
Keress pénzt az Alza.hu affiliate kampányával!
A kis zöld földönkívülit talán már senkinek sem kell bemutatni, a csehországi Alza évről évre egyre jelentősebb pozíciót foglal el a magyar e-commerce piacon. De hogy kik is ők, és miért érdemes bekapcsolódnotok az Alza.hu kampányába, azt ebben a blogposztban olvashatjátok el.
2016 óta vannak jelen a magyar piacon, 2018-ban pedig már a negyedik legnagyobb forgalmú webáruház lettek Magyarországon a GKI Digital statisztikája szerint. Az Alza magyarországi nettó forgalma meghaladta a 12 milliárd forintot tavaly, ami 129 százalékos növekedés tavalyelőtthöz viszonyítva. Budapesten több mint 2 millió eurós (kb. 646 millió Ft) befektetéssel új, közel 5000 m² alapterületű szupermodern bemutatótermet nyitottak.
Az Alza.hu 2019 első felében megkezdte a Barkács & Kert, az Autó & Motor, valamint a Sport & Szabadidő termékcsoportok árusítását, októberben pedig elindította Szépségápolás és Drogéria termékkategóriát. Same Day Delivery szolgáltatásuk lehetővé teszi a vásárlóik számára, hogy a raktáron lévő, 13 óráig megrendelt termékeket még aznap kézhez kapják. Újabb és újabb AlzaBoxok telepítésével pedig folyamatosan bővítik kiszállítási hálózatukat.
Ha érdekel az Alza 25 éves története a kezdetektől egészen máig, itt olvashattok róla bővebben.
A TOP termékcsoportjuk a számítógépek és az elektronikai eszközök.
Legkelendőbb termékeik között megtalálhatók a kávéfőzők, a játékkonzolok, a mobiltelefonok és a televíziók.
Legnagyobb számban értékesített termékkategóriák:
- Háztartási elektronikai eszközök (kávégépek, mixerek, stb.)
- Okostelefonok (Xiaomi, Samsung, Huawei, iPhone)
- Kiegészítők (monitorok, külső meghajtók, stb.)
- Alzak (a cég „arca“, plüss kiszerelésben)
Legnagyobb előnyeik:
- Nagy és megbízható webáruház
- Kedvezmények
- Széles termékskála – több mint 55 000 fajta termék
- Több mint 1 millió termék raktáron
- Termékek ajándékokkal
- Same Day Delivery