod, hogyan keress pénzt online az affiliate marketing segítségével

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?